Gå til innhold

Facebook deal-breakers


Gjest ninat89

Anbefalte innlegg

Gjest ninat89

Nå i dag er det lett å dømme folk etter bildene og statusene de har på Facebook.

Så jeg ville høre hva folk her inne ser på som Deal breakers når de søker opp en ny date eller flamme på Facebook?

Gutter som har tatt bilde av seg selv i speilet, jenter med trutmunn eller tunga nedpå haka, rare statuser eller lignende. Hva er dine deal breakers, eller har du ingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm - veldig mange "dumme" statusoppdateringer, både sånne som kræsjer med mitt eget verdigrunnlag og sånne sytete, dramaqueen, oppmerksomhetshorete... Veldig intime bilder av/med eksen - helt greit med bilder, men dropp klinebilder og så og si nakenbilder...

Anonym poster: 1359a4bc44ba6b9d27b9c8c0b59da998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter/menn som har bilen som profilbilde. Det funker som forsidebilde, men profilbildet bør være av en selv.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg nok litt for mye om folks Facebook. Har droppet to dater på grunn av det. En hadde masse "venninner" fra Øst-Europa og spilte mye spill. En annen hadde et overdrevent antall kattebilder.

Jeg ser på om vi har felles venner, hva vedkommende liker og hvis mulig, hvordan han kommuniserer med folk der. Å være lite aktiv og med få venner er ikke en dealbreaker.

Anonym poster: 8eba1228d8b6b7acac4e584057481bbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ninat89

Har nok selv tenkt over en som hadde tre-fire album med 30-40 bilder av et kattungekull. =p

Ellers er jeg litt skeptisk til gutter som tar bilde av seg selv i bare boxeren i speilet. Kanskje litt dårlig gjort, men. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen dealbreakers. Min erfaring er at folk er ganske annerledes "IRL" enn på nett, så da venter jeg heller å ser hvordan de vanligvis er.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror profilen faktisk sier ganske mye om en person.

Jeg ser først og fremst på bilder - er det bare masse selvdiggerbilder i bar overkropp, i speilet, av tatoveringene eller musklene, eller bilen, da er det egentlig allerede for seint.

Deretter ser jeg på hvordan han kommuniserer, måten en person skriver på sier mye, og hva vedkommende velger å dele.

Anonym poster: 9799b6e31c0b980180aa27b927396bf8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen dealbreakers. Min erfaring er at folk er ganske annerledes "IRL" enn på nett, så da venter jeg heller å ser hvordan de vanligvis er.

Selvsagt får man ikke det totale inntrykk av en perosn på nett eller via en fb-profil, men jeg er ganske overbevist om at måten man fremstår på sier ganske mye.

F.eks hvis personen har 98 bilder av seg selv i bar overkropp som flekser muskler i speilet, bilder av halvnake damer med silikon som vennekrets og statusoppdateringer som "drekka mer, ut å kjøre drømme kjerra i byn. he he"....Da har man ikke med en oppegående intelligent fyr som passer for meg å gjøre.

Anonym poster: 9799b6e31c0b980180aa27b927396bf8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Selvdiggerbilder

- Harry statusoppdateringer om alt mulig rart

- Masse bilder av bilen sin fra alle vinkler, har gjerne bilmerket i navnet sitt (f.eks: Ola Volvo Nordmann)

Tja, kommer ikke på så mye mer... Selv deler jeg veldig lite, og det er jeg tilfreds med. :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir litt skeptisk til folk som deler alle mulige kjedegreier. Og som utbasonerer sterke meninger om ting det er ganske åpenbart at de ikke har peiling på.

Anonym poster: 5e119789b57d1b7174bec927fbec5ab1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muskel flexing !! Urk, største turnoff som er!

Mann i bokseren foran speilet, helst fra alle vinkler. Og ikke glem ryggmuskler, kanskje noen bilder fra treningssenteret også.. Da selvsagt mens han poserer på en mest "naturlig" måte mens han tar benkpress. Det verste er at jeg faktisk bare måååå se gjennom slike bilder, bare for å få en god latter etterpå :laugh:

Endret av LatersBaby
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Freakingawesome

Hjelp! finnes det facebook dealbreakers også nå?! Jeg har nok å stresse med fra før av!

Må redigere facebook! Nei men seriøst? dere vurderer folk utifra facebook profilen deres? glad min for det meste er sperret for andre enn venner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kattebilder hadde definitivt vært dealbreaker for meg.

Da er jeg ute av løpet... :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Bilder av katten. Katten som allerede var sovnet da eigeren kom hjem fra fest. Katten som blei fornærmet for et eller annet etc.

- Film av katt.

- Flere "check in" hver dag.

- Alt skrevet på engelsk. Med bruk av slang, SMS-språk osv. "I LOL'd"

- "Like" egne bilder og oppdateringer.

- Be om "like" på bilder og oppdateringer.

- Mange bilder av seg selv tatt i speilet.

- Bilder av treningsutstyr og fleksebilder (igjen tatt i speilet).

- Oppdateringer om hvor populær man er blandt det annet kønn, hvor mye oppmerksomhet vedkommende fikk på byen dagen før.. osv.

- Outfitbilder (!) med tilhørende beskrivelse av klær.

.. Alle disse ville være deal-breakers for meg. Alt dette handler om samme person. Han er singel.

Anonym poster: c9d42b56d3d51d4a068fcc91fec98472

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Facebook er bare tull, og har en nesten tom konto. Er det dealbreaker?

Selv tenker jeg at det er et unnhetstegn. :P

Anonym poster: 0d0f8cf124c8d5cb79bca1cc2a67aaf8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sunnhetstegn*

Anonym poster: 0d0f8cf124c8d5cb79bca1cc2a67aaf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...