Gå til innhold

Menn, hvordan ser den perfekte kvinne ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bildene i tråden er gjort om til link. De bildene som er lastet opp er blitt slettet da det ikke var mulig å gjøre disse bildene om til link. 

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morsomt, menn blir spurt hvem de perfekte damene er, og kvinner poster middels vakre damer i tråden. 

Minner meg om Anja Edin tråden hvor alle kvinnene mente hun var hot, mens ikke en eneste mann syns det samme.

Anonymkode: a401c...b7c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
Den 1.2.2016 at 19.12, AnonymBruker skrev:

Skulle til å si det samme... Syns egentlig @ElizabethTaylor er penere. ;) 

Anonymkode: 153fc...f47

Tusen takk :blomst:

Den 1.2.2016 at 23.10, lillsunshine skrev:

Hun ser ganske pen ut på det bildet og har akkurat der et pent ansikt og kroppen ser fin ut, men jeg var innom Instagramprofilen og kikket og da synest jeg hun mista all sjarm. Måten hun fremstiller seg på er ikke så veldig pent etter mitt syn. Hun bruker sykt mye sminke og det ser også ut som hun har restylane i leppene? Hvorvidt puppene hennes er ekte, vet jeg ikke. Men generelt synest jeg det er veldig lite pent når man eksponerer de på måten hun gjør det på, med tydelig pushup som viser alt for mye. Jeg synest også at hun virker litt for smal rett under brystet, det ser egentlig litt unaturlig og uproposjonelt ut. Det kan være pent selvsagt, men igjen, det er måten hun fremstiller seg på.... Så nei, jeg synest hun er alt annet en perfekt, men det virker som hun strever etter å være et speilbilde av det hun anser som perfekt, som hun har fått gjennom bloggverden og det som er.

Generelt, om man må trikse og fikse så mye som hun gjør for å vise seg frem, så synest jeg ikke det blir pent. Det er ikke bare henne, men det gjelder mange. 

Og ja, jeg er enig med de andre. Jeg har sett noen bilder av deg her inne og du er så mye mye penere. Mye mer naturlig og pent sminket enn det hun her er.

Jeg tror hun tok silikon i fjor eller noe, husker bare at plutselig hadde hun så store pupper. Tror og hun tar restylane, men syns ikke hun tar for mye. Ser egentlig akkurat perfekt ut. Men søkte du på bilder av henne fra da hun blogget? Da hadde hun ingenting, og var helt naturlig. Hun var like vakker da, selv om jeg syns hun er litt finere nå.

Tusen takk forresten :)

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg googlet flere bilder av henne, og hun har et veldig pent ansikt med store øyne. Jeg synes hun er penest når hun ikke er så sminket, og jeg synes hun har tatt for mye silikon, og gjør seg for mye til. Men med en mer naturlig stil (ikke så oppstilt babe), så er hun veldig pen.

Anonymkode: 44e0e...b3a

Jeg er enig i det. Hun er vakrere med lite sminke enn med mye, selv om jeg syns hun sminker seg veldig fint til vanlig.

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Googlet hun der med pms og lite søvn i kroppen.. Hvordan kan man ikke se ut som søppel sammenlignet med henne. Er så mange perfekte damer der ute :trist: 

Er forresten enig i at dere ligner litt :) 

Anonymkode: faf53...b0b

Know the feeling. Prøver å unngå instagram på dager jeg føler meg shit, alt for mange perfekte mennesker der. Føler meg bare 10 ganger verre hvis jeg trykker meg inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne fint postet et blide av en som jeg mener er det, men personligheten hennes trekker så mye ned at jeg ikke engang burde tenkt på hun. En på treningssenteret som jeg ser nå og da er ganske fit, men så lenge de er komfortable med den kroppen de har så er det et stoooort pluss!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Charmander skrev:

Kunne fint postet et blide av en som jeg mener er det, men personligheten hennes trekker så mye ned at jeg ikke engang burde tenkt på hun. En på treningssenteret som jeg ser nå og da er ganske fit, men så lenge de er komfortable med den kroppen de har så er det et stoooort pluss!

Nå ble jeg nysgjerrig på hvem som har så dårlig personlighet:P Post det anyway ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 24. januar 2016 at 14.15, incognita skrev:

Jeg synes den tankegangen om å finne noen på sitt eget "nivå" er så trist. ALLE burde gå for det de mener er den absolutte drømmemannen eller drømmedama. 

Hahahahaha:laugh: Si meg, hvordan får du den kabalen til å gå opp? Pene folk går også for andre pene folk, så det du sier er at alle som IKKE har drømmeutseendet er dømt til å være single hele livet (med mindre de finner seg en blind kjæreste)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
55 minutter siden, Knirke skrev:

Hahahahaha:laugh: Si meg, hvordan får du den kabalen til å gå opp? Pene folk går også for andre pene folk, så det du sier er at alle som IKKE har drømmeutseendet er dømt til å være single hele livet (med mindre de finner seg en blind kjæreste)

Det jeg mener er at man skal ikke vurdere seg selv og sitt eget "nivå", for så å synke ned til andre mennesker du selv mener er på samme "nivå" som deg. Det er helt utrolig lite reflektert tankegang. Alle burde såklart gå for den de mener er den absolutte drømmepartneren, utseendemessig og personlighetsmessig. 

PS. Du er klar over at ikke alle har samme oppfatning av hva som er "pene folk"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett Twin Peaks på nytt så må jeg si at hun som spiller Shelly er tilnærmet utdeendemessig perfekt:

untagged_28629.jpg

Endret av Doge
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Doge skrev:

Etter å ha sett Twin Peaks på nytt så må jeg si at hun som spiller Shelly er tilnærmet utdeendemessig perfekt:

untagged_28629.jpg

Faktisk den flotteste hittil i denne tråden;)  Elsket den serien.  Skal bli spennende å se hvordan oppfølgeren blir.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, wintergirl skrev:

Faktisk den flotteste hittil i denne tråden;)  Elsket den serien.  Skal bli spennende å se hvordan oppfølgeren blir.


Jeg er helt enig med deg :ler: Hun er fortsatt flott i en alder av 45, så jeg gleder meg vilt til neste år :nigo: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Doge skrev:


Jeg er helt enig med deg :ler: Hun er fortsatt flott i en alder av 45, så jeg gleder meg vilt til neste år :nigo: 

Jeg også :) Da jeg var liten så syns jeg "Cooper" var så stillig :tongue: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, wintergirl skrev:

Nå ble jeg nysgjerrig på hvem som har så dårlig personlighet:P Post det anyway ;) 

Førstnevnte, hun som jeg nevnte fra treningssenteret har jeg ikke rukket å bli kjent med er stort sett bare på hei-hadet og litt små prating innimellom set.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Charmander skrev:

Førstnevnte, hun som jeg nevnte fra treningssenteret har jeg ikke rukket å bli kjent med er stort sett bare på hei-hadet og litt små prating innimellom set.

Er førstnevnte en kjendis? Post gjerne bilde hvis det er :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Drømmedama må vel være michelle rodriguez fordi hun er naturlig vakker bortsett fra at hun begynner å bli litt eldre med årene, men hun ser veldig bra ut fordiom ettersom hun holder kroppen vedlike ved å trene og spise sunt, personligheten er også fantastisk! Hun er smart, selvlært (liker å lese litteratur) og jeg kunne egentlig skrevet en hel side om henne men det skal jeg spare dere for. Emmy rossum er også naturlig vakker og søt. Synest det er synd at så mange foretrekker damer som har tatt plastisk kirurgi og i tillegg sminker seg kjempemye. Skjønnhet kommer naturlig både på innsiden og utsiden, ellers vil jeg poengtere at jeg synest alle damer er vakre på sin måte og jeg kan ikke velge hvem jeg forelsker meg i. Jeg har for eksempel sagt til meg selv før at jeg foretrekker brunetter fremfor blondiner men det var før jeg ble sammen med ei blondine med blå øyner også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmedama er 165 cm høy, 50-52 kilo, mørkt langt hår, blå øyne og bruker rundt 70 D-cup bh. Hun bør også ha lite/null hår på kroppen. Hun bør ha "normale" kjønnslepper (som ikke henger ut) og huden rundt anus bør ikke være mye mørkere enn huden ellers. 

Anonymkode: c3fb1...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Drømmedama er 165 cm høy, 50-52 kilo, mørkt langt hår, blå øyne og bruker rundt 70 D-cup bh. Hun bør også ha lite/null hår på kroppen. Hun bør ha "normale" kjønnslepper (som ikke henger ut) og huden rundt anus bør ikke være mye mørkere enn huden ellers. 

Anonymkode: c3fb1...123

:ler: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...