Gå til innhold

Facebook deal-breakers


Gjest ninat89

Anbefalte innlegg

Ikke at jeg akkurat er på utkikk, men om noen hadde hatt bilde av katten sin så hadde jeg nå bare syns det var søtt, og ikke en dealbreaker :fnise:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ninat89

Jeg synes Facebook er bare tull, og har en nesten tom konto. Er det dealbreaker?

Selv tenker jeg at det er et unnhetstegn. :P

Anonym poster: 0d0f8cf124c8d5cb79bca1cc2a67aaf8

Da risikerer du ihvertfall ikke å gjøre noen av disse "feilene" som blir nevnt. =p Med mindre det å ha en tom konto er en deal breaker som du sier. =p Det går nok fint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! finnes det facebook dealbreakers også nå?! Jeg har nok å stresse med fra før av!

Må redigere facebook! Nei men seriøst? dere vurderer folk utifra facebook profilen deres? glad min for det meste er sperret for andre enn venner :)

Jeg er overbevist om at også du gjør deg en mer eller mindre bevisst tolkning av en person ved å se på profilen hans/hennes.

Vi mennesker fungerer jo sånn at vi vurderer andre lynkjapt ut fra alle mulige tilgjengelige faktorer.

Anonym poster: 9799b6e31c0b980180aa27b927396bf8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger ikke til folk på FB uten at jeg har møtt dem først eller kjenner dem - så sånn sett få overraskelser... :) Jeg har ikke kommet over noen direkte dealbreakere ennå, men dersom en mann jeg liker har masse bilder av seg selv sammen med lettkledde jenter som kysser og klemmer på ham gjørt det at jeg velger å holde ham på en armlengdes avstand. .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hvis man har masse rare statuser, som "noen som vil finne på noe?", "skjere no i kvell eller?" (merk skrivefeil!) osv., er det en dealbreaker for meg. Om man i tillegg ikke får respons i det hele tatt, tenker jeg at det må være en ganske spesiell person, som ikke evner å gjøre noe godt ut av livet sitt.

Det bør ikke være sånn at det er vanskeligere å finne verken kjæreste eller venner på grunn av at man har få venner fra før, men det å ikke ha venner og heller ikke trives med eget liv blir nok aldri attraktivt. Det er unødvendig å rope det ut til alle bekjente på Facebook.

Anonym poster: f8520704133c0bf47aef2cb4b45b4c51

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som tar bilde av seg selv i speilet er no-go. Hjelper ikke om det så hadde vært rene Brad Pitt som sto der med iPhonen på badet. Pføy :flekke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Facebook=deal-breaker... Neida, men folk som ikke kan leve uten fjøsboken er ganske komisk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- "Like" egne bilder og oppdateringer.

Anonym poster: c9d42b56d3d51d4a068fcc91fec98472

Jeg bruker facebook veldig sjeldent og deler veldig lite. Pleier ikke akkurat å like egne bilder eller oppdateringer, men er ofte jeg liker mine egne kommentarer på en selvironisk måte. Er det også dealbreaker da, skal man ikke få lov til å ha humor heller?

Å like sine egne bilder og oppdateringer ser jeg kanskje blir litt annerledes, syntes selv det blir rart så...

Edit: Forøvrig er jeg enig med det meste her, spesielt de som tar masse muskelbilder av seg selv, bare masse fest bilder med masse bimbo jenter, mange profilbilder av bilen sin. Også har jeg en kar som alltid poster masse rare statusoppdateringer men skrivefeil og om totalt uinteressante ting. Er en kollega av meg, så føler ikke jeg kan slette han.

Edit Edit: Mitt første innlegg :D

Endret av Kiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter som tar bilder av seg selv på treninnga og "resultatene", gutter som klager "det er vanskelig å finne den rette dama", samtidig som de følger diverse glamourmodeller. På facebook har du familie og venner, kanskje til og med sjefen og slike ting "ser ikke bra ut" for meg i hvertfall.. Det finnes nettsider for kinky damer, er det vits å dra det inn på fb.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattebilder er bare et stort pluss! :D Gjerne masse om katten, like dyrevernssider osv. En mann som liker katter er snill mot kjæresten sin sies det ;) Og en mann som ikke liker katter/dyr er deal breaker for meg.

Ellers enig i mye her!

Kan jo ramse opp noen deal breakers:

- Følge glamourmodeller på FB

- Like rasistiske kommentarer

- Skrivefeil

- Stadige oppdateringer om fest, fyll, bilen

- Bil/barna som profilbilde

- Treningsbilder (type skrytebilder, bilder fra en skitur etc. er ok)

- Intime bilder med jenter

- 10 statusoppdateringer pr dag

- Sytemeldinger

- Statusoppdateringer skrevet i fylla

- Kjedemeldinger

- Ekstremt mange venner (da tenker jeg at det er en ukritisk person, mer positivt med en som har få venner og er litt restriktiv i forhold til FB. Ingen har 900 venner, da er du bare ute etter å vise deg frem.)

- Å skrive negativt om dyr

- Statusoppdateringer skrevet med bare store bokstaver

Ja, er nok litt streng.. :P

Anonym poster: fc536e1263da63755a4632165c28ce9c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Freakingawesome

Kattebilder er bare et stort pluss! :D Gjerne masse om katten, like dyrevernssider osv. En mann som liker katter er snill mot kjæresten sin sies det ;) Og en mann som ikke liker katter/dyr er deal breaker for meg.

Ellers enig i mye her!

Kan jo ramse opp noen deal breakers:

- Følge glamourmodeller på FB

- Like rasistiske kommentarer

- Skrivefeil

- Stadige oppdateringer om fest, fyll, bilen

- Bil/barna som profilbilde

- Treningsbilder (type skrytebilder, bilder fra en skitur etc. er ok)

- Intime bilder med jenter

- 10 statusoppdateringer pr dag

- Sytemeldinger

- Statusoppdateringer skrevet i fylla

- Kjedemeldinger

- Ekstremt mange venner (da tenker jeg at det er en ukritisk person, mer positivt med en som har få venner og er litt restriktiv i forhold til FB. Ingen har 900 venner, da er du bare ute etter å vise deg frem.)

- Å skrive negativt om dyr

- Statusoppdateringer skrevet med bare store bokstaver

Ja, er nok litt streng.. :P

Anonym poster: fc536e1263da63755a4632165c28ce9c

Nja, synes ikke du er streng jeg, alt det du nevnte er jo egentlig ganske tåpelige ting å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har 50 bilder av katten din, så synes jeg det bare er søtt siden jeg er tullete etter katter. Om du derimot har bilen eller lastebilen din som profilbilde, synes jeg det er harry og dealbreaker. Rasistiske kommentarer, FrP-vennlige kommentarer, statuser om hvor drita du var på sist fest og hvor kult det var, bare sytestatuser er også dealbreakere.

Anonym poster: 0ae105fc258b4cb42fe8421f3e7b7413

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Teite sitater under hvert profilbilde.

Ser jeg dette sitatet en gang til tror jeg faktisk at det rakner for meg.

“I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.”

- Hestebilder. I flertall.

- Statuser som forteller i overkant mye om privatlivet.

- De sitatene gjelder vel egentlig statuser også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cevita

woho, ser at jeg som legger ut litt for mange egne hundebilder er trygg så langt :)

Endret av Siennna
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

- Dialekt og SMS-språk! Da styrer jeg unna. Hvis de ikke er i stand til å bruke ett av de to skriftspråkene vi har i Norge så er det over og ut.

Ellers så godtar jeg det meste. Folk er jo ikke helt den samme personen på facebook som IRL.

Anonym poster: 0bb8180722e6eee13c445332804a5734

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en lei tendens til å slå over i dialekt om personen jeg begynner å like personen i andre enden. Alltid skrevet dialekt i chat (IRC/MSN osv) men skriver bokmål på f.eks. forum og evt. FB-statusoppdateringer o.l.

Blir dette altså sett ned på? :\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Chloè

-"Norge for nordmenn" lignende rasistiske likes

- = 0 bilder av seg selv , men bare bil/traktor/nakne damer

- hver eneste status har blitt skrevet på fylla

- liker bilder av halvnakne/nakne damer og slenger gjerne med en harry kommentar som "sexy babe"

- "jeg har ikke facebook,facebook er for tapere,fuck facebook,jeg gidder vel ikke å følge strømmen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest proteinet

Intime bilder av seg selv, ignorante uttalelser, overaktive brukere som lever livet sitt på facebook, baksnakking og nedrakking av andre, mennesker som har flere album med bilder av seg selv (har noen få gutter på vennelisten som legger ut nye bilder av seg selv flere ganger om dagen, chill out, vi ser at du er kjekk!), masse unødvendige skrivefeil, oversharing, gutter som kommenterer bildene til alle de lettkledde damene, gutter som legger ut bilder av lettkledde damer, tåpelige statusoppdateringer som kun omhandler drikking, festing etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fleecejakke

FrP-propaganda og bilder av dårlige veier i Norge kontra de supre veiene i Afrika. Jeg hadde dumpet mannen på flekken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian

Deal-breakers:

-nedlatende oppdateringer, ofte den typen som beskriver noe som "harry"

-pretensiøs måte å skrive på, i særdeleshet når det er tydelig at vedkommende ikke har all verden å skilte med topside

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...