Gå til innhold

Bortsett fra sæd, har vi behov for menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan tenker du at mennesket kunne klart å reprodusere seg uten det ene kjønnet? Tror du ikke vi hadde dødd ut?

Anonymous poster hash: 12254...ac5

Svaret står i innlegget mitt som du siterer. Teknologi vil engang gjøre oss istand til å klone mennesker eller produsere barn uten det ene kjønnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er avhengig av menn som kan få meg "ned på jordet", og de er ofte mye enklere å omgåes med enn det kvinner er.

Kult å få det skriftlig.

Altså at det finnes kvinner som innrømmer at menn er digg. For ikke å snakke om behovet for å få dere "ned på jordet". PS! Om det er nyslått så stikker det endel, jeg drister meg til å anbefale en seng, om ikke annet :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare se på alle landene som har gått til helvete der kun menn styrer og går etter islam.. Så nope, vi trenger ikke menn!



Anonymous poster hash: e46ff...50a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi kvinner og menn trenger hverandre! :) Jeg hadde i alle fall ikke satt mer pris på en verden uten menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret står i innlegget mitt som du siterer. Teknologi vil engang gjøre oss istand til å klone mennesker eller produsere barn uten det ene kjønnet.

Ja, det skrev du i forhold til at menn kunne klart seg uten kvinner. I den første setningen din skrev du at det hadde vært en røff start. Så derfor lurte jeg på om du mente at kvinner kunne klart seg uten menn sånn rent biologisk.

Anonymous poster hash: 12254...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for hva skulle kvinner ellers prate om?



Anonymous poster hash: f9c54...fcb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Vel, jeg har bodd der de hadde landets høyeste kvinneoverskudd i forplantningsdyktig alder og jeg kan love deg at det er bruk for menn når de er ca13-15% i mindretall. - Utrolig mange skilsmisser, partnerbytter, utroskap og til og med et eget swingersmiljø i en kommune med under 5000 innbyggere. ;)

Anonymous poster hash: 8117f...989

Hva er selvmordsraten og depresjonsraten der mellom de forskjellige kjønn? Noe sier meg at mennene der lever betydelig bedre mentalt enn her hjemme.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er selvmordsraten og depresjonsraten der mellom de forskjellige kjønn? Noe sier meg at mennene der lever betydelig bedre mentalt enn her hjemme.

Hehe, Volda?

Anonymous poster hash: 12254...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er selvmordsraten og depresjonsraten der mellom de forskjellige kjønn? Noe sier meg at mennene der lever betydelig bedre mentalt enn her hjemme.

Beklager, siterte feil person.

Anonymous poster hash: 12254...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har bodd der de hadde landets høyeste kvinneoverskudd i forplantningsdyktig alder og jeg kan love deg at det er bruk for menn når de er ca13-15% i mindretall. - Utrolig mange skilsmisser, partnerbytter, utroskap og til og med et eget swingersmiljø i en kommune med under 5000 innbyggere. ;)

Hehe, Volda?

Anonymous poster hash: 12254...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra livmoren til kvinner, har de virkelig en betydning i dagens samfunn. Kunne vi klart oss uten dem? Vi trenger de kanskje til barneproduksjon og seksuell nytelse, men hva annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo, i utgangspunktet, en håpløs diskusjon siden vi ikke hadde klart oss uten hverandre uansett.

Bortsett fra at det er menn som har tatt dere ut av en villmarkstilværelse der dere definitivt har behov fra beskyttelse, så innbiller du deg at du ikke ville trengt beskyttelse mot andre kvinner om det ikke fantes menn?

Sånn bortsett fra det - neppe: Kvinner kunne jo, om de ville klare seg uten menn, ha fortsatt å leve i huler, eventuelt stråhytter, og kravlet rundt og sanket røtter og bær. Miljøvennlig og fredelig, om ikke annet...

Dere to kan lese litt om steinalderkvinnen og hennes helt nødvendige rolle for steinaldersamfunnets overlevelse og utvikling, i denne linken; http://familielivet.blogg.no/1291073607_kvinnene_gjorde_45_av.html

Endret av pantertante
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra livmoren til kvinner, har de virkelig en betydning i dagens samfunn. Kunne vi klart oss uten dem? Vi trenger de kanskje til barneproduksjon og seksuell nytelse, men hva annet?

Nå var jo dette et spørsmål rettet mot kvinner om menn, da. Du er på KvinneGuiden, herr jomann:)

Anonymous poster hash: 12254...ac5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå var jo dette et spørsmål rettet mot kvinner om menn, da. Du er på KvinneGuiden, herr jomann:)

Anonymous poster hash: 12254...ac5

Skjønte det, jeg bare spøker :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for hva skulle kvinner ellers prate om?

Anonymous poster hash: f9c54...fcb

Åh, det finnes da masse annet å prate om. :)

Anonymous poster hash: 5636a...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo, i utgangspunktet, en håpløs diskusjon siden vi ikke hadde klart oss uten hverandre uansett.

Dere to kan lese litt om steinalderkvinnen og hennes helt nødvendige rolle for steinaldersamfunnets overlevelse og utvikling, i denne linken; http://familielivet.blogg.no/1291073607_kvinnene_gjorde_45_av.html

Ja! Det er jo akkurat det jeg sier :opplyser:

Takket være menn (i all hovedsak) har vi beveget oss rimelig langt vekk fra det samfunnet der kvinner (sikkert) påtok seg 4/5 av alt arbeidet.

Vi er da hjertens enige ;)

Endret av Gorgonzola
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klart dere hadde klart dere; men samfunnet(teknologisk sett) ville ikke avansert seg fremover med bare kvinner. Så og si 99.99999% av alle oppfinnelser(også etter 1990) er fra menn.



Anonymous poster hash: cd338...ef3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart dere hadde klart dere; men samfunnet(teknologisk sett) ville ikke avansert seg fremover med bare kvinner. Så og si 99.99999% av alle oppfinnelser(også etter 1990) er fra menn.

Anonymous poster hash: cd338...ef3

Er du en av disse mennene?

Anonymous poster hash: 5636a...802

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart dere hadde klart dere; men samfunnet(teknologisk sett) ville ikke avansert seg fremover med bare kvinner. Så og si 99.99999% av alle oppfinnelser(også etter 1990) er fra menn. Anonymous poster hash: cd338...ef3

Kan dere ikke snart slutte med dette tulleargumentet?

Det er ingen ting ved kvinners åndsevner som tilsier at de ikke kan være opphav til teknologiske nyvinninger.

Derimot finnes det veldig mange menn som ikke har interesse av å slippe kvinner til, og tradisjonelt er det nettopp det som er grunnen. Kvinnelige akademikere må slåss langt mer for å komme i posisjon, jeg har sett det selv. Mange stygge eksempler.

Det er heller ikke riktig at kvinner står bak så få oppfinnelser.

Jeg, som er en voksen mann, er dritt lei avlavpannede kjønnsdebatter som bare bygger på forakt og sviktende kunnskap.

Anonymous poster hash: d23a5...639

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke snart slutte med dette tulleargumentet?

Det er ingen ting ved kvinners åndsevner som tilsier at de ikke kan være opphav til teknologiske nyvinninger.

Derimot finnes det veldig mange menn som ikke har interesse av å slippe kvinner til, og tradisjonelt er det nettopp det som er grunnen. Kvinnelige akademikere må slåss langt mer for å komme i posisjon, jeg har sett det selv. Mange stygge eksempler.

Anonymous poster hash: d23a5...639

Kan ikke du helt konkret fortelle meg hva som har hindret en kvinne i å starte facebook? Eller lage GoPro kameraet? Eller å lage en 3D printer som appellerer til folk? Eller å starte google? Eller å lage Twitter?

Anonymous poster hash: d06e6...2b0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...