Gå til innhold

Samboer ba meg slanke meg


Fremhevede innlegg

Skrevet

Åh herrejemini, du fins jo ikke feit på en flekk. For en gauk

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kvitt deg med dauflesket! Han altså. Herrejimini, hvorfor er det så mange narsissistiske smågutter som tror vi har som jobb å tilfredsstille dem og se sånn og sånn ut for dem? Han kan seriøst gi helvete i å opphøye seg selv slik. Gutten er jo sjuk i huet om han mener spinkle deg må slanke deg. Du har ikke noe å ta av! Jeg vil faktisk be deg om å komme deg vekk. Jeg var altfor lenge med en idiot som hadde sett for mye porno og ville jeg skulle se sånn ut (les: flatere mage, større og mer struttende pupper osv.) Han dreit i at det var unaturlig, han kunne til og med betale operasjon. Selv ti år etter sliter jeg med selvbildet. Fantaserer om å gå tilbake i tid og sparke han jævlig hardt i ballene...nei, be han dra til helvete.

Anonymous poster hash: e6dcb...383

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du ser "helt lik ut som meg" TS, og jeg fikk samme beskjeden av min samboer :( Jeg har alltid vært sykelig undervektig og var såååå fornøyd med at jeg endelig hadde klart å gå litt opp i vekt. Da fikk jeg slengt i trynet at jeg hadde blitt feit....

Greit nok at jeg kanskje sammen med vektøkningen ikke er like "fit" som jeg har vært, men det har jeg jo tenkt å gjøre noe med... Jeg er 180 og 67 kg nå, har alltid veid ca 8-10kg mindre.

Trist og høre at vi er flere i samme båt....



Anonymous poster hash: ef297...3b7
Gjest Belle âme
Skrevet

Han er i alle fall tjukk i hue:

AnonymBruker
Skrevet

Hallo, for en type!

Du er jo ikke bare slank, du er tynn! Nei, en sånn fyr hadde jeg kvitta meg med.



Anonymous poster hash: 85a6d...d4f
Skrevet

Litt bedre bilde. Skiftet til tettsittende klær så ser dere bedre. Uff blir så deppa!

http://tinypic.com/r/2drbgy9/8

Anonymous poster hash: d5047...87a

Du ser fullstendig normal ut, og har ingen grunn til å slanke deg. Hva er det egentlig han fyren din babler om? Kjenner jeg blir litt irritert på han. Er han veldig veltrent selv, og mente egentlig at du burde stramme opp kroppen mer med trening, ikke akkurat slanke deg? Han har jo sett deg naken, så han mente kanskje det? Uansett; det var dårlig gjort av han å si det han sa. Du trenger det ikke!

Jeg synes du ser 100% normalt slank ut iallefall, og ser ingen grunn til noen slanking.

Skrevet

Du bør slanke bort mellom 70 - 100 kg og kaste samboeren din ut av døren.

Du trenger ikke å slanke deg!

AnonymBruker
Skrevet

Du har høye hofteben, det har jeg også. Det betyr ikke at du må slanke deg. Du er helt perfekt sånn du er :)



Anonymous poster hash: 27270...058
Skrevet

Du er flott som du er.

Ikke finn deg i å bli behandlet sånn!

Tufs!!

Skrevet

Er du mann eller kvinne?

  • Liker 1
Skrevet (endret)

Det hadde vært like dumt å be en på 180 kg legge på seg litt til.

Endret av pusekatta
Skrevet

Du trenger så absolutt ikke slanke deg. Kroppen din er slank og fin som den er. 5 til 10 kg mindre på deg tror jeg ikke ville sett bra ut.

AnonymBruker
Skrevet

Er du mann eller kvinne?

Jeg er kvinne om det var meg du mente.

TS

Anonymous poster hash: d5047...87a

Skrevet

Du er ikke tykk og trenger ikke å slanke deg. Slank heller vekk fyren

AnonymBruker
Skrevet

Ehm..Troll? Der ikke samme personen på de bildene. Første bildet ser ut som en mann, tykke armer og brede skuldre, ingen pupper...



Anonymous poster hash: ce025...dbb
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Noen menn foretrekker syltynne kvinner men vær glad du ikke er det. Du er perfekt, jeg vil og være så fin! :grine:

Anonymous poster hash: f3dfa...96d

AnonymBruker
Skrevet

Ehm..Troll? Der ikke samme personen på de bildene. Første bildet ser ut som en mann, tykke armer og brede skuldre, ingen pupper...

Anonymous poster hash: ce025...dbb

Takk for det :( jeg har ikke pupper dessverre og hadde ikke på bh. Jeg har også brede skuldre og relativt stor benbygning. Men syntes ikke jeg er tykk. Men blir usikker når jeg blir bedt om å slanke meg litt. Er 175 cm og 65 kg.

Anonymous poster hash: d5047...87a

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ehm..Troll? Der ikke samme personen på de bildene. Første bildet ser ut som en mann, tykke armer og brede skuldre, ingen pupper...

Anonymous poster hash: ce025...dbb

Det tenkte jeg og, men tror det første bare var et skikkelig dårlig bilde

Anonymous poster hash: 8aa26...b27

AnonymBruker
Skrevet

Cameltoe? Noen som fortsatt gjør det med vilje altså?



Anonymous poster hash: ce025...dbb
  • Liker 2
Skrevet

Sa han bare rett ut: "du må slanke deg" ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...