Gå til innhold

Bruder i 2015


Hvitløk

Anbefalte innlegg

2015-bryllup på meg også. :bolledeig:

Vi har ikke bestemt noe, bortsett fra at det skal være i juli. Vi greier ikke bestemme oss for om det skal være på mitt eller hans hjemsted. Noen som har forslag til hvordan vi kan bestemme oss? :vetikke:

Vi var ikke sikre på hvor vi skulle ha det, men vi satt oss ned å skrev ned hvem som skulle bli bedt å da fant vi ut at det var flest som kommer fra hans sted så da blir det der :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var ikke sikre på hvor vi skulle ha det, men vi satt oss ned å skrev ned hvem som skulle bli bedt å da fant vi ut at det var flest som kommer fra hans sted så da blir det der :)

Det hjelper ikke oss dessverre... Begge har ca likt antall familie som bor på de ulike stedene. Jeg vet virkelig ikke hvordan vi skal klare bestemme oss. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper ikke oss dessverre... Begge har ca likt antall familie som bor på de ulike stedene. Jeg vet virkelig ikke hvordan vi skal klare bestemme oss. :vetikke:

Nei da hjalp ikke det hvert fall :P Da vet jeg faktisk ikke :vetikke:

Er prisene på begge stedene ca det samme da? Eller hvor er det finest kirke å bildemuligheter? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper ikke oss dessverre... Begge har ca likt antall familie som bor på de ulike stedene. Jeg vet virkelig ikke hvordan vi skal klare bestemme oss. :vetikke:

I følge tradisjonene så skal man gifte seg på kvinnens hjemplass, om du trenger et lite argument til mannen.

Men ellers aner jeg ikke? Kan dere ikke ta den plassen hvor de har best/billigst lokaler? Sikkert en plass som er finere enn den andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stedet som er litt finere enn det andre er også bittelitt dyrere og mer utilgjengelig... :) så det er uavgjort akkurat nå! Tips til hva vi kan vektlegge mottas med takk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok gått for det som var føltes best. Vet det ikke hjelper noe, men noen ganger får man bare feeling på at "dette er riktig". Fått det på en av stedene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville nok gått for det som var føltes best. Vet det ikke hjelper noe, men noen ganger får man bare feeling på at "dette er riktig". Fått det på en av stedene? :)

Tja, jeg har vel det på mitt hjemsted og han på sitt... Skal ikke være lett dette. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja, nei skal ikke være lett :P Da kommer det jo ann på økonomien da, har dere råd til det så kan dere jo gå for det som er finest? Er jo bilder som skal vare livet ut, så er jo viktig at det ser bra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fins drømmelokalet på begge steder?

Hva med Catherine og andre praktiske ting som overnatting for gjestene? Ingenting som drar mot ene plassen foran andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, det er så frustrerende likt! Så vi får bare ta en tøff avgjørelse tenker jeg. :) blir nok bra uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ser ut til at jeg blir brud neste år også :) Han gikk ned på kne mandag, men vi har ikke sagt det til noen ennå. Venter på at tilpasningen av ringen kommer tilbake ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at jeg blir brud neste år også :) Han gikk ned på kne mandag, men vi har ikke sagt det til noen ennå. Venter på at tilpasningen av ringen kommer tilbake ;)

Gratulerer, så gøy!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer, så gøy!

Tusen takk :D

Når begynte dere med all planleggingen? Vi har tenkt oss august, og syns jo vi har veldig god tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :D

Når begynte dere med all planleggingen? Vi har tenkt oss august, og syns jo vi har veldig god tid :)

kommer an på hvor du bor, men kirke og lokale, og evt fotograf og catering er greit å booke tidlig om du bor på et stort sted ;)

Anonymous poster hash: ee8c6...a7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Offisielt forlovet selv og bryllupet skal holdes siste lørdag i juni :):) Skal booke vielse i morga (borgelig, de vier på lørdager der vi skal gifte oss) og vi skal ha hagebryllup (partytelt). Ellers er lite annet i boks. Bestemmer meg for fotograf innen de neste månedene og har forøvrig en dialog med en makeupartis for håroppsett og sminke for meg og forloveren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mulighet er å ha middag med nærmeste på et hjemsted, og fest på den andres hjemsted. 😊

2015-bryllup på meg også. :bolledeig:

Vi har ikke bestemt noe, bortsett fra at det skal være i juli. Vi greier ikke bestemme oss for om det skal være på mitt eller hans hjemsted. Noen som har forslag til hvordan vi kan bestemme oss? :vetikke:

Anonymous poster hash: 8e92d...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...