Gå til innhold

Nå er våren her. Skal du kle deg som en hore?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Igår var det ganske fint vær her i Oslo så selvsagt mange hore-wannabes med gjennomsiktige skjorter/bluser som man kan se hud og bh gjennom og ekstremt korte skjørt.

Regner med at flere av disse er medlemmer av forumet. Så fortell meg. Hvorfor dette behovet for å se ut som en hore? Er det virkelig så viktig å vise mest mulig hud?

Anonym poster: a51a79dddda2e8f2793dafe17150a78a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elissima

Kan ikke folk få kle seg som de vil?

Er du gutt og klarer ikke kontrollere at du får stå eller?

Forøvrig er hore det styggeste ordet jeg hører.

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke folk få kle seg som de vil?

Er du gutt og klarer ikke kontrollere at du får stå eller?

Forøvrig er hore det styggeste ordet jeg hører.

Selvsagt kan de gå som de vil. Men jeg har da faen meg rett til å kritisere jenter som er så sultne på oppmerksomhet at de får selv gatehorene ved Oslo Børs til å se ut some Mor Theresa.

Anonym poster: a51a79dddda2e8f2793dafe17150a78a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Jeg kler meg som jeg vil, og om jeg kan ergre noen trangsynte konservative tullinger i samme slengen, så gjør jeg såklart det med glede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du gutt og klarer ikke kontrollere at du får stå eller?

Det finnes menn som ikke kan kontrollere seg ja. De kalles voldtektsmenn. Men uansett så er det stygt å se kvinner gå rundt og skilte med varene sine. Spar oss!

Anonym poster: 532fcb9e20b2a9bac77afae5fdc13b1a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Det finnes menn som ikke kan kontrollere seg ja. De kalles voldtektsmenn. Men uansett så er det stygt å se kvinner gå rundt og skilte med varene sine. Spar oss!

Anonym poster: 532fcb9e20b2a9bac77afae5fdc13b1a

Santa Maria og fandens oldemor. Du får flytte til et muslimsk land da vettu.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Skilte med varene sine"? :fnise:

Og nei, jeg skal ikke gå kledd som en hore. Jeg skal gå naken, slik Satan skapte oss, med bare et blad foran tissen.

Anonym poster: 89d4dfefd45cf771f8010effa02d6148

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Det finnes menn som ikke kan kontrollere seg ja. De kalles voldtektsmenn. Men uansett så er det stygt å se kvinner gå rundt og skilte med varene sine. Spar oss!

Anonym poster: 532fcb9e20b2a9bac77afae5fdc13b1a

Jeg har en mistanke om at det finnes mange som setter stor pris på å se kvinner "skilte med varene" når våren kommer og det blir forhold for det. Så selv om du ønsker å bli "spart" så snakker du nok ikke for alle. Du kan jo holde deg inne på finværsdager for eksempel, så unngår du problemet?

Forresten kan jeg legge inn advarsel mot parker, badeanlegg og strender med en gang, der er det masse du trenger og spares for. Hold deg unna, trøste og bære, du kan til og med komme til å se en pupp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan de gå som de vil. Men jeg har da faen meg rett til å kritisere jenter som er så sultne på oppmerksomhet at de får selv gatehorene ved Oslo Børs til å se ut some Mor Theresa.

Anonym poster: a51a79dddda2e8f2793dafe17150a78a

Nøyaktig hvem er det som har gitt deg denne retten? :klo:

Jeg lurer forresten på om du skal være en tufs til våren også? :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Jeg vil også oppfordre alle jenter til å kle seg mindre sexy, da jeg snart har eksamener og må konsentrere meg (så litt egoistisk må jeg få lov til å være).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vil jo ikke se ut som en hooooreeeee, de vil se ut sånn som det er moderne å se ut nå for tiden daaaaaaaah

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

Jepp skal kle meg som en hore, masse ruge i ansiketet, knall rød lebestifft, masse permanent i håret så det blir krøllete, miniskjørt så kort at ballene mine syns, støvletter langt opp på låra, ikke noe bh men trang tropp som viser kløft.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så galt å vise litt bh under en bluse, mens det er helt greit å nesten gå naken på stranden? Det samme med tights - der skal man dekke til rumpa med vanlig tights, men ikke treningstights.

Puppene og rumpa er jo den samme uansett hva som (delvis) dekker dem..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Animula

Jepp skal kle meg som en hore, masse ruge i ansiketet, knall rød lebestifft, masse permanent i håret så det blir krøllete, miniskjørt så kort at ballene mine syns, støvletter langt opp på låra, ikke noe bh men trang tropp som viser kløft.

:rodmer: Da blir du fin Gun! Ta med deg Yme i korsett og fortell hvor dere spankulerer ;)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår var det ganske fint vær her i Oslo så selvsagt mange hore-wannabes med gjennomsiktige skjorter/bluser som man kan se hud og bh gjennom og ekstremt korte skjørt.

Regner med at flere av disse er medlemmer av forumet. Så fortell meg. Hvorfor dette behovet for å se ut som en hore? Er det virkelig så viktig å vise mest mulig hud?

Anonym poster: a51a79dddda2e8f2793dafe17150a78a

Jeg oppfordrer deg til å google definisjonen på ordet "hore", det er ganske tydelig at du ikke vet definisjonen. Å kle seg vårlig er ikke å være horete.

Anonym poster: 08019016c91b45be684829cf8084a927

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år så tenkte jeg å kle meg som moren din.

Anonym poster: 056aebd20e527054afda711c8730b8fe

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår var det ganske fint vær her i Oslo så selvsagt mange hore-wannabes med gjennomsiktige skjorter/bluser som man kan se hud og bh gjennom og ekstremt korte skjørt.

Regner med at flere av disse er medlemmer av forumet. Så fortell meg. Hvorfor dette behovet for å se ut som en hore? Er det virkelig så viktig å vise mest mulig hud?

Anonym poster: a51a79dddda2e8f2793dafe17150a78a

Tøff i kjeften, men feig nok til å gjemme seg bak anonym...... diskuterer ikke med feiginger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...