Fame Skrevet 24. juli 2014 Forfatter #81 Skrevet 24. juli 2014 jeg takler varme svært dårlig. i dag har jeg hatt fri, å det har vært et mareritt! jeg har ligget pal INNE på sofaen siden det er kjøligere inne, med masse iiisald drikke. ikke har jeg orket mat å ikek har jeg gjort annet enn å henge opp klær. elsker å være på jobb når det er sånn vær siden det er et veldig bra aircondition system der <3 nå derimot er været bedre for meg, litt vind, og gradene har sunket en del. I know the feeling, babe
Gjest Chloe87 Skrevet 24. juli 2014 #82 Skrevet 24. juli 2014 Inatt har det meldt 32 grader, gled dere!
Gjest HappyWaffle Skrevet 24. juli 2014 #83 Skrevet 24. juli 2014 I know the feeling, babe er ikke alle som skjønner at folk er forskjellige. nesten så det er en uskreven regel her i landet at ALLE skal like det så varmt som det er nå
Fame Skrevet 24. juli 2014 Forfatter #84 Skrevet 24. juli 2014 Inatt har det meldt 32 grader, gled dere! HERREGUD SÅ JÆVLIG. Da blir det fullt med vifte her i natt..
fruBeist Skrevet 24. juli 2014 #85 Skrevet 24. juli 2014 Nå er det endelig levelig sommertemperatur ute! Gradestokken viser ca 20º. Så nå tok kona og jeg med oss kaffe, radio og hvert vårt nettbrett ut Sola har forsvunnet bak fjellet og det går an å puste
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #86 Skrevet 24. juli 2014 Høst snart? Anonymous poster hash: 4e548...486
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #87 Skrevet 24. juli 2014 Inatt har det meldt 32 grader, gled dere! Hvor da? Og hvor har du hørt det? Anonymous poster hash: 6a876...ee5 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #88 Skrevet 24. juli 2014 32 grader i natt? Der trenger jeg en lik for å tro deg altså. Anonymous poster hash: 9b63b...c8b
smalls Skrevet 24. juli 2014 #89 Skrevet 24. juli 2014 Føles ut som jeg er i syden eller noe. Det er skikkelig varmt!!
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #90 Skrevet 24. juli 2014 Vel, som andre skriver så takler folk varme og kulde på ulike måter. Jeg liker ikke vinter fordi det er nesten aldri skikkelig vinter her. Det er faktisk bedre med veldig kaldt enn det med slaps, sur vind og regn eller snø om hverandre. I tillegg blir det mørkt og jeg blir deprimert av det. Egentlig takler ikke jeg varme så godt heller, for jeg svetter som en gris og spiser lite og klare mindre. Allikevel så nyter jeg det Men det er jo det nestbeste med hele vinteren, bortsett fra snø! Tenk å kunne sitte inne med (nett-)tv uten gjenskinn på pc eller tv. Mørkt når du legger deg, mørkt når du våkner. Ahh, lykke! Jeg blir faktisk oppriktig lei meg når dagene blir lysere og lysere, jeg. Anonymous poster hash: 5084a...e83 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #91 Skrevet 24. juli 2014 32 grader i natt? Der trenger jeg en lik for å tro deg altså. Anonymous poster hash: 9b63b...c8b Det er klart det ikke kan bli det, temperaturen synker jo om natta. Bare tull. Anonymous poster hash: 6a876...ee5
ohdeergod Skrevet 24. juli 2014 #92 Skrevet 24. juli 2014 jeg dør jeg får jo ikke sove en gang!! har ikke vifte heller!! faen! 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #93 Skrevet 24. juli 2014 32 grader i natt? Der trenger jeg en lik for å tro deg altså. Anonymous poster hash: 9b63b...c8b Det er klart det ikke kan bli det, temperaturen synker jo om natta. Bare tull. Anonymous poster hash: 6a876...ee5 Og jeg mente selvfølgelig LINK ikke LIK Anonymous poster hash: 9b63b...c8b 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #94 Skrevet 24. juli 2014 Og jeg mente selvfølgelig LINK ikke LIK Anonymous poster hash: 9b63b...c8b Med 32 grader om natten blir det fort lik. Anonymous poster hash: 83602...51d 5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #95 Skrevet 24. juli 2014 Uff, jeg skulle ønske jeg var i jokkmokk eller karasjokk eller hva det heter, nå. For der blir det sjelden over ti grader. Kaldt, kjølig og deilig. Dere nordlendinger aner ikke hvor heldige dere er!! Anonymous poster hash: 13be2...a0f 2
Gjest BrienneOfTarth Skrevet 24. juli 2014 #96 Skrevet 24. juli 2014 Men det er jo det nestbeste med hele vinteren, bortsett fra snø! Tenk å kunne sitte inne med (nett-)tv uten gjenskinn på pc eller tv. Mørkt når du legger deg, mørkt når du våkner. Ahh, lykke! Jeg blir faktisk oppriktig lei meg når dagene blir lysere og lysere, jeg.Anonymous poster hash: 5084a...e83 Nei, ikke når man er deprimert fra før og blir det enda mer da. Ikke er jeg født med ski på beina, og liker helst at det er bart på bakken. Men liker alle andre årstider, og det bør ikke være noen tvang til å elske en årstid bare fordi andre gjør det. Samme med sommer det. Ikke alle liker den som man ser her, og det er jo helt greit for min del selv om jeg ikke deler den meningen. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #97 Skrevet 24. juli 2014 Nei, ikke når man er deprimert fra før og blir det enda mer da. Ikke er jeg født med ski på beina, og liker helst at det er bart på bakken. Men liker alle andre årstider, og det bør ikke være noen tvang til å elske en årstid bare fordi andre gjør det. Samme med sommer det. Ikke alle liker den som man ser her, og det er jo helt greit for min del selv om jeg ikke deler den meningen. Jeg er godt kjent med å være deprimert, men likevel har alltid vinteren vært som en lettelse. For meg blir det verre jo lysere det blir, faktisk. Anonymous poster hash: 5084a...e83 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #98 Skrevet 24. juli 2014 Jeg føler ikke at jeg får gjort noe som helst i denne heten. Jeg har null matlyst i denne varmen, og venter til det blir mørkt og kjøligere for å spise. Da blir selvfølgelig hele døgnet snudd opp på hodet for meg. Ikke får jeg sove heller da morgensolen kommer kl 4-5 inn hos meg. Jeg har screen, gardiner og vifte, men det er helt uutholdelig. Jeg kan ikke vente til temperaturen synker. Det har aldri vært slik her jeg bor (så lenge jeg har bodd her selvfølgelig). Det pleier gjerne å være varmt samtidig som det kommer en kjølig bris, men nå er det ingen bris overhodet. Helt tett! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.... Anonymous poster hash: 77035...8ad 4
Gjest BrienneOfTarth Skrevet 24. juli 2014 #99 Skrevet 24. juli 2014 Jeg er godt kjent med å være deprimert, men likevel har alltid vinteren vært som en lettelse. For meg blir det verre jo lysere det blir, faktisk.Anonymous poster hash: 5084a...e83 Ok, forstår hva du mener ja og kan kjenne på akkurat selv og.
Gjest Chloe87 Skrevet 24. juli 2014 #100 Skrevet 24. juli 2014 Hvor da? Og hvor har du hørt det? Anonymous poster hash: 6a876...ee5 I Skien. Hørte det på radioen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå