Gå til innhold

Prøverør 2014


Bossom

Anbefalte innlegg

Kan dere hjelpe meg litt jenter? Nå er tett før jeg blir litt smårar.fikk mensen på fredag og hatt slimete blod til idag.testet negativt på fredag.idag fikk jeg plutselig sinnsykt vondt der nede rundt høyre eggstokk/livmor.nesten som om noe ble klemt sammen/kniv som ble vridd.dette varte ca en halvtime.på tirsdag er det to uker siden vi satt inn.har noen av dere hatt det slikt?

Huff det hørtes vondt ut! Men da testet du jo litt tidlig, så mange dager før ikm. Kan jo være du er gravid men likevel har blødning? Har hørt om flere som har hatt menslignende blødning når de er gravide.:-) kanskje du skal teste igjen? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en dårlig følelse idag 😔 tre dager til ikm/ testdag, men jeg har ordentlig vondt, akkurat som menssmerter. Går i tillegg mye på toalettet og "gjør stort", det bruker jeg alltid gjøre første mensdag før det setter igang 😔

Huff! bare tanken på å gi den dårlige beskjeden til mannen!!! 😭 god jul, du har en kone med elendig kropp.

Årh ble et sutrete innlegg dette, men må bare få det ut et sted... Er på jobb og føler meg helt isolert med tankene mine rundt dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det hørtes vondt ut! Men da testet du jo litt tidlig, så mange dager før ikm. Kan jo være du er gravid men likevel har blødning? Har hørt om flere som har hatt menslignende blødning når de er gravide.:-) kanskje du skal teste igjen? :-)

Siden jeg fikk mensen ringte jeg sykehuset,og jeg var å tok blodprøve nå å sjekke.kunne ikke slutte med lutinusen før de var sikker.får forhåpentligvis svar idag😁 da skal jeg høre med dem.i går var jeg bare redd siden jeg var alene hjemme og hadde så vondt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, tingelling :-) håper du får en hyggelig beskjed :-)

Takk,men det var negativ som forventet.føler meg litt utilstrekkelig.fikk satt inn er perfekt egg som hadde alle forutsetninger,men så klarte jeg ikke ta vare på det😞 regner med dette er en del av det psykologiske opp-ognedturene.håper det går for alle dere,ellers får vi prates her på forumet over nyåret.god jul folkens🎄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk,men det var negativ som forventet.føler meg litt utilstrekkelig.fikk satt inn er perfekt egg som hadde alle forutsetninger,men så klarte jeg ikke ta vare på det regner med dette er en del av det psykologiske opp-ognedturene.håper det går for alle dere,ellers får vi prates her på forumet over nyåret.god jul folkens

Ah, så trist :/ Var det første forsøket ditt?

Jeg ble fortalt at ved første forsøk kan det hende kroppen avviser det, så da har du nok god sjans hvis det var ditt første :) Har ikke helt lest meg opp i tråden her i dag, så beklager hvis du allerede har skrevet det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, så trist :/ Var det første forsøket ditt?

Jeg ble fortalt at ved første forsøk kan det hende kroppen avviser det, så da har du nok god sjans hvis det var ditt første :) Har ikke helt lest meg opp i tråden her i dag, så beklager hvis du allerede har skrevet det :)

Det var første forsøk,så satser på at det går senere.sitter nå å lurer på om vi skal vente til mars for å sette inn på nytt.her er det håpløst å få barnehageplass hvis ikke barnet er rettighetsbarn.tenker dere slikt?eller er jeg for overfladisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Skal starte opp med nesespray i starten av janaur - endelig er vi i gang!!! :D



Anonymous poster hash: 24370...cea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk,men det var negativ som forventet.føler meg litt utilstrekkelig.fikk satt inn er perfekt egg som hadde alle forutsetninger,men så klarte jeg ikke ta vare på det😞 regner med dette er en del av det psykologiske opp-ognedturene.håper det går for alle dere,ellers får vi prates her på forumet over nyåret.god jul folkens🎄

Man vet lite om embryoet selv om det ser perfekt ut ved innsett, så du må ikke tro at det er din feil at det ikke festet seg. En del vil stoppe opp tidlig. Vi hadde også negativt på første, til tross for perfekt egg. Runder 8 uker med embryo nummer 2 nå:-). Håper du får koblet helt ut i julen, og fortsatt rekker å bli mamma i 2015:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk,men det var negativ som forventet.føler meg litt utilstrekkelig.fikk satt inn er perfekt egg som hadde alle forutsetninger,men så klarte jeg ikke ta vare på det regner med dette er en del av det psykologiske opp-ognedturene.håper det går for alle dere,ellers får vi prates her på forumet over nyåret.god jul folkens

Det samme skjedde med oss nå sist runde, kjenner følelsen din av utilstrekkelighet og tristhet over at det ikke gikk. Men, det er ikke din feil at det ikke festet seg! Det presiserte de til meg iallefall. Selv om egget var perfekt og hadde alle forutsetninger så er det ikke gitt at det fester seg likevel.

Bruk juletiden nå til å slappe av etter beste evne, ta vare på hverandre og bygg deg opp igjen etter denne nedturen. Snart har vi et helt flunkende nytt år foran oss, med nye muligheter! Vi skal få det til tilslutt, både du og jeg.

Klem :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var første forsøk,så satser på at det går senere.sitter nå å lurer på om vi skal vente til mars for å sette inn på nytt.her er det håpløst å få barnehageplass hvis ikke barnet er rettighetsbarn.tenker dere slikt?eller er jeg for overfladisk?

Så trist å høre at det ikke gikk for dere på første forsøk😥

Her satt det på første forsøk,og 10 uker etter fant de alvorlige feil med fosteret,så jeg måtte avbryte svangerskapet. Helt forferdelig! Man mister alt håp,og ser nesten ikke lyst på noen ting. Men håper og tror at 2015 blir året for mange av oss! Jeg ønsker meg en frisk baby i 2015 i julegave☺️

Anonymous poster hash: 0e15c...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre at det ikke gikk for dere på første forsøk😥

Her satt det på første forsøk,og 10 uker etter fant de alvorlige feil med fosteret,så jeg måtte avbryte svangerskapet. Helt forferdelig! Man mister alt håp,og ser nesten ikke lyst på noen ting. Men håper og tror at 2015 blir året for mange av oss! Jeg ønsker meg en frisk baby i 2015 i julegave☺️

Anonymous poster hash: 0e15c...958

Ble så rørt av å lese så koselige meldinger fra dere og noen som har kjent på hvordan det føles.vet også at det ikke er min skyld,men det ligger i menneskets natur å ville finne grunn til hvorfor noe skjer.da er det lett å skylde på at man ikke slappet av nok,spiste rett,ikke holdt seg frisk,etc.det psykiske synes jeg oppi alt dette har vært det værste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en dårlig følelse idag tre dager til ikm/ testdag, men jeg har ordentlig vondt, akkurat som menssmerter. Går i tillegg mye på toalettet og "gjør stort", det bruker jeg alltid gjøre første mensdag før det setter igang

Huff! bare tanken på å gi den dårlige beskjeden til mannen!!! god jul, du har en kone med elendig kropp.

Årh ble et sutrete innlegg dette, men må bare få det ut et sted... Er på jobb og føler meg helt isolert med tankene mine rundt dette!

Hei kluski

Uff, sånn føles det ut hos meg og..jeg har murringer som før mensen, og merker når jeg skal sette inn lutinusen,at livmortappen er høy og utstikkende, akkurat som rett før mensen kommer..fikk håpet litt opp igår, da jeg kjente masse.. men leste gjennom pakningsvedlegget til lutinusen:-( alt jeg kjente er jo mulige bivirkninger..argh...blir sprø av ventingen :-( synes det er godt at vi har et sted som dette vi kan få "sutre" , spørre om ting, å dele bekymringer :-)

Endret av Monet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble så rørt av å lese så koselige meldinger fra dere og noen som har kjent på hvordan det føles.vet også at det ikke er min skyld,men det ligger i menneskets natur å ville finne grunn til hvorfor noe skjer.da er det lett å skylde på at man ikke slappet av nok,spiste rett,ikke holdt seg frisk,etc.det psykiske synes jeg oppi alt dette har vært det værste.

Så trist Tingeling:-(

Vi er i vårt første ivf forsøk, etter mange års prøving..

Har testdato julaften..

Blir sprø av all den ventingen...føles ut for hvert "hinder" vi kommer oss gjennom, så dukker det opp et nytt..

Håper det sitter på neste forsøk da tingeling:-) har du noen på frys eller må du gjennom hele karusellen igjen? Det lover jo godt at du hadde bra egg da, selv om det sikkert er en mager trøst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Skal starte opp med nesespray i starten av janaur - endelig er vi i gang!!! :D Anonymous poster hash: 24370...cea

Spennende:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre at det ikke gikk for dere på første forsøk

Her satt det på første forsøk,og 10 uker etter fant de alvorlige feil med fosteret,så jeg måtte avbryte svangerskapet. Helt forferdelig! Man mister alt håp,og ser nesten ikke lyst på noen ting. Men håper og tror at 2015 blir året for mange av oss! Jeg ønsker meg en frisk baby i 2015 i julegave☺️Anonymous poster hash: 0e15c...958

Uff, så forferdelig leit...

Vi får krysse det vi eier å har for at 2015 blir et bra babyår for oss alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, så forferdelig leit...

Vi får krysse det vi eier å har for at 2015 blir et bra babyår for oss alle

Ja,jeg krysser alt jeg kan krysse for oss alle☺️ Har mitt første fryseforsøk i Jan/feb,eller så fort kroppen har kommet seg etter aborten,og jeg håper ihvertfall at ett gullegg overlever opptiningen🙏 Jeg klarer nesten ikke tenke på noe annet😳

Anonymous poster hash: 0e15c...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir litt sprø av det greine her :bond:

Det er så mye "hvis som atter dersom atter", og jeg prøver å holde meg positiv! Var virkelig ikke lett å lese det over her, det setter jo i gang en tankekarusell av en annen verden.. Nå er jeg 8 uker på vei, fått termin og alt, og psyker rett og slett meg selv ut for å ikke tenke negativt. Jeg er fast bestemt på at dette skal jeg klare og dette skal gå bra, men det lurer en liten skummel stemme inni meg, som forteller meg det ene og det andre :glare: IIK! Tror rett og slett jeg skal isolere meg fra omverdenen frem til jeg er 12 uker på vei, da er det mer sikkert :biggrin: Men så er det disse 4 ukene frem til det, da...

Haha, noen i samme båt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir litt sprø av det greine her :bond:

Det er så mye "hvis som atter dersom atter", og jeg prøver å holde meg positiv! Var virkelig ikke lett å lese det over her, det setter jo i gang en tankekarusell av en annen verden.. Nå er jeg 8 uker på vei, fått termin og alt, og psyker rett og slett meg selv ut for å ikke tenke negativt. Jeg er fast bestemt på at dette skal jeg klare og dette skal gå bra, men det lurer en liten skummel stemme inni meg, som forteller meg det ene og det andre :glare: IIK! Tror rett og slett jeg skal isolere meg fra omverdenen frem til jeg er 12 uker på vei, da er det mer sikkert :biggrin: Men så er det disse 4 ukene frem til det, da...

Haha, noen i samme båt?

Nå skal det sies at sjansen for å havne i samme situasjon som meg,er veldig veldig liten😊 Jeg var maks uheldig,og det var ikke meningen å skremme på noen som helst måte. Da beklager jeg ihvertfall det!

Man blir gal av forum,Google og alt som har med gravidprat å gjøre😳 Det beste er å lytte til sin egen kropp,og ikke henge seg opp i alle symptomene man leser om,for alle svangerskap er forskjellige😊 Er det en ting jeg har lært,så er det ihvertfall det😉

Anonymous poster hash: 0e15c...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er 12 uker i morgen og fremdeles stressa ;) Begynner å tvile på om jeg kommer til å tro på at det skal gå bra før jeg har et lite nurk i armene (og da finner jeg garantert masse nytt å bekymre meg for)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...