Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

I Skien. Hørte det på radioen.

Neeeeeeeei, nabobyen.. :trist:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I Skien. Hørte det på radioen.

Skjønner du ikke at det er umulig?

Anonymous poster hash: 6a876...ee5

Skrevet

Jeg finner det fascinerende hvor ulikt folk opplever varme. De grunnene mange her oppgir som grunn til at de ikke liker denne varmen er den samme som det som gjør at jeg ikke liker vinteren. Jeg har null energi, blir (mer) deprimert, sover dårlig, har dårlig matlyst og orker ikke gå ut med mindre jeg må.

Sol og varme derimot gir meg energi :) Så får dere bare holde, sommeren varer ikke så lenge, vinteren gjør ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg finner det fascinerende hvor ulikt folk opplever varme. De grunnene mange her oppgir som grunn til at de ikke liker denne varmen er den samme som det som gjør at jeg ikke liker vinteren. Jeg har null energi, blir (mer) deprimert, sover dårlig, har dårlig matlyst og orker ikke gå ut med mindre jeg må.

Sol og varme derimot gir meg energi :) Så får dere bare holde, sommeren varer ikke så lenge, vinteren gjør ;)

Ikke lenge nok, nei. Det finnes ikke noe slikt som for mye snø eller for lang vinter.

Anonymous poster hash: 5084a...e83

• Liker 3
Skrevet (endret)

Uff, jeg skulle ønske jeg var i jokkmokk eller karasjokk eller hva det heter, nå. For der blir det sjelden over ti grader. Kaldt, kjølig og deilig. Dere nordlendinger aner ikke hvor heldige dere er!!

Anonymous poster hash: 13be2...a0f

21. juli 2014: 27,8°

http://www.yr.no/sted/Norge/Finnmark/Karasjok/Karasjok/detaljert_statistikk.html

Edit:

Longyearbyen er ikke så verst for tiden.

Endret av Lutetium 71
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor varmt har dere det som klager? Liker virkelig ikke å klage på en god sommer, men akkurat i dag ble det for varmt for meg med 36 grader i skyggen selv.

Anonymous poster hash: 857e8...d8c

• Liker 1
Skrevet

Neeeeeeeei, nabobyen.. :trist:

:klo:

Bor vi i samme by tro?

Da jeg la meg rundt midnatt var det 23 grader ute og 28 inne.

Det er meldt litt lavere temperatur til uka, det skal bli godt.

Skrevet

:klo:

Bor vi i samme by tro?

Da jeg la meg rundt midnatt var det 23 grader ute og 28 inne.

Det er meldt litt lavere temperatur til uka, det skal bli godt.

Porsgrunn

Skrevet

Jeg hater denne varmen, den ødelegger meg fullstendig. Fikk tak i 2 vifter i går, det er den første natten min med søvn på en uke. Sjekker yr.no hver dag i håp om regn.

Skrevet

For en uke det har vært :) Har badet masse! Her en dag var jeg nede på stranda til rundt kl 21 og det var masse folk og 30 grader. Holder meg innendørs mellom 13 og 16 når sola steker som verst. Blir bare svimmel og kvalm av å koke kroppen. Jeg hadde egentlig tenkt å dra til Hellas denne uka, men det ble ikke noe av, og det er jeg glad for nå. Elsker norsk sommer når det er sånn som dette!

• Liker 1
Skrevet

Er forresten noen som vet hvor i verden det er kaldt på denne tiden? Blir det så varmt neste år reiser jeg bort.

Skrevet (endret)

Er forresten noen som vet hvor i verden det er kaldt på denne tiden? Blir det så varmt neste år reiser jeg bort.

Vardø? Det er arktisk klima, hehe

Edit: Ifølge yr er det 12 grader og nordavind der nå. Bare å hive seg på flyet :laugh:

Endret av murray
  • Liker 1
Gjest BrienneOfTarth
Skrevet

På Svalbard er det vel ganske kjølig.

• Liker 1
Skrevet

Vardø? Det er arktisk klima, hehe

Edit: Ifølge yr er det 12 grader og nordavind der nå. Bare å hive seg på flyet :laugh:

Jeg hadde gjort det om det ikke hadde vært for kattene mine. Men da er neste års ferie bestemt iallefall ;) Vardø next!

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke varme i seg selv som er problemet, de fleste tåler godt 20-25 grader uten å få store problemer. Utfordringen ligger vel i ekstremtemperaturen.

Det samme gjelder vel for kuldegrader.

De færreste har problemer med et par blå, men når det blir ekstremkulde er det flere som får problemer.

Jeg er ikke glad i temperaturer over 22-24 grader, jeg får sterke leddsmerter og blir uvel, mens svigermor elsker varme, og ler av meg når jeg kryper inn i skyggen om sommeren.

Nå er hun av dem som klager høyest, og det til tross for at hun bor i en kjellerleilighet, ikke har annen sol på vinduene enn morgensolen, og har det kjøligere inne enn de aller fleste på grunn av dette.

Sol og varme gir energi for de aller fleste, men når det blir for mye av det gode går det fra å være livgivende til å bli utmattende og slitsomt.

Anonymous poster hash: ba472...30e

AnonymBruker
Skrevet

Ja til høst og vår hele året!

Det er vestlandet du vil flytte til da.

Anonymous poster hash: f45ab...cbe

Skrevet

Det er vestlandet du vil flytte til da.

Anonymous poster hash: f45ab...cbe

Jeg bor på vestlandet :jepp:

Er jeg heldig så blir det samme temperatur på julaften som på st.hansaften.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...