Gå til innhold

Facebook deal-breakers


Gjest ninat89

Anbefalte innlegg

Mange av dem gjør da det.

Anonymous poster hash: c24c4...989

Nei. Veldig få gjør det, uansett språk man skriver på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som har studert ved "livets harde skole" eller lignende. :klaske:

Selvom de har endt opp med en bra jobb og tjener fett? Ok snakkes, den trangsynte nøtta di levde ikke opp til mine krav allikevel.

Anonymous poster hash: 4eeb2...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom de har endt opp med en bra jobb og tjener fett? Ok snakkes, den trangsynte nøtta di levde ikke opp til mine krav allikevel.

Anonymous poster hash: 4eeb2...70c

De kan da gjerne være millionærer for min del, men du trenger ikke skrive "livets harde skole" på face. Det ser skikkelig kleint ut, og de fleste som så stolt lister det som en utdanning er vel gjerne de som ikke har bra jobb og tjener fett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan da gjerne være millionærer for min del, men du trenger ikke skrive "livets harde skole" på face. Det ser skikkelig kleint ut, og de fleste som så stolt lister det som en utdanning er vel gjerne de som ikke har bra jobb og tjener fett.

Kleint å ikke være bikkjen til foreldrene sine som barn og gjøre alt man får beskjed om i tenårene, havne på skråplanet, få rare venner, ubevisst unngår hele menneske-samlebåndet men allikevel henter seg inn å klarer seg fint?

Jeg tror egentlig du er litt misunnelig på de som har opplevd mer enn deg. Helt ordinære folk som er flinke på skolen er sikkert flott, men de har sjelden bra historier å fortelle.

Anonymous poster hash: 4eeb2...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom de har endt opp med en bra jobb og tjener fett? Ok snakkes, den trangsynte nøtta di levde ikke opp til mine krav allikevel.

Anonymous poster hash: 4eeb2...70c

Føler du deg truffet av denne tråden, siden du i fler innlegg kommer med kvasse tilbakekommentarer uten noen form for rot til virkeligheten?

En :klem: til deg. Du finner sikkert en søt jente som ikke bryr seg om dialektskriving og livets harde skole du har gått på etter hvert....

Anonymous poster hash: 5ede9...f10

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kleint å ikke være bikkjen til foreldrene sine som barn og gjøre alt man får beskjed om i tenårene, havne på skråplanet, få rare venner, ubevisst unngår hele menneske-samlebåndet men allikevel henter seg inn å klarer seg fint?

Jeg tror egentlig du er litt misunnelig på de som har opplevd mer enn deg. Helt ordinære folk som er flinke på skolen er sikkert flott, men de har sjelden bra historier å fortelle.

Anonymous poster hash: 4eeb2...70c

Dude. Det går an å mislike palestinaskjerf uten å være en Israel-elsker.

Anonymous poster hash: c24c4...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dealbreaker for meg:
- Farmville (en side fylt med famville! uhg!)
- 9gag og lignende bilder.
- Kjedemail og "lik, så kommenterer jeg profilbildet ditt"

Jeg syns katte/hundebilder er søte jeg! selv om det blir en 20 - 40 av dem. Heller det en 20387438 bilder av bilen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleint å ikke være bikkjen til foreldrene sine som barn og gjøre alt man får beskjed om i tenårene, havne på skråplanet, få rare venner, ubevisst unngår hele menneske-samlebåndet men allikevel henter seg inn å klarer seg fint?

Jeg tror egentlig du er litt misunnelig på de som har opplevd mer enn deg. Helt ordinære folk som er flinke på skolen er sikkert flott, men de har sjelden bra historier å fortelle.

Anonymous poster hash: 4eeb2...70c

Og hva har dette med hva du skriver på facebook å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler du deg truffet av denne tråden, siden du i fler innlegg kommer med kvasse tilbakekommentarer uten noen form for rot til virkeligheten?

En :klem: til deg. Du finner sikkert en søt jente som ikke bryr seg om dialektskriving og livets harde skole du har gått på etter hvert....

Anonymous poster hash: 5ede9...f10

Nei, det tviler jeg på. Facebook layouten min har gjort det umulig for meg å noensinne finne meg en partner, dessverre. Jeg blir faktisk ledd av på gaten, de kaller meg "dialektduden" og "rølpe frans" siden jeg har "livets harde skole" listet i utdanning. Men takk for klemmen, det varmer.

Anonymous poster hash: 4eeb2...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Candycrush,farmville o.l

FrP propaganda. Fysj!

"Stolt av å være nordmann" greier.

Folk som virker besatte av hunder eller hester eller katter.

Folk som mener hunder er mer verdt enn mennesker f eks noen av disse hundegærningene som mener gatehunder fra Romania er mer verdt enn mennesker fra Romania. Sykt spør du meg.

Folk som deler bilder av alt mulig tull 10-20 ganger om dagen.

Folk som skal fortelle om ALT de gjør.

Anonymous poster hash: 957aa...2d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er kortere, mer spontant, uformelt og personlig. Jeg liker det.

Anonymous poster hash: 01739...6c0

Enig i dette. Dessuten har dialekt mye med identitet å gjøre. Jeg føler meg bare falsk dersom jeg skriver bokmål i sms og på FB. Føler jeg gjør meg til i og med at bokmål ligger så langt fra dialekten min.

Anonymous poster hash: d2d16...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...