Gå til innhold

hvorfor liker dere jenter tatoveringer så godt?


danbanan

Anbefalte innlegg

Hva er det som gjør tatoveringer stygt/harry?

Jeg bare lurer. Ganske mange i dag har en eller annen tatovering skjult på kroppen. Ut i fra svarene her så virker det som noen her ville valgt bort en potensiell kjæreste pga en tatovering. For meg virker det veldig sært.

Tatoveringer kan være flotte, men også stygge, men så lenge den som har den på kroppen er fornøyd så bryr ikke jeg meg videre om det.

Jeg føler at det sender meg badboy-signaler. Og litt ung-og-dum-tok-tattis-på-fylla-signaler. Pluss at det er veldig få tatoveringer jeg faktisk syns er fine og på sin plass... Det er ofte fint håndverk, og gode tegninger, det er bare at det ser merkelig ut med en blomst eller en svær brodering på kroppen.

... men jeg har forsåvidt aldri falt for typen gutter som tar tatoveringer heller da, jeg må innrømme at jeg klikker bedre med de rolige, litt mer nerdete typene ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest "gjest"

Først så må vi bli enige om at tatoveringer er noe alle jenter liker godt, og så kan vi begynne å diskutere hvorfor.

Endret av "gjest"
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at det sender meg badboy-signaler. Og litt ung-og-dum-tok-tattis-på-fylla-signaler. Pluss at det er veldig få tatoveringer jeg faktisk syns er fine og på sin plass... Det er ofte fint håndverk, og gode tegninger, det er bare at det ser merkelig ut med en blomst eller en svær brodering på kroppen.

... men jeg har forsåvidt aldri falt for typen gutter som tar tatoveringer heller da, jeg må innrømme at jeg klikker bedre med de rolige, litt mer nerdete typene ;)

Er nettopp det jeg lurer på, hvorfor gir tatoveringer litt "bad boy signaler"? Akkurat det der er litt utenfor min fatte evne, tik tross for at det før ofte var så kalte "bad boys" som hadde mest tatoveringer!

Og hvorfor er egentlig "bad boy singnaler" så bra?

Husker en jente sa til meg engang "hvis du hadde tatt den tatoveringa der, da hadde du dratt masse damer" og det værste var at hun ikke tulla engang?

Dette er hva jeg virkelig kaller å være OVERFLATISK! Og hvis tatoveringer gjør en kar så veldig mye mere sexy for kvinner, da kan jeg nesten med garanti konludere med at kvinner er minst like overflatiske som menn, hvis ikke mere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forbinder tatoveringer med lav intelligens. Det er en stor turn-off for min del.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater tatoveringer, både på menn og kvinner. Jeg synes tatoveringer gir et billig inntrykk og ser trashy ut uansett motiv og plassering. Jeg har heller aldri datet en menn med tatovering, det er for min del totalt turn off.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jenter synes jeg det ser ut som selvmekka føflekker, og de ødelegger det estetisk tiltrekkende ved naken kvinnehud.

Dessuten sender det er sterkt signal om at her er ei som følger strømmen, og gjør hva alle andre gjør. Og selvsagt betyr den noe spesielt for henne. Det gjør det jo for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kalkunkrøll

Er nettopp det jeg lurer på, hvorfor gir tatoveringer litt "bad boy signaler"? Akkurat det der er litt utenfor min fatte evne, tik tross for at det før ofte var så kalte "bad boys" som hadde mest tatoveringer!

Og hvorfor er egentlig "bad boy singnaler" så bra?

Husker en jente sa til meg engang "hvis du hadde tatt den tatoveringa der, da hadde du dratt masse damer" og det værste var at hun ikke tulla engang?

Dette er hva jeg virkelig kaller å være OVERFLATISK! Og hvis tatoveringer gjør en kar så veldig mye mere sexy for kvinner, da kan jeg nesten med garanti konludere med at kvinner er minst like overflatiske som menn, hvis ikke mere;)

Hvem vil ha draget på slike damer uansett?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke tattoeringer... ville ikke likt hvis kjæresten min fikk en! Han er perfekt slik han er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Jeg forbinder tatoveringer med lav intelligens. Det er en stor turn-off for min del.

Etter denne kommentaren forbinder jeg DEG med lav intelligens. ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter denne kommentaren forbinder jeg DEG med lav intelligens. ;)

Gjør det du :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at det sender meg badboy-signaler. Og litt ung-og-dum-tok-tattis-på-fylla-signaler. Pluss at det er veldig få tatoveringer jeg faktisk syns er fine og på sin plass... Det er ofte fint håndverk, og gode tegninger, det er bare at det ser merkelig ut med en blomst eller en svær brodering på kroppen.

... men jeg har forsåvidt aldri falt for typen gutter som tar tatoveringer heller da, jeg må innrømme at jeg klikker bedre med de rolige, litt mer nerdete typene ;)

Helt enig med deg. Jeg synes at intelligens er mye mer sexy enn tatoveringer. :lur:

Jeg ser ikke automatisk 'ned' på folk som tar tatoveringer, men jeg merker at de som har en eller flere tattiser ofte (men ikke alltid) ikke er de skarpeste knivene i skuffen.

Et eksempel er en nyskilt mor i 30-årene som liker å party all night long, holde enda på å fullføre VGS, henger med VGS_elever helt ned i 18-års alderen og hun skaffet seg trampstamp nederst på ryggen og en sommerfugl/blomster-ish tatovering på skulderen like etter skilsmissen. Free spirit lizm. Hun kommer sikkert til å angre, men hvor langt ut i 20-årene kan man skylde på å ha vært "ung og dum"? :filer:

I hennes øyne ser det sikkert kult ut men jeg klarer virkelig ikke å ikke se for meg Vicky Pollard når hun kommer nedover i den helrosa fløyels-joggedressen sin, og hver gang hun bøyer seg så stikker den 'fine' tatoveringen på ryggen frem.

Altså. Nei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, det kommer litt an på.

Det finnes sexy og fine tatoveringer, men det finnes stygge tatoveringer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det kan virke litt uoverveid å ta en rekke tatoveringer. For man skal jo ha det hele livet, og det er lite sannsynlig at en ønsker å ha akkurat de samme tatoveringene om 30 år. Og så får jeg inntrykk av en del gjør det fordi man er påvirket av en trend i et miljø, og gjerne det at flere i vennegjengen har tatovert seg. Det blir jo en slags uniform for å fortelle hvilken "gruppe" man tilhører. Så da kan det gjerne skje at en gutt som vil markere hvor tøff han er, tar seg en tatovering.

Lite overveid, som sagt. Det er jo typisk at det er lavt utdannede som har mest tatoveringer da. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det kan virke litt uoverveid å ta en rekke tatoveringer. For man skal jo ha det hele livet, og det er lite sannsynlig at en ønsker å ha akkurat de samme tatoveringene om 30 år. Og så får jeg inntrykk av en del gjør det fordi man er påvirket av en trend i et miljø, og gjerne det at flere i vennegjengen har tatovert seg. Det blir jo en slags uniform for å fortelle hvilken "gruppe" man tilhører. Så da kan det gjerne skje at en gutt som vil markere hvor tøff han er, tar seg en tatovering.

Lite overveid, som sagt. Det er jo typisk at det er lavt utdannede som har mest tatoveringer da. ;)

Jada,alle jenter med blondt hår er iq-løse og alle samfunnstapere

stemmer på FRP. :wink:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes ikke tatoveringer er spesielt fint. I mitt hode er det noe man klistrer på seg "fordi man vil være tøff", og det gir meg såpass negative vibber det heller blir et minus enn et pluss. Dessuten synes jeg som sagt det er sjelden tatoveringer er "fine" rent estetisk sett.

Men hadde "drømmemannen" tilfeldigvis hatt en tatovering så stikker ikke motviljen så dypt at jeg hadde droppa fyren bare fordi han hadde noen blekkstriper gravert inn i huden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter denne kommentaren forbinder jeg DEG med lav intelligens. ;)

Etter denne kommentaren er jeg helt sikker på at du har en eller flere tatoveringer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig mange merkelige generaliseringer og slutninger her :klo:

Lav intelligens, typisk at lavt utdannede mennesker tar tatovering osv? Hvor tar dere dette ifra? Jeg kjenner mange med tatovering, og de har verken lav utdannelse eller lav intelligens. Ei er de heller nyskilte 30-åringer som skal feire sin nyvunne frihet.

Tatoveringer og ønsket om å ha en/flere er ikke knyttet til verken intelligens eller utdannelse men blant annet til hvilken interesse man har for kroppskunst og miljøet man vanker i. Det er helt greit at det er flere som synes at det er stygt, ødeleggende og at det vitner om en gjeng med bjellesauer. Hver sin smak mener jeg. Men akkurat slik det er greit at dere ikke fordrar tatoveringer, så må det vel være greit at andre liker det veldig godt uten å bli stemplet som dumme og i en lavere sosial kategori enn deg selv?

Det skal jo også nevnes at flere med store og gjennomtenkte tatoveringer begynte å planlegge disse lenge før det ble in å dekorere kroppen sin... :sjenert:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er redd det tar en stund før dette er orntli stuerent ennå...

Litt av det jeg liker med det er at det er kontroversielt og ikke

for alle,dvs.du må tørre å ta standpunkt til noe skal du ha en

tatovering.Du må tørre å vite at andre mennesker kommer til å

ha fordommer og negative synspunkter knyttet til dette.

Det er mitt syn på tatovering,piercinger i ansiktet og andre

plasser på kroppen derimot....hahaha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...