Gå til innhold

Herregud for en temperatur!


Fame

Anbefalte innlegg

Fatter ikke at folk klager. Jeg begriper det virkelig, virkelig ikke. Her har vi ENDELIG en bra sommer og folk sutrer. Skammelig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fatter ikke at folk klager. Jeg begriper det virkelig, virkelig ikke. Her har vi ENDELIG en bra sommer og folk sutrer. Skammelig.

Den er ikke bra for meg. De tidligere har vært bra for meg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen storfan av vinteren heller jeg da. Foretrekker høst og vår :jepp: Liker best temperaturer på rundt +5º - +22º max. Altså ikke de helt store yttetpunktene.

Håper værgudene ikke hørte det du sa om vår, jeg har nemlig bestilt en lang, iskald vinter. Storkoser meg i alt fra minusgrader til toppen 20+, men foretrekker vinter og iskulde.

Anonymous poster hash: 5084a...e83

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke bra for meg. De tidligere har vært bra for meg

De tidligere har vært med regn og faenskap og kaldt badevann. Nå har jeg plasket i 20 + grader i sjøen siste uken. Vært på stranden i timesvis. Jammen glad det tar meg 10 min å gå til badeplass.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste sommern ever!



Anonymous poster hash: 9b63b...c8b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at folk klager. Jeg begriper det virkelig, virkelig ikke. Her har vi ENDELIG en bra sommer og folk sutrer. Skammelig.

Jeg har aldri vært ute med nebbet og klaget når vi har fått "endelig vinter" tilstander med isholke og sprengkulde, jeg har rett og slett aldri likt varme. Andre, derimot, hyler og syter bare gradestokken nærmer seg 0.

Anonymous poster hash: 5084a...e83

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BrienneOfTarth

Og jeg hater vinteren så kunne godt ha vært sånn her i stedet for min del :)

Uansett er det ikke mye å gjøre med det. Utenom å vente da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tidligere har vært med regn og faenskap og kaldt badevann. Nå har jeg plasket i 20 + grader i sjøen siste uken. Vært på stranden i timesvis. Jammen glad det tar meg 10 min å gå til badeplass.

Vannet er fortsatt for kaldt for meg, det er for varmt å sitte ute uten å bade, det er helt jævlig om natta. Jeg liker det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA HERREGUD

Den som kjøper aircondition til meg får en BJ

Henger meg på. Har jo bare en stakkarslig liten vifte..

Den er god!

Vil dere gjøre det sammen eller møter dere opp en og en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at folk klager. Jeg begriper det virkelig, virkelig ikke. Her har vi ENDELIG en bra sommer og folk sutrer. Skammelig.

Enig! Det er sikkert de samme som ville klagd om det hadde vært en kald sommer og. Noen klager uansett.

Anonymous poster hash: 9b63b...c8b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er god!

Vil dere gjøre det sammen eller møter dere opp en og en?

Om du tilbyr deg å kjøpe AC til damene her, så blir køen lang, altså.

Anonymous poster hash: 5084a...e83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Det er sikkert de samme som ville klagd om det hadde vært en kald sommer og. Noen klager uansett.

Anonymous poster hash: 9b63b...c8b

Ehehe, nei, det er ikke de samme! Jeg har aldri noensinne klagd på en kald sommer, tvert i mot.

Anonymous poster hash: 5084a...e83

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at folk klager. Jeg begriper det virkelig, virkelig ikke. Her har vi ENDELIG en bra sommer og folk sutrer. Skammelig.

What's normal for the spider is chaos for the fly

Selv begriper jeg virkelig, virkelig ikke hvorfor folk klager over regn, litt vind og 13º. :ironi:

Folk er forskjellige. Er det så vanskelig å fatte?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri vært ute med nebbet og klaget når vi har fått "endelig vinter" tilstander med isholke og sprengkulde, jeg har rett og slett aldri likt varme. Andre, derimot, hyler og syter bare gradestokken nærmer seg 0.

Anonymous poster hash: 5084a...e83

Jeg klager ikke over kalde vintre heller. Det er fantastisk når vi her på det våte vestland får en kald vinter, med masse, masse snø. Hadde sist en slik for omtrent 5 år siden. Helt fantastisk. So what om det er 25 minus, det er jo bare å kle seg. Dessuten føles det varmere med 20 blå enn med pissregn og stiv kuling og 0 grader.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er god!

Vil dere gjøre det sammen eller møter dere opp en og en?

Vi tar det sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vannet er fortsatt for kaldt for meg, det er for varmt å sitte ute uten å bade, det er helt jævlig om natta. Jeg liker det ikke.

23-24 grader i vannet er for kaldt for deg? Hva slags badetemperaturer er det du må ha for å våge deg ut i vannet da? Du fremstår bare som en som klager uansett hva.

Anonymous poster hash: 1ce6f...287

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23-24 grader i vannet er for kaldt for deg? Hva slags badetemperaturer er det du må ha for å våge deg ut i vannet da? Du fremstår bare som en som klager uansett hva.

Anonymous poster hash: 1ce6f...287

Sånn rundt 25.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overskyet, 14 grader og vind. Jeg sitter inne med pledd på. Skjønner ikke hva dere klager over.

Sånt vær liker jeg! :jepp:

Endret av Fame
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...