Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Jeg har vært lite plaget av bugs hittil, kun et par tilfeller av usynlige ting rundt i huset. Men nå har flere av simmene mine begynt å vises som på jobb eller skolen selv når de er hjemme. Å avslutte spillet og starte på nytt hjelper heller ikke noe særlig! :sinnatagg:

Det skjedde meg her om dagen også, bare trykk på bildet til simmen og velg dra hjem tidlig fra jobb :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skjedde meg her om dagen også, bare trykk på bildet til simmen og velg dra hjem tidlig fra jobb :P

Takk for tips, det skal jeg prøve neste gang!

Har ikke kommet særlig langt i legacy challengen min, er på andre generasjon og hun har hittil fått 5 gutter. Nå må noen dø eller flytte ut for å gjøre plass til baby nummer 6, hvis ikke det blir jente nå da vet jeg ikke hva jeg gjør. :laugh: Har fått tips om å sette babyen ut i hagen hvis det blir gutt, men så kald kan jeg bare ikke være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, det skal jeg prøve neste gang!

Har ikke kommet særlig langt i legacy challengen min, er på andre generasjon og hun har hittil fått 5 gutter. Nå må noen dø eller flytte ut for å gjøre plass til baby nummer 6, hvis ikke det blir jente nå da vet jeg ikke hva jeg gjør. :laugh: Har fått tips om å sette babyen ut i hagen hvis det blir gutt, men så kald kan jeg bare ikke være!

Har også fått maaange flere guttebabyer enn jentebabyer i spillet! Rart... er på generasjon 4 i familien nå så det begynner å bli spennende. :D gravstedet er bak huset og der er det seks gravsteiner nå... kan trygt si det er en del spøkelser som kommer og går om natten :P

1. generasjon fikk jeg to gutter

2. generasjon 3 gutter og en jente

3. generasjon 2 gutter og en jente

4. generasjon 2 gutter (tvillinger)

Så altså bare to jenter og resten gutter.

Det jeg liker veldig godt m sims 4 er at når man har fått forfremmelse på jobb eller har blitt veldig flink til en ting, som feks trening, maling og sånt, så låses det opp ting man ellers ikke kan kjøpe i katalogen der. Gøøøy! jeg har oppdaget en del nye ting nå i spillet, og digger det! Får dog bare spilt i helgene, men noen timers spilling er nok til at mye har skjedd!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til basseng kommer!!! :D og i Desember kommer karrierer? Altså, lege, politi osv. Tror jeg??

Gjør det?? DET hadde vært bra! Har savnet flere karrierer å velge imellom altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gurgemeie

Gjør det?? DET hadde vært bra! Har savnet flere karrierer å velge imellom altså.

JA, jeg mener jeg har lest det et sted skjønner du! I Oktober kom spøkelsene, og i november kommer bassenger og i Desember kommer karrierer! MENER jeg leste om det på www.thesims.com, men jeg er ikke helt sikker. Kan prøve å finne link! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurgemeie

Gjør det?? DET hadde vært bra! Har savnet flere karrierer å velge imellom altså.

http://au.ibtimes.com/articles/568594/20141003/sims-4-dlcs-october-november-december-star.htm

Stod forresten ingenting om lege og politi (lol, må ha fått det for meg i mitt eget hode), men jeg gleder meg uansett. Jeg er enig i at det er litt lite å velge mellom. Har liksm fått utforske både matkarriere, musikk og agent. Men skal dog innrømme at jeg liker the sims 4 veldig godt! Gleder meg til utvidelsene kommer :) spesielt årstider og kjæledyr! Og jeg håperhåperhåper de kan tilføye småbarn! Syns det er så feil at babyene hopper ut av vogna og blir til barn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://au.ibtimes.com/articles/568594/20141003/sims-4-dlcs-october-november-december-star.htm

Stod forresten ingenting om lege og politi (lol, må ha fått det for meg i mitt eget hode), men jeg gleder meg uansett. Jeg er enig i at det er litt lite å velge mellom. Har liksm fått utforske både matkarriere, musikk og agent. Men skal dog innrømme at jeg liker the sims 4 veldig godt! Gleder meg til utvidelsene kommer :) spesielt årstider og kjæledyr! Og jeg håperhåperhåper de kan tilføye småbarn! Syns det er så feil at babyene hopper ut av vogna og blir til barn.

Spøkelsene kom ihvertfall! Så da gleder jeg meg til basseng kommer og ikke minst karriere :D Det er vel det beste... syns også de burde tilføye småbarn etter hvert ja! Eeelsker jo å spille på generasjoner og sånt, og da er litt mer gøy med småbarn også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spøkelsene er også til nytte til og med! Hvis man har dem begravd i tomten, så kommer de innom huset og rydder opp, tar mat i kjøleskapet og hjelper til liksom :P Og det beste jeg har opplevd med et spøkelse hittil er at hvis spøkelset i tidligere liv var en mester i å male, så maler spøkelset gjerne fantastiske mesterverk til flere tusen simo. Og jeg spiller jo som sagt i en utfordring om å spille 10 generasjoner og der kan man blant annet ikke jukse med penger. Og derfor har jeg jublet hver gang en av de døde simmene mine malt et maleri! Det dyreste maleriet fikk jeg for rett over 7000 simo. Haha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle laste ned "spøkelse-pakka", men nå finner jeg den ikke??



Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle laste ned "spøkelse-pakka", men nå finner jeg den ikke??

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3

Der er ingen pakke :) hvis du har oppatert apillet siden spøkelsespatchen ble sluppet, så skal det være med i grunnspillet :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ooo! Det er jo snart! :D Søren at eg reiser vekk på torsdag og er vekke heile helga! :P Jaja, det blir sims heile søndag kveld då ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er ingen pakke :) hvis du har oppatert apillet siden spøkelsespatchen ble sluppet, så skal det være med i grunnspillet :)

Har ikke det, tror jeg... Var inne på Origin og så at spøkelsespakka kostet 400,- å laste ned og hadde ikke råd da. Har spillet på cd, ikke som nedlasting.

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke det, tror jeg... Var inne på Origin og så at spøkelsespakka kostet 400,- å laste ned og hadde ikke råd da. Har spillet på cd, ikke som nedlasting.

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3

Sikker på at du ikke så på sims 3 pakken nå? Spøkelser er en patch, ingen pakke. Det er bare en oppdatering og den er gratis. Hvis du registrerer spillet på origin vil jeg tro at du får oppdatere gratis som alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at du ikke så på sims 3 pakken nå? Spøkelser er en patch, ingen pakke. Det er bare en oppdatering og den er gratis. Hvis du registrerer spillet på origin vil jeg tro at du får oppdatere gratis som alle andre.

Ja helt sikker. Hvor finner jeg den patchen? Logger meg på origin hver gang jeg spiller men har ikke sett et eneste spøkelse.. :sjokk: Så det var kommet en ny nedlastings-sak i dag, til 129,-

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja helt sikker. Hvor finner jeg den patchen? Logger meg på origin hver gang jeg spiller men har ikke sett et eneste spøkelse.. :sjokk: Så det var kommet en ny nedlastings-sak i dag, til 129,-

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3

Spillet pleier å oppdatere seg automatisk gjennom origin. Prøv å finne spillet i originbiblioteket, høyreklikk, så kan du velge se etter oppdatering.

Har du noen gravsteiner til simmer som har dødd i spillet ditt da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har fått spøkelsesgnomen så har du fått spøkelsespakken. Den er under dekor. De fleste har automatisk oppdatering på origins.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...