Gå til innhold

Butikken du ALDRI besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ving er butikken jeg/vi aldri kommer til å bruke igjen. Betalte en svinedyr tur til Gran Canaria i en vinterferie. Det de leverte var skammelig sett i forhold til pris. Greit nok at det er høysesong o.l men hjelpe meg så grisk de er. Vi fikk et middelmådig hotellrom og mat som var under middels. De var ikke interessert i å kompensere på noen måte.

Ving er elendig på kundeservice og frarådes på det sterkeste da de ikke viser noen vilje til å se de fra kundens ståsted.

Vil ellers oppfordre alle å legge inn tilbakemeldinger på tripadvisor, enten det er gode eller dårlige tilbakemeldinger.



Anonymous poster hash: 6232e...800
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er en stund siden, da jeg var 22. Husker jeg var på en billig-butikk ala hm, vero moda, cubus ... jeg hadde sett en fin bukse som jeg hadde så lyst på, så jeg gikk rett til butikken og skulle ha!

Da jeg kom inn stod det 2 stativ med disse buksene på, og jeg gikk rett bort til det ene stativet og lette etter min str. Da kom plutselig ekspeditrisen gående forbi meg og sa surt "Store størrelser er på dette stativet!" også forsvant hun videre...

Jeg følte det var en brå, hard og direkte måte å si det på, hun kunne jo i det minste spurt meg om hvilken størrelse jeg brukte, men jeg gjorde som hun sa i god tro om at hun visste best.

Så jeg snudde meg og lette på stativet med store størrelser, men fant ikke min størrelse.
DA kom ekspeditrisen tilbake og hun spurte meg om jeg fant størrelsen min? Nei, sa jeg. Hvilken størrelse har du? spurte hun. 40, sa jeg.

Da henviste ekspeditrisen meg surt til stativet med små størrelser ...

Endret av Bølle
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kunne hun ha tilbudt seg å betale den ene kronen med kort. Er bare å bli vant med det, snart koster posene 2,50 - og da blir INGEN gitt vekk.

Anonymous poster hash: 12b94...22d

Da jeg handlet en gave på Jernia Solsiden ba jeg tre ganger om en pose under den tiden det tok å betale. Den ansatte bare overhørte meg til jeg hadde betalt. Når han endelig hørte meg ville han ha en krone for den posen, og det betalte jeg med kort bare på trass. Går aldri tilbake til den butikken igjen, blir heller Jernia Midtbyen eller Sirkus.

Når jeg jobbet i butikk var det min jobb å spørre kunden om hun ville ha pose, glemte jeg det fikk hun den gratis. Butikker får ikke kunder av å være vrange.

Anonymous poster hash: 37c12...833

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elkjøp i Bodø - dårlig service, påtrengende ansatte og løgner. Etter hvert besøk har vi måttet kontakte kundeservice på nett for å få kompensasjon eller ordnet opp i rot.

Flere dagligvarebutikker rundt i Norge på dårlig hygiene, dårlige grønnsaker/frukt og skitne gulv/hyller.

Big Horn - Vi har fått ståltråd i biffen, de glemte å servere oss, flyttet oss midt under middagen, fått halvrå kylling etc. Forskjellige restauranter. Klaget til kundeservice der og.

BikBok - rotete butikker

Egon - spiser noen steder, men ofte opplevd at maten er kald flere steder. På de større med masse kunder pleier det å være bra.

Anonymous poster hash: 228a8...0c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stamsaas i Sarpsborg (Ford-forhandler) skal jeg aldri kjøpe bil av igjen. Eller noen andre Stamsaasforretninger. Kjøpte en brukt Mondeo som viste seg å være full av feil på NAF-test, men Stamsaas avviste hele rapporten til NAF.

Anonymous poster hash: 487f3...d18

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok til å handle der igjen pga det er bra utvalg, men jeg syns de som jobber på ICA på Storo er så sure. Hun som stod i kassa i dag da jeg handlet sukket, sa ikke hei og så oppgitt på klokka.. ikke en veldig hyggelig kundeopplevelse.



Anonymous poster hash: b1c55...f3b
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I sympati med min bestevennine handler jeg ikke på Bohus. Hun og mannen hadde akktuat kjøt nyttt hus, mye større enn det forrige, og skulle møblere en masse, bla et nytt gjesterom, ny komplett spisestue, ny dobbeltseng osv. Jeg tror de hadde regnet med å bruke ca 30-40 000, men hun ble nektet å handle der uten at hun hadde med seg ektemannen!

De er begge i 30-årene, men damen "på gulvet" nektet å ta i mot bestilling eller noe uten at ektemannen var med.

Enden på visen var at han kom ned til butikken i lunchen sin, de handlet det mest prekære, og shoppet resten i en annen by. De tapte nok ca 25-30 000 på det...

Anonymous poster hash: da738...280

Regner med at det var en handlekonto i hans navn. Og at de ikke hadde ordnet sånn at hun også kunne handle på den. Det er jo fullt forståelig at ikke "hvem som helst" skal kunne handle på kontoen din. Da skulle han ha skrevet en fullmakt eller oppført henne som en som kunne handlet på denne kontoen. Sånn er det bare. Synes ikke synd på dem i det hele tatt, og det var lite gjennomtenkt. Synes mer synd på butikken som tapte de pengene pga. kunder som er dumme for å være helt ærlig. Herregud, det eksemplet der er så klassisk... Les papirene når dere signerer, folkens!

Anonymous poster hash: 58d08...ecd

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok til å handle der igjen pga det er bra utvalg, men jeg syns de som jobber på ICA på Storo er så sure. Hun som stod i kassa i dag da jeg handlet sukket, sa ikke hei og så oppgitt på klokka.. ikke en veldig hyggelig kundeopplevelse.

Anonymous poster hash: b1c55...f3b

Enig. Jeg handler der kun når de har tikronersmarked. Møkkabutikk. Dyrt er det og!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

coop obs i halden forlangte å få se i sekken min. jeg ble skikkelig fornærmet. det var flere andre der med bag, ingen spurte de.

Det finnes ingen Coop obs i Halden. Coop extra eller Coop prix du mener? Vet det er mange mnd siden du skrev altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

7 eleven i ålesund, fy faen så irritert jeg er nå! Forbanna uerfaren butikkansatt, jeg hater når det er en ny ansatt en plass som ikke kan en dritt om jobben! Vet ikke om jeg orker å gå i detalj nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 eleven i ålesund, fy faen så irritert jeg er nå! Forbanna uerfaren butikkansatt, jeg hater når det er en ny ansatt en plass som ikke kan en dritt om jobben! Vet ikke om jeg orker å gå i detalj nå...

.............. Du sier det jo selv, her. Var DU verdensmester i jobben din da du var nybegynner?

Anonymous poster hash: b3f42...e8f

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.............. Du sier det jo selv, her. Var DU verdensmester i jobben din da du var nybegynner?

Anonymous poster hash: b3f42...e8f

Hvorfor blander du deg inn i kommentaren min? Jeg sier hvilken butikk jeg aldri besøker jeg, jeg har ikke sagt at jeg er interessert i at noen kommenterer den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blander du deg inn i kommentaren min? Jeg sier hvilken butikk jeg aldri besøker jeg, jeg har ikke sagt at jeg er interessert i at noen kommenterer den...

Greit nok det, men du kommer jo ikke med en grunn en gang... Når du poster noe på et forum må du jo forvente at noen kanskje stiller spørsmål til kommentaren din...?

Anonymous poster hash: b3f42...e8f

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stringfellow1

Jeg og en venninne var innom en klesbutikk (H&M om jeg ikke husker helt feil) hvor de ansatte (fire stykker) satt på bakrommet, hvor de skravlet, røykte og drakk masse kaffe. Jeg og denne venninnen gikk en liten runde gjennom heile butikken, men ingen av de ansatte i butikken kom ut for å snakke med oss en eneste gang. Det var ingen som spurte om vi trengte hjelp eller noe. Venninnen min hadde lyst til å kjøpe ett plagg eller tre, så jeg gikk bort og banket på døren til pauserommet hvor alle de ansatte satt..

Jeg stakk hodet inn til dem, og sa at vi hadde planer om å kjøpe ett par ting av dem. Jeg lurte på om de kunne komme ut i selve butikken slik at vi fikk betalt for varene. De sa at "ja ja, vi skal komme nå". Men det gikk litt tid, uten at noen av de ansatte dukket opp. Men skravla gikk fremdeles for fullt inne på pauserommet. Da la venninnen min bare de klærne som hun hadde planer om å kjøpe igjen ved kassa-apparatet, og så forlot vi heile klesbutikken. Vi gadd ikke stå der og vente på at en eller annen skulle dukke opp slik at vi kunne betale for klærne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H&M på Lambertsetersenteret har en drittkjerring av en ansatt. Jobber selv med kundeservice, og er alltid hyggelig når jeg er i butikker, men hun er en type som måler meg opp og ned, sier ikke hei og er bare pottesur.

Ellers kommer jeg ikke til å spørre Bjørklund på samme sted om hjelp mer, de ga meg beskjed om at en ring var falsk, hadde tenkt til å kaste den, før jeg heldigvis fant ut at den var verdt 30k.

Hyggelige ansatte, for all del, men forventer at kunnskapen sitter rundt sånne ting.

Anonymous poster hash: 087b0...0a2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg og en venninne var innom en klesbutikk (H&M om jeg ikke husker helt feil) hvor de ansatte (fire stykker) satt på bakrommet, hvor de skravlet, røykte og drakk masse kaffe. Jeg og denne venninnen gikk en liten runde gjennom heile butikken, men ingen av de ansatte i butikken kom ut for å snakke med oss en eneste gang. Det var ingen som spurte om vi trengte hjelp eller noe. Venninnen min hadde lyst til å kjøpe ett plagg eller tre, så jeg gikk bort og banket på døren til pauserommet hvor alle de ansatte satt..

Jeg stakk hodet inn til dem, og sa at vi hadde planer om å kjøpe ett par ting av dem. Jeg lurte på om de kunne komme ut i selve butikken slik at vi fikk betalt for varene. De sa at "ja ja, vi skal komme nå". Men det gikk litt tid, uten at noen av de ansatte dukket opp. Men skravla gikk fremdeles for fullt inne på pauserommet. Da la venninnen min bare de klærne som hun hadde planer om å kjøpe igjen ved kassa-apparatet, og så forlot vi heile klesbutikken. Vi gadd ikke stå der og vente på at en eller annen skulle dukke opp slik at vi kunne betale for klærne...

Hæ røyka de inne på pauserommet? Og du kunne stikke hodet inn dit og si at du ønsket å betale? Nekter å tro på at det var en av de store billige som H&M, cubus osv... eller jeg håper ikke det var det : S

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en Bunnpris i nærheten, som fikk post i butikk for en stund siden. De ansatte HATER tydeligvis dette, og hver gang jeg skal noe (hente en pakke, spesielt), tar det LANG tid, de finner den ikke, de vet ikke hva de skal gjøre. Og klager høylytt til meg som står og venter at det er så innviklet med denne post i butikk-greia, og at de ikke har utdanning eller opplæring innen post, og at det er uhørt at de som er butikkansatte plutselig skal få slike tilleggsoppgaver tredd nedover hodet. Jeg har hentet pakker der i snart ett år nå, men det har ikke blitt bedre, heller ikke holdningen til de ansatte. Er alltid laaaang kø foran postskranken, fordi de bruker så lang tid på å betjene hver og en. Butikken kan være helt tom ellers, men ikke f om de som sitter i kassa gidder å gå bort og hjelpe den som står i postskranken med å ta unna køa.



Anonymous poster hash: 53070...3ff
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

Hæ røyka de inne på pauserommet? Og du kunne stikke hodet inn dit og si at du ønsket å betale? Nekter å tro på at det var en av de store billige som H&M, cubus osv... eller jeg håper ikke det var det : S

Jepp, jeg tror i alle fall at det var H&M, om jeg ikke husker helt feil. Det stod ett vindu på vidt gap på pause-rommet da, så røyken fra sigarettene deres blåste vel rett ut av dette vinduet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma faen det! Muslim er muslim!

Anonymous poster hash: 3af00...475

Hva faen? For en holdning! Jeg er sikker på at de fleste butikker er glade når du slutter å handle der.

Og uten ansatte med utenlandsk bakgrunn hadde ikke Norge hatt den økonomiske utviklingen vi har hatt de siste årene. Mye av vår velferd og gode økonomi kommer nettopp av arbeidsinnvandring.

Og hvilken rolle spiller det hvilken tro den ansatte i butikken har? Tror du maten din blir smittet med noe, smaker annerledes eller blir ødelagt av at den ansatte har en annen tro enn deg?

Om man er kristen, muslim, buddhist, tilber en grein i skogen eller mener vi blir styrt av aliens fra verdensrommet gjør man akkurat samme jobben.

Anonymous poster hash: b9c07...375

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...