Gå til innhold

ting som gjør deg så irritert at det bobler i blodet


Gjest norah

Anbefalte innlegg

tenker mer på de tingene som man egentlig burde klare å overse - og ihvertfall ikke bli irritert over i timesvis.

så hva er det som irriterer dere såpass at det bobler over i blodårene, og du rett og slett maner frem verdens verste PMS?

meg:

- dårlig service. spesielt når de ikke vet svaret på noe, og ikke gidder tilby seg å finne ut av det/spørre noen andre/eller forsøker å finne alternativ.

typisk: "vet ikke", så snur de seg.

arg!!

jeg blir faktisk opprørt i mitt indre, og blir en skikkelig bitch. får lyst til å fortelle dem hvor skapet står - men lar være fordi jeg vet de ikke bryr seg.

har jobbet i servicebransjen selv ved siden av studiene, og service var en av de tingene jeg virkelig passet på at var på plass.

andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utroskap - om det så bare er snakk om noen som har skrevet om det på KG, og jeg ikke kjenner noen av de involverte.

For meg er dette noe av det verste man kan gjøre mot et annet menneske, og jeg skulle gladelig hjulpet til med å gjøre livet surt for de menneskene som synker såpass lavt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som absolutt må stille seg, eller sette seg, tett inntil deg, og tenne en røyk, når du står i busskur og venter på bussen. Kan ikke h*n for h....... stille seg noen meter vekk med røyken sin??! :angry:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- At funksjonshemmede fortsatt diskrimineres i samfunnet, og at så altfor mange mener at det er helt greit og helt naturlig. Det er fælt å si det, men i enkelte kommuner i Norge så er det ikke så store forskjellen på hvordan Østblokkland behandler funksjonshemmede som hva de selv gjør. De vil helst stue dem vekk og glemme dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Haha, mellommenneskelige relasjoner byr på mye irriterende. Blandt venner og familie har jeg ganske høy tåleransegrense, men det blir mye verre blandt mennesker jeg ikke kjenner.

Jeg synes det er utrolig irriterende med ukjente mennesker som går til personangrep på meg, for eksempel en debatt via internett. Men enda verre var det da jeg jobbet med kundeservice og hadde samtaler som dette:

Kunde: jeg får faktura hver måned, vil ikke ha det!!

Jeg: Fakturen kommer på 155 kroner hver måned, men hvis du ønsker faktura en gang i kvartalet ordner vi det

Kunde: ARGHHHH jeg vil ha halvårsfaktura, din FITTE, du kan ingenting du, din udugelige hooore. Du har sikkert bare jobba der i TO DAGER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

norsk eldreomsorg

norsk integreringspolitikk

norsk innvandringspolitikk

norsk skolepolitikk

Jens Stoltenberg

Tørre kaker

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fireflies

Fordi jeg er en storbruker av kollektivtransporten her i Oslo, så er det nok folk som presser seg på T-banen før andre har kommet seg av, som irriterer meg mest i det dagligdagse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker som går sakte, spesielt om det er umulig å komme forbi. Ellers er det veldig irriterende når alle på bussen på død og liv MÅ stemple inn det fordømte skysskortet sitt i rushen, når det står 20 stk som skal inn på bussen. Er jo ikke nødt å gjøre det, betalt har du uansett. Dette blir ekstra irriterende som de snakker om at bussen er sen hele tiden. Lurer på hvorfor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som finner seg "fine" masseproduserte samekofter og bruker det som klovne antrekk.

Folk som sutrer over alt og ingenting.

Og folk som føler at de trenger å trykke ned andre for å stille seg selv i bedre lys.

:nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uverdige forhold for mennesker og dyr!

Folk som skravler i ett sett uten å slippe andre til og i tillegg kommer med totalt uinteressante ting!

Kø og folk som går i veien i butikken!

Det som er mest irriterende er at jeg ikke klarer og lære meg å slutte og irritere meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som insisterer på å gå to eller flere ved siden av hverandre på smale fortau og ikke enser oss andre som må ut i biltrafikken for å komme forbi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette irriterte jeg meg over i dag:

-Folk som har behov for å si "hva var det jeg sa"!!!

-De som bare klager,klager og klager.

-Smatting,snorking og dårlig ånde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tok toget i helga på nsb stillevogn og irriterte meg over dette:

- man har ikke lov å ha musikkspiller der, likevel satt en gutt og hørte på musikk så høyt at han nesten ikke hadde trengt høretelefonene

- en mann satte seg ved siden av meg og STINKET røyk og regn (vilt dårlig kombo) og snorket når han pustet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som insisterer på å gå to eller flere ved siden av hverandre på smale fortau og ikke enser oss andre som må ut i biltrafikken for å komme forbi!

Gjør deg selv en tjeneste neste gang: Si unnskyld og ta en av dem på skulderen slik at vedkommende flytter på seg, istedet for å irritere deg og hoppe ut i trafikken. Folk er som regel ikke vanskelige.

Tok toget i helga på nsb stillevogn og irriterte meg over dette:

- man har ikke lov å ha musikkspiller der, likevel satt en gutt og hørte på musikk så høyt at han nesten ikke hadde trengt høretelefonene

Du burde gjort ham oppmerksom på det. Antakelig trodde han selv at han selv var den eneste som hørte musikken. Dumt å irritere seg over ting man faktisk ganske enkelt kan gjøre noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...