Gå til innhold

Er det normalt å ikke vaske seg i rumpa?


Gjest TS

Anbefalte innlegg

Jeg oppdaget etter noen måneder med min kjæreste at han verken vasker penis eller rumpa med såpe. Det var helt tilfeldig at jeg oppdaget dette under en samtale. Jeg har tatt det som en selvfølge at alle gjør det. Jeg syntes det er det viktigste stedet å vaske godt, og har aldri gjort annet.

Jeg fikk han til å forstå at han må vaske penis. han begrunnet mangel på ordentlig vask med at han hadde hørt at såpen laget irritasjoner, og han trodde ikke man skulle bruke såpe der. Jeg fikk han til å bruke asan, og da var det løst.

MEN, han nekter å vaske seg i rumpa. Han syntes det er ekkelt. Og jeg sier det er ekkelt å la være. Han føler seg så møkkete der at han hvertfall ikke vil bruke hendene der. Jeg sier at da må han hvertfall vaske, hvis han syntes det er så ekkelt der!

Han syntes ikke det er noe poeng, for det blir jo møkkete igjen fort. Og han er redd for å få bakteriene derfra på hendene osv.

Han KAN gå med på å bruke våtservietter der, men helst ikke. Og jeg syntes egentlig ikke det er bra nok heller. Et annet forslag er engangshansker. Men han er visst ikke så glad i det heller.

Spørsmålet er: Hva gjør dere? Er det noen her som ikke vasker seg i rumpa når man dusjer?

For meg var det som sagt en SELVFØLGE, og jeg ble sjokkert da jeg fikk vite at han ikke gjør det. Men kanskje det er meg som er overhysterisk....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

øh......usj, hørtes bare ekkelt ut. Nei jeg kan ikke si jeg har hørt om det før!!

Heldigvis er min veldig flink til å vaske seg over alt! Til og med mellom tær og bak ører. :regn:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...for et sjokk det ville vært å finne ut slik om kjæresten sin...etter alt man bruker å gjøre med sin kjære der nede (da mener jeg ikke rumpa da..hehe)...æææhh...da hadde jeg fått heelt hetta... Heldigvis er min kjære veeeldig flink til slikt... :)

Svaret på ditt spørsmål blir da... Det er IKKE normalt å la være å vaske seg i rumpa... jeg har jobbet i helse og omsorgsyrket...og oppdaget at generelt er folk veldig opptatt at dette er et sted som også bør vaskes og da nøye...

Si til din kjære at vil han ikke bruke hendene får han gjøre slik som vi gjøre i helse og omsorgsyrket....klut...og kanskje til og med en plastikkhanske...

Endret av Sympatia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...for et sjokk det ville vært å finne ut slik om kjæresten sin...etter alt man bruker å gjøre med sin kjære der nede (da mener jeg ikke rumpa da..hehe)...æææhh...da hadde jeg fått heelt hetta... Heldigvis er min kjære veeeldig flink til slikt... :)

Svaret på ditt spørsmål blir da... Det er IKKE normalt å la være å vaske seg i rumpa... jeg har jobbet i helse og omsorgsyrket...og oppdaget at generelt er folk veldig opptatt at dette er et sted som også bør vaskes og da nøye...

Si til din kjære at vil han ikke bruke hendene får han gjøre slik som vi gjøre i helse og omsorgsyrket....klut...og kanskje til og med en plastikkhanske...

Det verste er kanskje at han er utdannet sykepleier..... Jeg spurte han om de ikke vasket folk ordentlig i jobben, og han svarte at de gjør jo det. Deretter spurte jeg om han da ikke forstod at det var noe alle hjør, og noe viktig. Han sa at han rett og slett ikke hadde tenkt over det. Han trodde de var overhysteriske på sykehuset.

Han forstod heldigvis penis-vasken. Men rumpa kommer jeg ingen vei med!

Er det vanlig å bruke klut? Jeg har alltid bare brukt hendene. Og har aldri følt meg skitten på hendene etterpå! Jeg står jo i dusjen. Blir ganske ren på hendene av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ganske vanlig å bruke klut i dusjen. Kan jo bare såpe inn hendene etter dersom en føler seg skitten på hendene.

Og jeg må si at å bruke hansker når en vasker sin egen kropp må vel være rimelig sært... Forstår at en vil bruke hansker når en skal sette inn en stikkpille, eller noe på seg selv, men ikke til vask...

Tror jeg hadde mistet lysten på intimitet dersom det hadde vist seg at samboeren ikke vasket seg skikkelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

Denne tråden er -fantastisk-!! BRUNDALEN? :skratte:

Uff, høres jo nesten ut som han har litt tvangstanker stakar! Uff, nei! Vis ham denne tråden! Alle mennesker vasker seg både foran og bak! Med såpe! Klut er valgfritt! Hansker er sært! Synes hansker er sært hvis man skal sette stikkpiller og jeg da.. Men har aldri hatt behov for det, så hva vet jeg. Men da må man jo ha hansker liggende, og hvem har det? :klø:

Men, vasket ikke penis? :eeeh: Må da ha luktet utrolig jævlig? :fnise:

Synes litt synd på deg! :klemmer::ler: Si til fyren din at vil han hoppe i sengehalmen, for han jammen meg vaske seg først!

:sjenert: Tørker han seg ikke etter å ha bommelommet heller da, siden det er så veeldig møkkete baki der? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et tema jeg ALDRI har diskutert med noen... men - som alle andre, tror nok dette er noe de fleste gjør. Et godt forslag var jo å skrive ut denne tråden, så kan han jo bedømme selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehhhh - vaske seg I RUMPA med såpe?

Jeg er jente, og visste ikke at dette var vanlig i det hele tatt... :sjenert: Skjønner at jeg er litt unormal nå. Kanskje jeg bør prøve dette?

Har liksom regnet med at såpa renner nedover kroppen når jeg vasker meg ellers, og shampoen og alt vannet renner jo nedover ryggen og skyller både her og der.... Slik at en ikke trenger komme i nærheten av slike følsomme steder med såpe.

Føler meg jo alltid ren likevel, og ingen har noengang sagt ymtet frempå med noe annet...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hansker er sært! Synes hansker er sært hvis man skal sette stikkpiller og jeg da.. Men har aldri hatt behov for det, så hva vet jeg. Men da må man jo ha hansker liggende, og hvem har det? :klø:

Vi har engangshansker liggende - bruker de til å pille snegler i hagen om sommeren! Og, jo, jeg hadde tredd på meg en hanske dersom jeg skulle stikke fingen godt oppi rompa mi... Jeg bruker også hansker dersom jeg må skifte møkkableie på andres unger... (gjorde det ikke på min egen datter, altså...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har engangshansker liggende - bruker de til å pille snegler i hagen om sommeren! Og, jo, jeg hadde tredd på meg en hanske dersom jeg skulle stikke fingen godt oppi rompa mi... Jeg bruker også hansker dersom jeg må skifte møkkableie på andres unger... (gjorde det ikke på min egen datter, altså...)

Skal stikkpiller langt inn? Trodde de bare skulle såvidt innenfor jeg.. Jaja, da kan jeg skjønne behovet. Bruker tampax selv, fordi jeg synes det er disgusting å få blodige fingre med ob, og kan ikke akk si at lysten på møkkafingre er særlig nærliggende...

(Må si jeg blir litt forstyrret av at vi diskuterer god mat i den ene tråden, og rumpevask i denne :overrasket::forvirret::fnise: )

Edit: Og så synes jeg det er utrolig festlig å se hvor mange brukere som er og leser i denne tråden! :ler:

Endret av Rainbow Brite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Det er da vel helt normalt å vaske seg både foran å bak! Noe annet er jo unormalt. Du må jo selvsagt vaske deg der og. Jeg som bruker tunga mi ofte på typen der bak er jo avhengig at det er rent der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man må ikke bruke såpe for at det skal blir rent/ta bakterier. Vann er det beste løsemiddelet, og såpe er noe vi hovedsaklig bruker fordi det føles bra/lukter godt. Men dersom han ikke gnir/skrubber der med vann en gang ville nok jeg også blitt litt skeptisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble helt satt ut nå.... Ikke vaske seg rumpa ?????

Hvis min samboer ikke vasket seg i rumpa, så hadde han ikke vært min samboer veldig lenge...

Og så begrunne det med at det er så skittent der???? Hører han ikke selv hvor tullete dette er?

Har aldri tenkt på at det går an å IKKE vaske seg, har bestandig gjort det. Bruker Lactacyd og har ikke problemer med tørr hud eller andre bivirkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tigress

Jeg tror ikke det er nødvendig å bruke såpe verken i baken eller på resten av kroppen - spyl med vann, det holder i massevis. Såpe er et helvete for huden, best å unngå så mye som mulig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er nødvendig å bruke såpe verken i baken eller på resten av kroppen - spyl med vann, det holder i massevis. Såpe er et helvete for huden, best å unngå så mye som mulig.

Hvis man bruker overparfymert såpe med høy ph-verdi, er det ikke noe bra for huden. Men det finnes mange gode alternativer som ikke skader huden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_snuppa_*

Vil gjerne fortelle om min egen erfaring.

Min eks-kjæreste, vakset seg aldri med såpa, verken på penis eller i rumpa.

Det førte til at oralsex var forferdelig. Jeg elsker å gi oral sex, men når du brekker deg bare du er i nærheten er det for ille. Rumpa var det bare og holde seg langt unna. Han var og sterkt imot intimbarbering på seg selv (krevde at jeg tok alt) Han ville ikke stusse engang. Så dette gikk hardt utover sexlivet. Så hardt at vi tilslutt gikk fra hverandre.

Min kjæreste nå, vasker seg godt overalt, med såpe (dr greve). Han barberer og vekk alt (han liker det selv) Og tro meg det er en helt annen opplevelse. oralsex er deilig, rumpekos og kyss og slikk og fingring er deilig.

Sier ikke man skal skrubbe med såpe hver dag, men spesialsåpe på underlivet en gang om dagen, skader ikke. Det er snakk om intimhygiene. hvis din mann har problemer med det, må han ta seg sammen. i hvertfall skylle/skrubbe godt med hender og vann. Han kan vaske hendene etterpå.

Mulig han har noen issues du ikke vet om. Kanskje noe og finne ut av? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...