Gå til innhold

Dyregod med en spire i magen


Dyregod

Anbefalte innlegg

Lillesøster sover mye og spiser lite idag. Håper ikke det er noe dårlig tegn. Hun virker ganske fornøyd når hun er våken, men gråt endel istad, aner ikke hvorfor. Hun har fremdeles høyere temp enn vanlig 37,9. Så det er på grensa.. Aner ikke hvor lenge hun skal gå sånn før man bør bli bekymret. Men vi var jo på legevakta 3 ggr i helga og ingen funn på prøver.

Endret av Dyregod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klemmer: Takk alle sammen, kjente det var godt med litt medlidenhet her nå. Vi har trua på at hun blir frisk igjen(mamma), men man vet aldri.

Lillesøster har feber enda... Skjønner ikke altså. Spiser lite, men tisser fortsatt så er ikke dehydrert enda. Blir litt ekstra bekymret iom at det min mor har fått er smittsomt og vi var sammen på torsdag. Men hun fikk jo en komplikasjon av sykdommen pga hun er kronisk syk,så tror ikke det er farlig for henne. Men ringer fastlegen imorgen hvis ikke lille har blitt betydelig bedre. Orker ikke den teite legevakta en gang til...

Endret av Dyregod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammaen min hadde det samme for noen år siden og det gikk bra. Sender dere mange gode tanker :klem:

Takk! Godt å høre at det gikk bra! Det gir håp.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Er aldri her inne på KG lenger men av en eller annen grunn kom linken opp i browser.. Anyways! Hvordan går det ellers med lillejenta? Siden jeg ikke har lest unntatt det siste med litt feber og at de ikke kunne finne noe. Man kan ha feber av å ha kumelk-allergi og det vises da ikke.. Har hun blitt sjekket? Husker vi snakket litt om det for noen mnd siden. Sønnen til venninne får feber (og ikke hudproblemer) hvis han får i seg kumelkprotein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er aldri her inne på KG lenger men av en eller annen grunn kom linken opp i browser.. Anyways! Hvordan går det ellers med lillejenta? Siden jeg ikke har lest unntatt det siste med litt feber og at de ikke kunne finne noe. Man kan ha feber av å ha kumelk-allergi og det vises da ikke.. Har hun blitt sjekket? Husker vi snakket litt om det for noen mnd siden. Sønnen til venninne får feber (og ikke hudproblemer) hvis han får i seg kumelkprotein.

Vi har ikke sjekket noe mer for allergi. Hun får mme størsteparten av tiden og har ikke reagert noe spesielt på det. Hun er tett i nesa nå så tror nok denne feberen skyldes forkjølelse. Men hun har hatt mye magevondt i det siste så om det er pga allergi vet jeg ikke. Men fortsetter det MÅ hun utredes for det går ikke å være så plaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er kumelkallergi er det ofte over etter første leveår selv om det også fortsetter i flere tilfeller.

Nå er min 10 mnd og de ville utrede så fort som mulig istedet for nå mot slutten av året siden det oftest er 'mindre vits i'. Hadde bedt om å starte utredelse så fort som mulig så vet du også iallefallnår tiden kommer hbor hun evt begynner med fast føde hva hun 'kan' få. Som jeg har sagt før, ikke meninga å invadere livet ditt her, jeg bare brenner veldig for dette! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det går bedre med mammaen din, selv om det var trist med hjerteinfarktet. Vet hvor vanskelig det er å se sine nærmeste slik, men det er utrolig hvor sterk man blir når man nå. :hjerte:

Endret av Nori
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff nei det var tøft :( Hun var sånn halvvåken iblant og det virket som hun satt pris på at vi var der! Men sitter igjen med en stor klump i halsen. Håper hun er bedre neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får ikke sove. Vet at det blir en veldig slitsom dag imorgen når jeg ikke sover, men klarer bare ikke å la vær å tenke på mamma sånn og hva som kan skje... Får litt angst av det nesten så klarer ikke være i et helt mørkt rom. Bra vi har nattlys :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men over til noe hyggelig da. Lillesøster virker frisk igjen nå og har såvidt begynt å le! Jeg skulle prøve å filme det i smug, men jammen fikk hun øye på meg og ble såklart helt alvorlig igjen da hun så kamera :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trist å høre om moren din!!

Men godt å høre at lillesøster føler seg bedre! Alltid gøy med latter fra de små...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er virkelig herlig med latter! Det er foreløpig bare pappaen som har fått det til da. Det var sånn sist også. Jeg er vel ikke så morsom da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har visst ikke forstått hva som er morsomt. Prøver jeg meg på ablegøyer får jeg ingen reaksjon, de gangene han har ledd har jeg faktisk bare snakket til han. Den ene gangen fortalte jeg at babysangen var avlyst. Kanskje han ikke vil på babysang. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...