Gå til innhold

Dyregod med en spire i magen


Dyregod

Anbefalte innlegg

:hjerte: Blir så glad når dere sier sånn :) Jeg har endelig begynt å kjenne ordentlig på mammafølelsen. Hun har begynt å smile masse og nesten le litt. Hun er bare så herlig :rodmer: Endret av Dyregod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så herlig! <3 haha hver gang jeg ser dyregod her inne på

Kg, så tenker jeg på softis! Merkelige greier =P haha! Håper alt er bra! Og du?? Visst var disse små verdt å vente på?? <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig! <3 haha hver gang jeg ser dyregod her inne på

Kg, så tenker jeg på softis! Merkelige greier =P haha! Håper alt er bra! Og du?? Visst var disse små verdt å vente på?? <3

Haha, ja jeg kommer vel alltid til å assosieres med softis for deg 😆

De var helt klart verdt det :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt sov lillesøster fra 2130-0430 uten mat! Helt utrolig. Håper det fortsetter sånn!

Det har ikke vært en så fin dag mtp storesøster... Det startet med at hun sto på soverommet vårt kl 6, jeg hørte henne ikke før jeg snudde meg og slo uvitende til henne i hodet med albuen... Stakkars jenta mi. Og hele dagen har hun sutret hele dagen og vil ikke det eller det... Og hun har mast veldig på meg hver gang jeg skulle amme. Så det har resultert i at jeg blir stressa og ikke klarer å få igang melka selv med spray... Det er fryktelig frustrerende og leit! Håper ikke det fortsetter sånn for da må jeg nok begynne med flaske. Det er jo særlig i helgene det er sånn. Gleder meg SÅ mye til sjalusien er over og de kan leke sammen. Merker dette sliter litt på meg og gjør at jeg har slitt med å knytte meg skikkelig til lillesøster. Men nå har jeg permisjon og er alene med henne i ukedagene så får bruke god tid med henne da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt å ta et glass vin idag og tenkte å vente til lillesøster skulle ha kveldspuppen i 21 tiden, men hun våkner jo ikke! Har sovet lenge nå. Da blir det nok ikke vin idag ;) Det virker som om hun er klar for å legges enda tidligere enn 2130. Det skal vi prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næmmen, her må jeg jo følge med! For ei nydelig jente du har!

Så deilig at hun sover så lenge, det betyr mye å få noen timers sammenhengende søvn. Her har lillemor begynt å våkne oftere på natta, ofte bare halvannen time mellom hver amming :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit Nautika :velkommen:

Ja, det er godt når hun sover lenge, men får ikke så mye sammenhengende søvn allikevel ;) Mye er vel min skyld, men har også en 2åring som våkner litt. I natt kom hun inn kl 5 og lurte på hvor smokken hennes var blitt av :ler: Men jeg er heldig da, som har to så flotte jenter!

Endret av Dyregod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått trent litt ikveld, trener 30 day shred. Tok det litt rolig da, er litt redd for å hoppe for mye nå i starten, føler alt skal dette ut hvis dere skjønner ;) Prøver å knipe mye nå så jeg har litt sterkere bekkenbunn til den harde treningen kan starte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg og mannen 3 års bryllupsdag, så det feires med vin og sjokoladetrøfler! Nam nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg og mannen 3 års bryllupsdag, så det feires med vin og sjokoladetrøfler! Nam nam!

Hurra! Gratulerer! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :hjerte:

De fra jacobs har jeg ikke smakt, disse er av merket "Gudrun" og er kjøpt på dropsen. Veldig gode! Men de vi lager selv er enda bedre,men det orket jeg ikke nå.

Igår var jeg på 6 ukers legekontroll på hs med lillemor. Hun har gått NED 50 g siden forrige uke, så hun har bare gått opp 50 g på 1 mnd! Greit nok, hun gikk opp 1 kg på 3 uker så da har hun litt å gå på, men jeg merker det stresser meg veldig. Legen var ikke bekymret foreløpig, men har hun ikke gått noe særlig opp til neste uke må det tiltak til. Hva vet jeg ikke. Nå prøver vi jo å supplere med mme etter amming, men hun vil jo ikke ha! Hun har godtatt mme på flaske 2 ganger. Så det er veldig frustrerende. Men legen sa hun virker veldig frisk og fin og sterk. Så det kan jo hende hun plutselig går mye opp de neste ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at du er litt stresset pga det med vekta til lillemor. Hadde nok gjort det selv om jeg var deg.

Hvilket mme produkt bruker dere da? Tar hun flaske da? Hvis du pumper, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har bare prøvd nan. Men virker jo som hun ikke er sulten for hun vil ikke ha pupp heller... Hjelpebryst skal jeg vurdere hvis hun fortsetter å ikke gå opp, takk for tips! Håper melka mi har nok næring da, har så lyst til å amme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Veide idag, hun har gått opp 85 g. Det er ikke bra nok... Så vi prøver å gi flaske i tillegg til å amme hver andre time. Flaske vil hun ikke ha... Med mme i hvert fall. Igår tok hun flaske med mm. Jeg bør kanskje pumpe meg litt på kvelden. Hs sa jeg skulle prøve å ikke stresse med det siden hun virker fornøyd, men at vi må gi så ofte hun vil ha. Hun gulper jo også mye, så det må vi også følge med på.

Håper hun går mer opp neste uke! Skjønner ikke hva som er galt med melken min, storesøster slet også med vektoppgang :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Veide idag, hun har gått opp 85 g. Det er ikke bra nok... Så vi prøver å gi flaske i tillegg til å amme hver andre time. Flaske vil hun ikke ha... Med mme i hvert fall. Igår tok hun flaske med mm. Jeg bør kanskje pumpe meg litt på kvelden. Hs sa jeg skulle prøve å ikke stresse med det siden hun virker fornøyd, men at vi må gi så ofte hun vil ha. Hun gulper jo også mye, så det må vi også følge med på.

Håper hun går mer opp neste uke! Skjønner ikke hva som er galt med melken min, storesøster slet også med vektoppgang :(

De har ikke tenk på melkeallergi da? bare en tanke.... Håper ihvertfall ting lysner litt snart! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...