Gå til innhold

Samboer ba meg slanke meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, du er jo tynn, fint tynn :) Må ikke slanke deg du, herlighet!



Anonymous poster hash: 2b33d...8ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cameltoe? Noen som fortsatt gjør det med vilje altså?

Anonymous poster hash: ce025...dbb

Herregud.. Jeg har på tights for at dere skulle se ordentlig, og du klarer å kikke meg i skrittet?! Alle kvinner har cameltoe om de har på tights. Derfor man ikke går i tights og kort topp utenfor husets fire vegger.

TS

Anonymous poster hash: d5047...87a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tenkte jeg og, men tror det første bare var et skikkelig dårlig bilde

Anonymous poster hash: 8aa26...b27

Jeg har brede skuldre og ja, det ser ut som overkroppen er større enn den er pågrunn av måten bilde er tatt (ovenfra og ned) men jeg har ikke kjempe smale skuldre, det har jeg ikke. Har timeglass figur tror jeg?

TS

Anonymous poster hash: d5047...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud.. Jeg har på tights for at dere skulle se ordentlig, og du klarer å kikke meg i skrittet?! Alle kvinner har cameltoe om de har på tights. Derfor man ikke går i tights og kort topp utenfor husets fire vegger.

TS

Anonymous poster hash: d5047...87a

Alle kvinner har ikke det nei

Anonymous poster hash: 8aa26...b27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ennasus

Hvis han mener du burde slanke deg når du allerede er så slank og fin så er han dum i hodet sitt. Blir så utrolig provosert av slike folk! Han burde skamme seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør snarest kvitte deg med minst 60 kg! Kvitt deg med samboeren.



Anonymous poster hash: 52f68...64f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle kvinner har ikke det nei

Anonymous poster hash: 8aa26...b27

Jo om tightsen er dratt litt for langt opp og går opp i fitta, så har alle kvinner det jo. er faktisk en sprekk der med kjønnslepper på hver side. Nå har faktisk ikke jeg bollemus eller verdens største underliv heller, så når det syntes på meg så gjør det det på de fleste kvinner, ja.

TS

Anonymous poster hash: d5047...87a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare overse bråkmakere.. men nei. Du har ikke behov for å gå ned i vekt. Ikke i det hele tatt. Menn ser ofte seg selv som tynnere enn de er, mens de overvurderer partners vekt:

http://www.abcnyheter.no/livet/2011/12/01/141863/menn-ser-kvinner-som-tykkere-enn-de-er

Om det skulle ha noe å si, har jeg ikke svart i denne typen tråd før, og jeg er heller ikke typen som sier at folk som er tykke er tynne for å være grei.



Anonymous poster hash: ef3b2...de9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bedre bilde. Skiftet til tettsittende klær så ser dere bedre. Uff blir så deppa!

http://tinypic.com/r/2drbgy9/8

Anonymous poster hash: d5047...87a

hadde det vært meg hadde jeg heller bedd deg gå opp i vekt enn ned. Det er utrolig individuelt hva man finner tiltrekkende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger absolutt ikke å slanke deg, ts. Hvordan er samboeren din når det gjelder vekt?



Anonymous poster hash: f92fa...c60
Lenke til kommentar
Del på andre sider

85 kg på 177 cm er han

TS

Anonymous poster hash: d5047...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare overse bråkmakere.. men nei. Du har ikke behov for å gå ned i vekt. Ikke i det hele tatt. Menn ser ofte seg selv som tynnere enn de er, mens de overvurderer partners vekt:

http://www.abcnyheter.no/livet/2011/12/01/141863/menn-ser-kvinner-som-tykkere-enn-de-er

Om det skulle ha noe å si, har jeg ikke svart i denne typen tråd før, og jeg er heller ikke typen som sier at folk som er tykke er tynne for å være grei.

Anonymous poster hash: ef3b2...de9

å bomme på vekta når man blir bedt om å gjette har vel ikke nødvendigvis så mye med hva man anser som tykt og tynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du klar over hvor perfekt kropp du har??! Du ser trent og sunn ut.

Om din samboer virkelig har sagt dette til deg, må jeg si at du skal få slå han i hode med noe hardt fra meg!

Anonymous poster hash: d7fe0...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode ord dere. Fikk en skikkelig knekk idag. Kan ikke tenke meg hvordan de som blir mobbet har det, dag ut og dag inn og de får ikke bare "du bør slanke deg" som egentlig ikke er så brutalt å få høre. Tusen takk dere, fikk litt mere selvtillit ettertanke svarene her.

Anonymous poster hash: d5047...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser kjempefin ut TS! Slank og fin, og trenger ikke å slanke deg i det hele tatt.

Og til den idioten som presterer å si at TS ser ut som en mann, du er klar over at MANGE kvinner har bredere skuldre og små pupper? Det betyr ikke at de ser ut som eller er menn, ærlig talt. Skikkelig unødvendig, spesielt når TS sier at hun har slitt med selvtilliten etter kommentaren fra samboer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

85 kg på 177 cm er han

TS

Anonymous poster hash: d5047...87a

Da ber du ham slanke seg først. Han har høyest bmi, dermed vil jeg tro at han har mest å bli kvitt.

Hadde jeg klart å få din kropp(lov å drømme), er det mulig at forloveden min hadde spurt pent om jeg kunne legge på meg litt igjen ... Men det er hans preferanse da.

At han har sine preferanser er i utgangspunktet en ærlig sak. Men det kan vel ikke være særlig mye det eventuelt er snakk om? Et par kg fra eller til syns jeg det bør være lov å se gjennom fingrene med. Særlig når hans egen bmi ikke akkurat er den laveste. Nå vet jeg ikke fettprosenten hans, for alt jeg vet er det mest svære muskler og minimalt med fett. I så tilfelle er det vanskeligere å be ham gjøre det samme som han ber deg om, siden den type kropp krever utrolig mye i forhold til mat og trening. På den annen side, da tror jeg du kanskje hadde nevnt det?

Anonymous poster hash: a7894...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo om tightsen er dratt litt for langt opp og går opp i fitta, så har alle kvinner det jo. er faktisk en sprekk der med kjønnslepper på hver side. Nå har faktisk ikke jeg bollemus eller verdens største underliv heller, så når det syntes på meg så gjør det det på de fleste kvinner, ja.

TS

Anonymous poster hash: d5047...87a

Det var ikke det du sa, du sa at alle kvinner har cameltoe om de har på seg tights. Det stemmer ikke. Har du tatt på tightsen feil eller har en litt liten en har du cameltoe. Ikke bare fordi du har på tights

Anonymous poster hash: 8aa26...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fotballen

Be han slanke seg selv. Han trenger det sikker mer enn deg.

Endret av iBiteU;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verdens riker sa han det? Hva var konteksten? Mente han det, eller var det bare tull? Snakket dere om vekt, eller var det en uprovosert slengkommentar?

Hvis han faktisk mente det skjønner jeg ærlig talt ikke bæret :klo: Hvis han faktisk bekymrer seg for helsa di kunne han muligens sagt noe om fysisk aktivitet eller kosthold (hvis det står dårlig til med noen av dem), men å bare bryte ut av seg at du må slanke deg..? Skulle trodd han var blind og fullstendig uten følesans i hendene, men jeg mistenker nesten at han er av den typen som liker å bryte ned sine kjære så de skal føle seg takknemlig for at han nedverdiger seg til å være sammen med dem...



Anonymous poster hash: 1af67...4ae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...