Gå til innhold

Menn, hvordan ser den perfekte kvinne ut?

Fremhevede innlegg

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadia Tajik?

Anonymkode: 63056...ea8

Nei Emmy Rossum

Videoannonse
Annonse
Gjest bruker83924
Skrevet (endret)

Sikkert ikke alle som er enig, men ei jente som jeg syns er tilnærmet perfekt, og som jeg har hatt girl crush på alt for lenge er Sofie Karlstad. Hun er seriøst noe av det peneste jeg vet om. Både kroppslig og i ansiktet. Forstår ikke hvordan man kan se så perfekt ut! :bond:

Endret av ElizabethTaylor
Skrevet

Det kan jeg faktisk være helt enig med deg i 😊 smellvakker 😥

Skrevet
7 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Sikkert ikke alle som er enig, men ei jente som jeg syns er tilnærmet perfekt, og som jeg har hatt girl crush på alt for lenge er Sofie Karlstad. Hun er seriøst noe av det peneste jeg vet om. Både kroppslig og i ansiktet. Forstår ikke hvordan man kan se så perfekt ut! :bond:

Ansiktet var ganske basic, men den kroppen 🔥

Anonymkode: c4545...e52

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Hvem er hun? Hun ligner faktisk litt på deg.

Anonymkode: a0f93...e56

Gjest bruker83924
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, wish thinking!

Hun blogget før, var ganske høyt oppe på topplisten. Men så slutta hun, og er vel mest kjent på instagram nå.

Jeg kunne gitt bort sjela mi for kroppen hennes da :cry3:

Skrevet
1 minutt siden, ElizabethTaylor skrev:

Haha, wish thinking!

Hun blogget før, var ganske høyt oppe på topplisten. Men så slutta hun, og er vel mest kjent på instagram nå.

Jeg kunne gitt bort sjela mi for kroppen hennes da :cry3:

Ok, aldri hørt om henne før. Pen var hun :)

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle til å si det samme... Syns egentlig @ElizabethTaylor er penere. ;) 

Anonymkode: 153fc...f47

Gjest -Tricia-
Skrevet
2 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

Pen! Hun er ei sånn dame som til og med heterofile damer snur seg etter og tenker wow om :P

Skrevet (endret)
Den 23.1.2016 at 23.09, 44h skrev:

Omtrent sånn. Er ikke nødvendig å være like tynn som hun på bildet. vanskelig å forklare en fasit. men kommer ann på BMI .

Ser ut som meg det jo :)

Endret av Pavilion
Skrevet (endret)

Dere trenger ikke lure mer. Her er den perfekte kvinne

La meg presentere Reese Witherspoon

www.celebritiespedia.com/wp-content/uploads/2015/02/Reese-Witherspoon-5.jpg

cos.h-cdn.co/assets/cm/14/25/539f95b729637_-_cos-reese-witherspoon-0511-4-de.jpg

s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/2f/d9/4f/2fd94f05313c2ab1e8c6a731714d818b.jpg

Anonymkode: 49642...ab7

Endret av Pavilion
  • Liker 1
Skrevet (endret)
Den 31.1.2016 at 19.24, AnonymBruker skrev:

Utrolig skuffende tråd! 6 sider, og fortsatt har ingen klart å poste et bilde av en virkelig smellvakker dame. 

Anonymkode: 63056...ea8

Her er ei dame som du sikkert liker og kan identifisere deg med: 

mygaming.co.za/news/wp-content/uploads/2012/02/Andrea-Dworkin.jpg

Anonymkode: 95b43...660

Endret av Pavilion
Skrevet (endret)
4 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

Hun ser ganske pen ut på det bildet og har akkurat der et pent ansikt og kroppen ser fin ut, men jeg var innom Instagramprofilen og kikket og da synest jeg hun mista all sjarm. Måten hun fremstiller seg på er ikke så veldig pent etter mitt syn. Hun bruker sykt mye sminke og det ser også ut som hun har restylane i leppene? Hvorvidt puppene hennes er ekte, vet jeg ikke. Men generelt synest jeg det er veldig lite pent når man eksponerer de på måten hun gjør det på, med tydelig pushup som viser alt for mye. Jeg synest også at hun virker litt for smal rett under brystet, det ser egentlig litt unaturlig og uproposjonelt ut. Det kan være pent selvsagt, men igjen, det er måten hun fremstiller seg på.... Så nei, jeg synest hun er alt annet en perfekt, men det virker som hun strever etter å være et speilbilde av det hun anser som perfekt, som hun har fått gjennom bloggverden og det som er.

Generelt, om man må trikse og fikse så mye som hun gjør for å vise seg frem, så synest jeg ikke det blir pent. Det er ikke bare henne, men det gjelder mange. 

Og ja, jeg er enig med de andre. Jeg har sett noen bilder av deg her inne og du er så mye mye penere. Mye mer naturlig og pent sminket enn det hun her er.

Endret av lillsunshine
  • Liker 7
Gjest -Tricia-
Skrevet

Jeg har flere ganger fått høre at jeg er veldig lik henne :danse: Neida, men det er jo litt gøy at the girl next door kan være perfekt hun og :) 

Jeg personlig synes avataren min, Nina Dobrev, er perfekt. 

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

Jeg googlet flere bilder av henne, og hun har et veldig pent ansikt med store øyne. Jeg synes hun er penest når hun ikke er så sminket, og jeg synes hun har tatt for mye silikon, og gjør seg for mye til. Men med en mer naturlig stil (ikke så oppstilt babe), så er hun veldig pen.

Anonymkode: 44e0e...b3a

Skrevet (endret)
Den 1.2.2016 at 22.08, AnonymBruker skrev:

Dere trenger ikke lure mer. Her er den perfekte kvinne

La meg presentere Reese Witherspoon

Anonymkode: 49642...ab7

Hun er veldig pen, men det bikinibildet er selvfølgelig ikke fra hennes beste periode. :)

Anonymkode: 44e0e...b3a

Endret av Pavilion
Skrevet
Den 1. februar 2016 at 18.37, ElizabethTaylor skrev:

Googlet hun der med pms og lite søvn i kroppen.. Hvordan kan man ikke se ut som søppel sammenlignet med henne. Er så mange perfekte damer der ute :trist: 

Er forresten enig i at dere ligner litt :) 

Anonymkode: faf53...b0b

Skrevet (endret)

AnnaSophia Robb! Hun har fantastisk utstråling. Så pent smil og vakkert ansikt. Hun er både søt og elegant på samme tid. Virker veldig jordnær også, følger henne på instagram. Likte henne veldig godt i rollen som Carrie i The Carrie Dairies. Hun passer veldig bra med både krøllete, langt og kort hår. Den smukke kler alt. 

Endret av Pavilion
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...