AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #1 Skrevet 29. mai 2015 Samboeren min ba meg slanke meg litt. Jeg har alltid vært fornøyd med kroppen min, men ble nå plutselig veldig usikker. Venninner sier at jeg ikke trenger det, men så er jeg redd de ikke er ærlige. Føler meg dårlig.. Og såret. Anonymous poster hash: d5047...87a
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #2 Skrevet 29. mai 2015 Glente bilde. http://tinypic.com/r/1z6e2ow/8Anonymous poster hash: d5047...87a
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #5 Skrevet 29. mai 2015 Er du overvektig da? Hvor mye trener/spiser du? Er du samme vekt som du var da du traff ham? Anonymous poster hash: c0828...df4
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #6 Skrevet 29. mai 2015 ÂB over ^Du er slank, det er tullete at du skal ned i vekt. Anonymous poster hash: c0828...df4 9
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #7 Skrevet 29. mai 2015 Jeg har holdt meg stabil vil jeg si. Spiser sunt og trener litt. Jeg er 175 og veier 65 kg. Anonymous poster hash: d5047...87a
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #8 Skrevet 29. mai 2015 Det bildet sa ikke mye om kroppen din, du har tatt bildet ovenfra og ned, noe som gjør at til og med dundrer på 300 kan se slanke ut. Anonymous poster hash: 24245...36d 9
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #9 Skrevet 29. mai 2015 Skal ta nytt bilde, men er alene og tar jeg i speilet kan jeg bli gjenkjent (interiør osv )Anonymous poster hash: d5047...87a
WubWub Skrevet 29. mai 2015 #10 Skrevet 29. mai 2015 Det bildet sa ikke mye om kroppen din, du har tatt bildet ovenfra og ned, noe som gjør at til og med dundrer på 300 kan se slanke ut. Anonymous poster hash: 24245...36d med de spinke bena, flate magen og smale hoftene der så er det svært usannsynlig. ser normalvektig ut 21
Gjest kittypurry Skrevet 29. mai 2015 #11 Skrevet 29. mai 2015 Skjønner ikke hva samboeren din babler om. Han virker umoden. Du ser akkurat passe ut! Ikke la dette ødelegge helga di, du er fin sånn du er 4
Gjest kittypurry Skrevet 29. mai 2015 #12 Skrevet 29. mai 2015 Det bildet sa ikke mye om kroppen din, du har tatt bildet ovenfra og ned, noe som gjør at til og med dundrer på 300 kan se slanke ut. Anonymous poster hash: 24245...36d Tullball. 7
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #14 Skrevet 29. mai 2015 Litt bedre bilde. Skiftet til tettsittende klær så ser dere bedre. Uff blir så deppa!http://tinypic.com/r/2drbgy9/8Anonymous poster hash: d5047...87a 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #15 Skrevet 29. mai 2015 Ja, du bør slanke deg. Slank bort 70-100 kg av det du kalles samboer. Syke, syke mann TS, du er PERFEKT :D Anonymous poster hash: bc919...fab 27
odense89 Skrevet 29. mai 2015 #16 Skrevet 29. mai 2015 Kvitt deg med han du! Fryktelig mye ekstra vekt å dra på når han er sånn 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #17 Skrevet 29. mai 2015 Takk dere. Det hjalp på selvfølelsen. Jeg er ikke noe Victoria seiret modell, men det vil jeg jo heller ikke være. Jeg liker å kose meg og byte livet. Å jeg spiser faktiske sunt og beveger meg. Skal jeg kutte ut helge-sjokoladen blir jeg seriøst deppa. Den må jeg ha! Anonymous poster hash: d5047...87a 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #18 Skrevet 29. mai 2015 Enten sa han det på spøk, eller så prøver han å få deg til å dumpe ham. Eventuelt for å få deg til å tvile på seg selv? Dersom han mente det, er han ikke noe å samle på. Du ser vel at du ikke har noe å slanke bort? Anonymous poster hash: 1e388...725 6
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #19 Skrevet 29. mai 2015 Du ser fantastisk ut! :-DD Skal vi gifte oss? Anonymous poster hash: 559bc...f40 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #20 Skrevet 29. mai 2015 Du ser fantastisk ut! :-DD Skal vi gifte oss?Anonymous poster hash: 559bc...f40 Takk ☺️Anonymous poster hash: d5047...87a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå