Gå til innhold

hvorfor liker dere jenter tatoveringer så godt?


danbanan

Anbefalte innlegg

Hva er greia med at tatoveringer er så sexy for så mange kvinner? Hvorfor blir plutselig en gutt mere "bad boy" og "sexy" når han har tatoveringer?

Er i hvertfall det inntrykket jeg sitter med, men godt mulig jeg tar feil?

Jeg har absolutt ikke noe imot tatoveringer, men personlig, så foretrekker jeg helst kvinner med fin naken hud, uten noe som helst av "forstyrrende elementer", som feks tatoveringer. Ser jo ikke akkurat naturlig ut heller!;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det blir litt rart å si at man enten liker tatoveringer eller så gjør man det ikke. Det finnes mange flotte, sexy tatoveringer der ute, og det finnes utrolig mange stygge tatoveringer.

Jeg har absolutt ikke noe imot blekk på huden til folk, uansett kjønn, og synes det kan være kledelig og sexy, på samme måte som visse klær, accessorize, frisyrer osv. kan også være utrolig sexy.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Koseklumpen

For meg blir ikke en mann bad boy om han har en tatovering.

Jeg synes tatoveringer er pent på både kvinner og menn,men de blir ikke automatisk mere sexy eller atraktive av det.

Jeg faller for mannen,ikke tatoveringen :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

man forbinder ofte tatoveringer med bad boys fordi det var kun de som hadde tatoveringer før..folk i kriminelle miljøer hadde tattiser! idag så er jo tatoveringer vanlig for alle og enhver, men som mye annet som henger igjen fra gammelt av, så er dette noe av det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er greia med at tatoveringer er så sexy for så mange kvinner? Hvorfor blir plutselig en gutt mere "bad boy" og "sexy" når han har tatoveringer?

Er i hvertfall det inntrykket jeg sitter med, men godt mulig jeg tar feil?

Jeg har absolutt ikke noe imot tatoveringer, men personlig, så foretrekker jeg helst kvinner med fin naken hud, uten noe som helst av "forstyrrende elementer", som feks tatoveringer. Ser jo ikke akkurat naturlig ut heller!;)

"Vi jenter" liker ikke tatoveringer så veldig godt. Ikke denne jenta, hvert fall. Ikke er det pent, og ikke sender det ut riktige signaler heller. Tatovering for meg er turn off.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er greit at andre har tatovering, ikke min sak og ikke min kropp, men jeg kunne aldri, absolutt aldri tatt taovering selv da jeg liker kroppen min uten grafitti...

Endret av UnderCover
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker menn med tattoveringer! det er utrolig sexy og deilig. så klart det er mannen jeg liker, men jeg liker han enda bedre med et "dryss" av tattoveringer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker tattoveringer så lenge det ikke er typiske trampstamps eller tribals. Jeg mener en tattovering helst burde ha en mening ikke at man tok den fordi det var kult eller at man var ung å dum. Men om tattoveringen er gjort bra er den som oftest fin uansett hva det er :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Jeg liker tattoveringer så lenge det ikke er typiske trampstamps eller tribals. Jeg mener en tattovering helst burde ha en mening ikke at man tok den fordi det var kult eller at man var ung å dum. Men om tattoveringen er gjort bra er den som oftest fin uansett hva det er :)

:jepp:

det var akkuratt som om jeg skulle sagt det sjæl!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatoveringer må ikke være hverken stygge eller harry, som sagt tidligere her. Jeg har en i nakken, veldig diskret og uten farger, synes den er kjempesexy. Synes også tatoveringer på menn er sexy, så lenge det ikke blir for "jalla".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liker menn med tatoveringer jeg også :) Så lenge tatoveringen betyr noe. Det er ikke fordi menn med tatoveringer blir umiddelbart mer barske, men fordi jeg syns at enkelte tatoveringer kan være ganske kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Synes selv tatoveringer gir et mye mer "badass" inntrykk på gutter. En godt gjennomført tatovering, som står i stil til personen, er alltid tommelen opp.

Skal snart ta min neste (ikke for at det er badass, men da det er en jeg har planlagt i flere år).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Koseklumpen

Hva er det som gjør tatoveringer stygt/harry?

Jeg bare lurer. Ganske mange i dag har en eller annen tatovering skjult på kroppen. Ut i fra svarene her så virker det som noen her ville valgt bort en potensiell kjæreste pga en tatovering. For meg virker det veldig sært.

Tatoveringer kan være flotte, men også stygge, men så lenge den som har den på kroppen er fornøyd så bryr ikke jeg meg videre om det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så mye til overs for store tatoveringer, det skjuler jo den fine kroppen! Små tatoveringer det er lett å skjule er ok, så lenge det ikker er av typen "var superfull på guttetur så tok en tatovering".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...