AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #61 Skrevet 24. juli 2014 Fatter ikke at folk klager. Jeg begriper det virkelig, virkelig ikke. Her har vi ENDELIG en bra sommer og folk sutrer. Skammelig. Det var nesten like jævlig i fjor. Dette er rett og slett ikke sunt. Anonymous poster hash: 9a862...943 5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #62 Skrevet 24. juli 2014 Fatter ikke at folk klager. Jeg begriper det virkelig, virkelig ikke. Her har vi ENDELIG en bra sommer og folk sutrer. Skammelig. Du er ikke av dem som ikke tåler varme særlig bra da, forstår jeg. Jeg tåler -20 til + 20, alt over og under dette skaper ubehag og jeg blir fysisk syk. Anonymous poster hash: ba472...30e 7
Tabris Skrevet 24. juli 2014 #63 Skrevet 24. juli 2014 Folk takler varme forskjellig. Noen mennesker er av typen som fryser omtrent uansett hvor mye klær de har på seg. Varme som dette gir dem energi. Jeg er omvendt. Denne varmen trekker all energien ut av meg, jeg orker ingenting og sitter bare foran viften og venter på at det skal gå over. Joda, jeg er ute og bader og det er herlig, det - men jeg kan jo ikke ligge i vannet fra jeg står opp til jeg legger meg. Når jeg kommer meg hjem og det har gått en time, så er jeg like varm igjen. Kan ikke VENTE til høsten kommer - min favorittårstid! Og, jo, jeg har lov til å klage. For jeg er ikke en av dem som klager resten av året. Det synes jeg er rart - det er helt greit og akseptert å klage 300 dager i året. Men de få av oss som bare klager 20 dager i året - DET er feil, det. Ser ikke logikken. 9
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #64 Skrevet 24. juli 2014 Ehehe, nei, det er ikke de samme! Jeg har aldri noensinne klagd på en kald sommer, tvert i mot. Anonymous poster hash: 5084a...e83 Enig! Jeg blir fysisk dårlig av slik varme, derfor klarer jeg ikke å nyte noe nå. Klager derimot ikke over vinteren eller høsten, eller en regnværsdag nå om sommeren. Anonymous poster hash: 9f982...a0f 3
Silfen Skrevet 24. juli 2014 #65 Skrevet 24. juli 2014 Du er ikke av dem som ikke tåler varme særlig bra da, forstår jeg. Jeg tåler -20 til + 20, alt over og under dette skaper ubehag og jeg blir fysisk syk. Anonymous poster hash: ba472...30e Tja, det kommer helt an på. Så lenge jeg ikke sitter og sutrer går det meste bra. 2
Fame Skrevet 24. juli 2014 Forfatter #66 Skrevet 24. juli 2014 Fint det ikke bare er meg som gleder seg til høsten Sitte med teppe, kakao og en bok <3 2
Fame Skrevet 24. juli 2014 Forfatter #67 Skrevet 24. juli 2014 Tja, det kommer helt an på. Så lenge jeg ikke sitter og sutrer går det meste bra. Du bare sitter og er frekk i stedet? 9
Silfen Skrevet 24. juli 2014 #68 Skrevet 24. juli 2014 Du bare sitter og er frekk i stedet? Nå må du passe på så ikke dette solstikket ditt utvikler seg. 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #70 Skrevet 24. juli 2014 Sånn rundt 25. Så pga EIN grad for kaldt i vatnet så nektar du å dra på stranda? Omg... Anonymous poster hash: dc8ee...24e 5
Fame Skrevet 24. juli 2014 Forfatter #71 Skrevet 24. juli 2014 Så pga EIN grad for kaldt i vatnet så nektar du å dra på stranda? Omg... Anonymous poster hash: dc8ee...24e Hvem sier at vannet er 24 grader her?
Honey Dew Skrevet 24. juli 2014 #72 Skrevet 24. juli 2014 Jeg vil ikke sette pris på denne sommeren når vinteren kommer. Det er lettere å kle seg for kaldt vær, enn for varmt vær. I alle fall for meg. ____________ Jeg finner det på grensa til provoserende at mange som synes varmen er helt strålende absolutt mener at vi som ikke trives nå må "nyte og sette pris på" dette været. Jeg klarer ikke å nyte å føle meg syk. Jeg liker å få puste skikkelig og å sove om natta. Det klarer jeg ikke spesielt bra i varmen. Hvorfor ikke bare innse at folk er forskjellig? Jeg har ikke sagt at jeg liker varmen. Jeg sliter like mye med den som mange andre gjør.
Gjest Gaea Skrevet 24. juli 2014 #73 Skrevet 24. juli 2014 Har aldri forstått hvorfor det er OK å hate iskald vinter, men ikke OK å hate alt, alt, aaaalt for varm sommer.. Om vinteren kan man i det minste kle på seg godt, ha på ovner inne, osv. Men det er ikke mulig å gjøre så varmt vær levelig - hodepine, slapphet og ikke minst svette blir det nok av uansett hva jeg gjør. ... Bor også en times gåtur unna badevann. Blæh.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #74 Skrevet 24. juli 2014 Hvem sier at vannet er 24 grader her? Uansett, hele poenget med å bade er jo å kjøle seg ned. Om du ligger på stranda og sutrer over at det er for varmt, men nekter å bade så blir det for dumt. Da kan du bare ha det så godt. Blir sånn sulte foran brødboksen-issue. Anonymous poster hash: 1ce6f...287 2
Gjest BrienneOfTarth Skrevet 24. juli 2014 #75 Skrevet 24. juli 2014 Vel, som andre skriver så takler folk varme og kulde på ulike måter. Jeg liker ikke vinter fordi det er nesten aldri skikkelig vinter her. Det er faktisk bedre med veldig kaldt enn det med slaps, sur vind og regn eller snø om hverandre. I tillegg blir det mørkt og jeg blir deprimert av det. Egentlig takler ikke jeg varme så godt heller, for jeg svetter som en gris og spiser lite og klare mindre. Allikevel så nyter jeg det
Fame Skrevet 24. juli 2014 Forfatter #76 Skrevet 24. juli 2014 Uansett, hele poenget med å bade er jo å kjøle seg ned. Om du ligger på stranda og sutrer over at det er for varmt, men nekter å bade så blir det for dumt. Da kan du bare ha det så godt. Blir sånn sulte foran brødboksen-issue. Anonymous poster hash: 1ce6f...287 Jeg ligger ikke på stranda, sier jeg jo.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #77 Skrevet 24. juli 2014 Jeg ligger ikke på stranda, sier jeg jo. Du sa tidligere i tråden at du lå på stranda og smeltet pga vannet var for kaldt. Anonymous poster hash: 1ce6f...287
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #78 Skrevet 24. juli 2014 Vel, som andre skriver så takler folk varme og kulde på ulike måter.Jeg liker ikke vinter fordi det er nesten aldri skikkelig vinter her. Det er faktisk bedre med veldig kaldt enn det med slaps, sur vind og regn eller snø om hverandre. I tillegg blir det mørkt og jeg blir deprimert av det. Egentlig takler ikke jeg varme så godt heller, for jeg svetter som en gris og spiser lite og klare mindre. Allikevel så nyter jeg det ... og det er grunnen til at jeg liker vestlandsvinter. Jeg takler sprengkulde like dårlig som jeg takler hetebølger. Derfor bor jeg ikke i en innlandsbygd på østlandet eller noe sånt, men i Bergen, der været er slik jeg helst vil ha det. Og jeg føler ikke noen plikt til å være takknemlig og ile utendørs hverken når vi "endelig" får "skikkelig vinter", eller når vi får "skikkelig sommer" - som nå. Temmelig skrekkelig begge deler. Nei, vår og sommer hele året sier jeg også - som FruBeist sa, var det vel. Anonymous poster hash: 83602...51d 1
Fame Skrevet 24. juli 2014 Forfatter #79 Skrevet 24. juli 2014 Du sa tidligere i tråden at du lå på stranda og smeltet pga vannet var for kaldt. Anonymous poster hash: 1ce6f...287 Nei. Jeg har sagt at jeg ikke vil på stranda fordi da hadde jeg smelta
Gjest HappyWaffle Skrevet 24. juli 2014 #80 Skrevet 24. juli 2014 jeg takler varme svært dårlig. i dag har jeg hatt fri, å det har vært et mareritt! jeg har ligget pal INNE på sofaen siden det er kjøligere inne, med masse iiisald drikke. ikke har jeg orket mat å ikek har jeg gjort annet enn å henge opp klær. elsker å være på jobb når det er sånn vær siden det er et veldig bra aircondition system der <3 nå derimot er været bedre for meg, litt vind, og gradene har sunket en del.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå