Gå til innhold

Hva ER det med folka på Lavkarbo.no?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lest endel inne på Lavkarbo.no-forumet, og jeg er sjokkert. Er alle som spiser lavkarbo fanatiske idioter, eller er det bare det forumet som tiltrekker seg slike?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lest endel inne på Lavkarbo.no-forumet, og jeg er sjokkert. Er alle som spiser lavkarbo fanatiske idioter, eller er det bare det forumet som tiltrekker seg slike?

...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt merke til det samme. Flott at det funker for noen, men jeg synes hele greia har blitt en slags sekt.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"HAR DERE SETT DE NYE KOSTHOLDSRÅDENE ELLER"

"JA OMG, FY FAEN, DE FÅR IKKE MEG TIL Å FØLGE DE!!!!! KONSPIRASJON FRA DREVON, HAN LIKER VI IKKE! VI FORTSETTER Å SPISE EGG OG BACON OG BERNAISE UTEN Å BEVEGE OSS EN METER, DET ER BESTEST."

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å overdrive, har enda til gode å oppleve det du beskriver her.

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest endel inne på Lavkarbo.no-forumet, og jeg er sjokkert. Er alle som spiser lavkarbo fanatiske idioter, eller er det bare det forumet som tiltrekker seg slike?

Ethvert forum tiltrekker seg de som er interesserte i emnet.

Så vil det vel alltid være at noen er mer ivrige enn andre :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk at anti-lavkarbofolk er akkurat like ille som lavkarbofolk. Det blir jo rabalder her inne på kvinneguiden hver gang noen vurderer å slutte å spise loff.

Og: hvorfor går du inn og leser forumet, når du har null interesse for lavkarbo, men heller tvert imot?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"HAR DERE SETT DE NYE KOSTHOLDSRÅDENE ELLER"

"JA OMG, FY FAEN, DE FÅR IKKE MEG TIL Å FØLGE DE!!!!! KONSPIRASJON FRA DREVON, HAN LIKER VI IKKE! VI FORTSETTER Å SPISE EGG OG BACON OG BERNAISE UTEN Å BEVEGE OSS EN METER, DET ER BESTEST."

Haha, dersom dette er essensen du har trukket ut fra lavkarbo.no, så har du ikke lest mange sidene.

Jeg sier som forrige forfatter; Hvorfor er du der om dette helt tydelig er verken noe du har interesse av, eller peiling på for den saks skyld.

Det blir som at jeg, som er medlem på lavkarbo.no skulle starte en søkbar tråd der inne om hvor hysteriske kvinnefolka på kvinneguiden.no er. Lol!

Endret av Photobscura
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest endel inne på Lavkarbo.no-forumet, og jeg er sjokkert. Er alle som spiser lavkarbo fanatiske idioter, eller er det bare det forumet som tiltrekker seg slike?

Hvis det ikke skal mer til for sjokkere deg, syns jeg faktisk litt synd på deg!

*Forbereder en saftig, smakfull biff, med ein ultra-feit saus som jeg skal nyyte mens kg renner av i turbofart* :danse::Hehe:

Smakte den giftige loffskiva med nugatti du spiste til frokost i dag godt? Vet du ikke at den gjør deg syk? Har vel i grunnen aldri vært feil å bruke ens egne små grå i stedet for å følge inkompetente, såkalte "kostholdseksperter" som sitter på tv og driter seg loddrett ut "hvis en blir feit av dette kostholdet som vi nå anbefaler, så har vi jo alltids fedmekirurgi" Snakk om imponerende IQ, som jeg så absolutt stoler på når det gjelder min egen helse :pls:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hang selv inne på lavkarbo i vel et år, og synes det var et flott forum med et høyt kunnskapsnivå. Selv fant jeg etterhvert ut at det kom aldri til å funke for meg. Lavkarbo er et rikmannskosthold. Som student var det umulig å leve på den samme kosten som mange av de på lavkarbo gjorde. Gikk derfor over til lavkalori, og gikk ned 10kg allikevel. :)

Synes det er flott at folk får lavkarbo til å virke. Etter å ha fulgt lavkarbo medlemmer i et år, så er det ingen tvil om at man faktisk får helsegevinster ut av det. Mer energi, bedre helse, finere hud/hår osv. Er ikke alle som velger lavkarbo for å gå ned i vekt heller.

Har aldri opplevd at noen der inne ser ned på andre kosthold. I så fall har det vært et mindretall. Det er tross alt bare en liten prosent av verdens befolkning som faktisk har muligheten til å leve lavkarbo (på den sunne måten)...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd at noen tror at de som ikke er for lavkarbo sitter og spiser loff hele dagen.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS!

Du kan gjerne kalle meg white trash, og resten av folka på lavkarbo.no det og. Men jeg funderer på din definisjon på white trash?

Nå har det seg slik at jeg er student innefor tekniske fag, og kommer til å ende opp i en godt betalt jobb.

Jeg jobber forøvrig nå også i et yrke der mange tar utdannelse for å bli det jeg jobber med, men jeg er ufaglært.

Jeg går på teater, er opptatt av politikk og samfunn, leser lange romaner og ellers opptatt av dyrevern, veledighet og et mest mulig økologisk levemåte.

Jeg kjenner til flere sivilingeniører, leger, advokater, økonomer, sykepleier, sosionomer, vernepleiere osv som lever lavkarbo, white trash det og?

Mitt intrykk av lavkarbo er at de fleste er meget oppegående folk som har et ønske om å ha det bedre i kroppen sin.

Jeg velger å spise lavkarbo fordi jeg 3timer etter å ha spist grovt brød/pasta/potet ol ligger skjelvende i fosterstilling av lavt blodsukker. Mener du virkelig at jeg og mange med meg skal spise slik at vi blir dårlige?

Det er et ordtak som heter noe sånn som: "man ser flisa i den neste sitt øye, men ikke bjelken i sitt eget"

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri opplevd at noen der inne ser ned på andre kosthold. I så fall har det vært et mindretall. Det er tross alt bare en liten prosent av verdens befolkning som faktisk har muligheten til å leve lavkarbo (på den sunne måten)...

Da kan du ikke ha lest spesielt godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da kan du ikke ha lest spesielt godt.

Det er riktignok en del måneder siden jeg var aktiv der. Men siden du tydeligvis har vært mer aktiv enn meg, kan ikke du gi meg noen eksempler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at noen tror at de som ikke er for lavkarbo sitter og spiser loff hele dagen.

Ja, ikke sant? Det er mange som er opptatt av å ha et sunt kosthold, enten man tenker minst mulig tilsetningsstoffer, lavkarbo eller annet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant? Det er mange som er opptatt av å ha et sunt kosthold, enten man tenker minst mulig tilsetningsstoffer, lavkarbo eller annet.

Nå var det riktig nokk ikke jeg som skrev den kommentaren, men har du hørt om å sette ting på spissen????

Sjokkert blir jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det riktig nokk ikke jeg som skrev den kommentaren, men har du hørt om å sette ting på spissen????

Sjokkert blir jeg

Hva er det du blir sjokkert av? Av at jeg synes det er rart at lavkarbofolk tror vi som ikke er lavkarbofolk spiser loff, eller av at jeg ikke forstår det er satt på spissen?

Mulig det er nettopp dette - at ting blir satt litt vel på spissen - som gjør at lavkarbofolk virker litt....hysteriske av og til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...