caline Skrevet 9. juni 2015 #81 Skrevet 9. juni 2015 For en idiot av en samboer, du er jo ikke i nærheten av å være overvektig en gang! Syns det så ut som du hadde en fin og sunn kropp, ikke noe feil med den. Han virka bare søppel, tenk å si noe sånt kun for purre faen
frøkna Skrevet 9. juni 2015 #82 Skrevet 9. juni 2015 TS: jeg er sjokkert over samboeren din, du har en flott kropp! Jeg er også sjokkert over flere som har svart deg her i denne tråden. En ung jente spør om råd fordi hun er usikker på kroppen sin, også er det flere her som skriver nedsettende om den. Ingen av bildene som er postet ligner en manns kropp. Jeg ser ingen brede skuldre, og TS har små feminine hender som vises på samme bilde. Brystene hennes syns ikke siden hun skjuler dem, men det sier seg selv at man ikke har D- cup når hun er så tynn. Håper du legger merke til at alle som har skrevet stygt her huker av som AB. De vet selv at det de skriver er stygt og vil ikke assosiere nicket sitt med det. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #83 Skrevet 9. juni 2015 TS: jeg er sjokkert over samboeren din, du har en flott kropp! Jeg er også sjokkert over flere som har svart deg her i denne tråden. En ung jente spør om råd fordi hun er usikker på kroppen sin, også er det flere her som skriver nedsettende om den. Ingen av bildene som er postet ligner en manns kropp. Jeg ser ingen brede skuldre, og TS har små feminine hender som vises på samme bilde. Brystene hennes syns ikke siden hun skjuler dem, men det sier seg selv at man ikke har D- cup når hun er så tynn. Håper du legger merke til at alle som har skrevet stygt her huker av som AB. De vet selv at det de skriver er stygt og vil ikke assosiere nicket sitt med det. 100% enig. Anonymous poster hash: 7ef03...880
Gjest snoopy_93 Skrevet 9. juni 2015 #84 Skrevet 9. juni 2015 Litt bedre bilde. Skiftet til tettsittende klær så ser dere bedre. Uff blir så deppa!http://tinypic.com/r/2drbgy9/8Anonymous poster hash: d5047...87a Nei!! Du skal IKKE slanke deg! Finnes da grenser. Å bygge muskler og få mer markerte muskler er en ting, men å slanke deg når du allerede er tynn, nei! (Misunner kroppen din!)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå