Gå til innhold

Menn, hvordan ser den perfekte kvinne ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får er godt innblikk i hva slags gutter som henger på KG hvertfall 😂 Og ja, GUTTER, ikke menn. Silikonpupper og realitydeltakere👍🏼 uff, for noen preferanser, stakkars. Slutt å heng over dataskjermen og gå ut å opplev litt..

Anonymkode: 00a19...5aa

Her var det en bitter dame, gitt! Tydelig at du ikke stod først i køen da utseende ble delt ut.

Anonymkode: 95b43...660

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Den perfekte kvinnen" er vanskelig å beskrive så lenge jeg ikke er forelsket. Jeg liker så mange forskjellige type utseender at om jeg skulle prøve meg på en beskrivelse, så hadde jeg nok bare blitt forvirret , og hadde vel heller aldri klart å bli enig med meg selv om hvordan denne damen skulle ha sett ut uansett...  

Tror at beskrivelsen min derfor blir : Den "perfekte kvinnen" ser ut som hun gjør, er som hun er, så lenge jeg er forelsket.

 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.1.2016 at 11.27, AnonymBruker skrev:

Det viktigste er et naturlig vakkert ansikt (eksempelvis som på bildet under), som ikke trenger mye sminke. Gjerne også fyldig og sunt hår.

i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/11/10/article-2060127-00D13DC300000190-696_468x358.jpg

Hva kroppen angår, er jeg svak for høye og slanke damer med myke former. Naturlig eleganse og tiltalende kroppsspråk. Helst ikke tatoveringer eller piercinger.

Anonymkode: 61cfa...aab

Hun er utrolig vakker!

En sa en gang at jeg har samme naturlige skjønnhet som henne ( jeg er dame ). Ble veldig smigret!

Godt å se damer som ikke er oversminka, overstyla, over ditt og datt...( og som du sier , gjerne uten tatoveringer etc, mer uvanlig uten idag , har jeg inntrykk av...)

 

 

Anonymkode: 7b3ee...9e7

Endret av Pavilion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er utrolig vakker!

Anonymkode: 7b3ee...9e7

Men det bildet er minst 25 år gammelt. ;)

Anonymkode: 44e0e...b3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Har ikke noe tanker om hvordan den perfekte kvinne ser ut. Mange perfekte kvinner ute i denne verden. Kunne sikkert ha lagt til 1000 bilder av forskjellige "perfekte" kvinner, men får holde med det ene her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.1.2016 at 11.27, AnonymBruker skrev:

Det viktigste er et naturlig vakkert ansikt (eksempelvis som på bildet under), som ikke trenger mye sminke. Gjerne også fyldig og sunt hår.

i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/11/10/article-2060127-00D13DC300000190-696_468x358.jpg

Hva kroppen angår, er jeg svak for høye og slanke damer med myke former. Naturlig eleganse og tiltalende kroppsspråk. Helst ikke tatoveringer eller piercinger.

Anonymkode: 61cfa...aab

Vakker! Hvem er hun? Filmstjerne?

Anonymkode: 22fbb...f41

Endret av Pavilion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vakker! Hvem er hun? Filmstjerne?

Anonymkode: 22fbb...f41

Julia Ormond. Hun var fin ja. Fremdeles en MILF nå i femtiårene. 

4717_julia_ormond.jpg

Anonymkode: 95b43...660

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.1.2016 at 11.27, AnonymBruker skrev:

Det viktigste er et naturlig vakkert ansikt (eksempelvis som på bildet under), som ikke trenger mye sminke. Gjerne også fyldig og sunt hår.

i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/11/10/article-2060127-00D13DC300000190-696_468x358.jpg

Hva kroppen angår, er jeg svak for høye og slanke damer med myke former. Naturlig eleganse og tiltalende kroppsspråk. Helst ikke tatoveringer eller piercinger.

Anonymkode: 61cfa...aab

Pen dame.

Selv har jeg veldig fyldig (og i følge frisøren) sunt hår, men det er mer til forargelse for meg enn en glede. Det vokser så fort og vilt at det er et mareritt å ta vare på det. Har rett og slett ikke ork. Dessuten blir det fort fett i hårbunnen fordi det blir så tungt av all den fylden, så det er vanskelig å finne balansen der det ser rent og pent ut, for dusjer en håret for ofte så gjør en vondt verre. Når jeg er hos frisøren så klipper jeg alltid mye av tjukkelsen for at håret skal bli lettere, men skal jeg vedlikeholde det så må jeg gå til frisøren hver 2-3 mnd og det er alt for dyrt akkurat nå. Resultatet er at mitt fyldige og sunne hår ikke blir så godt tatt vare på og som regel ikke ser så pent ut. Synest det er et ork å klippe det og børste det. Så jeg går veldig ofte med håret i hestehale/topp på hodet og sover sånn også.  Er enig i at det er pent med sunt og fyldig hår, men for meg er det iallfall skikkelig tiltak... 

Endret av Pavilion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31.1.2016 at 14.59, lillsunshine skrev:

Selv har jeg veldig fyldig (og i følge frisøren) sunt hår, men det er mer til forargelse for meg enn en glede. Det vokser så fort og vilt at det er et mareritt å ta vare på det. Har rett og slett ikke ork. Dessuten blir det fort fett i hårbunnen fordi det blir så tungt av all den fylden, så det er vanskelig å finne balansen der det ser rent og pent ut, for dusjer en håret for ofte så gjør en vondt verre. Når jeg er hos frisøren så klipper jeg alltid mye av tjukkelsen for at håret skal bli lettere, men skal jeg vedlikeholde det så må jeg gå til frisøren hver 2-3 mnd og det er alt for dyrt akkurat nå. Resultatet er at mitt fyldige og sunne hår ikke blir så godt tatt vare på og som regel ikke ser så pent ut. Synest det er et ork å klippe det og børste det. Så jeg går veldig ofte med håret i hestehale/topp på hodet og sover sånn også.  Er enig i at det er pent med sunt og fyldig hår, men for meg er det iallfall skikkelig tiltak... 

i.imgur.com/wTNSzDN.png

Anonymkode: 61cfa...aab

Endret av Pavilion
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31.1.2016 at 16.34, AnonymBruker skrev:

i.imgur.com/wTNSzDN.png

Anonymkode: 61cfa...aab

Haha, poenget mitt var vel egentlig at det er utrolig vanskelig å ha fyldig og sunt hår, som attpåtil alltid ser bra ut. 

Endret av Pavilion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig skuffende tråd! 6 sider, og fortsatt har ingen klart å poste et bilde av en virkelig smellvakker dame. 

Anonymkode: 63056...ea8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig skuffende tråd! 6 sider, og fortsatt har ingen klart å poste et bilde av en virkelig smellvakker dame. 

Anonymkode: 63056...ea8

...Skal jeg bare poste her og nå da eller? :nigo: 

(btw: jeg forventer mange plusser på denne)

Endret av incognita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, incognita skrev:

...Skal jeg bare poste her og nå da eller? :nigo: 

(btw: jeg forventer mange plusser på denne)

Du får pluss om du faktisk poster bilde av deg selv.

Anonymkode: a401c...b7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får pluss om du faktisk poster bilde av deg selv.

Anonymkode: a401c...b7c

Haha jeg fikk en pluss da. :danse: 

..tør ikke poste. Bare tulla egentlig. Er nok ikke spesielt "perfekt" av meg på hverken den ene eller den andre måten. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig skuffende tråd! 6 sider, og fortsatt har ingen klart å poste et bilde av en virkelig smellvakker dame. 

Anonymkode: 63056...ea8

Hva er ditt bidrag til en virkelig smellvakker dame da? Du kan ikke klage uten å komme med et forslag selv.

Anonymkode: 22fbb...f41

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er mellom 160 og 170 cm, slank helst små pupper. Store pupper blir lite forlokkende når damer når en viss alder. Velltrent og glad i å være ute uten og suttre over været. Humor smilebnde med glimt i øye, gjærne mørk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...