Gå til innhold

Bruder i 2015


Hvitløk

Anbefalte innlegg

Typisk at drømmekjolen er mye over budsjettet :\ Du får kutte i andre poster for å få det til ;)

Og er det ikke obligatorisk å dele bilder av fine kjoler? :vetikke::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Typisk at drømmekjolen er mye over budsjettet :\ Du får kutte i andre poster for å få det til ;)

Og er det ikke obligatorisk å dele bilder av fine kjoler? :vetikke::nigo:

Haha, ja må se om ikke jeg kan grave dypere enn dypt i lommeboka:p

Vet ikke, jeg skal se om jeg får til å legge ut:p

Bilde fjernet etter ønske fra bruker.

Irrlys, mod.

Endret av irrlys
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja må se om ikke jeg kan grave dypere enn dypt i lommeboka:p

Vet ikke, jeg skal se om jeg får til å legge ut:p

Finner man drømmekjolen får man lete litt ekstra ;) Neida, når ting kommer veldig utenfor budsjett så blir det vanskelig. Er livredd for kjolejakt nettopp pga det tullete budsjettet (som vi ikke har satt heller, men alt blir vel alt for dyrt anyways...).

Prinsessefeeling over kjolen da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner man drømmekjolen får man lete litt ekstra ;) Neida, når ting kommer veldig utenfor budsjett så blir det vanskelig. Er livredd for kjolejakt nettopp pga det tullete budsjettet (som vi ikke har satt heller, men alt blir vel alt for dyrt anyways...).

Prinsessefeeling over kjolen da! :)

Ja, det er det jeg er ute etter :P Bildet viser egentlig kjolen dårlig, synes den er mye finere i virkeligheten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh håper jeg kan joine denne gjengen! Sambo må bare fri først ;)

Men tror ikke det blir aaalt for lenge til.

Hvor lang tid mener dere man trenger for å planlegge et bryllup? holder det med 1 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh håper jeg kan joine denne gjengen! Sambo må bare fri først ;)

Men tror ikke det blir aaalt for lenge til.

Hvor lang tid mener dere man trenger for å planlegge et bryllup? holder det med 1 år?

Kommer vel an på hvor "svært" det skal være, og om dere trenger tid på å få det økonomiske til å gå opp med ønskene deres. Men tror nok at rundt ett år med planlegging skal holde for de fleste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fiolin blir nok veldig fint :) Synd at dere må utsette, men som du sier får dere mer tid til å planlegge, og litt mer tid til å spare hvis dere ikke allerede har alt i boks økonomisk ;)

Økonomien er langt fra på plass, derfor vi må vente :P Men nå har svigermor plutselig dratt på seg planleggingsbuksene! Hun har sagt at hun skal lage maten (til 50 pers!) og har allerede fått noen naboer til å lage bryllupskaken. Bare der faller veldig mye styr bort :) Utrolig deilig å ha folk som tilbyr seg å hjelpe til med sånne praktiske ting som bare er stress å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad jeg allerede har bestemt meg for kjole! Ser andre kommende bruder som sliter veldig med å bestemme seg for hvilken de skal ha, så er deilig å slippe den bekymringen oppi alt annet.

Men når man først finner "the one" så hadde jeg kjørt på, uavhenig om det knuser budsjettet litt. Da hadde jeg heller kutta litt på andre ting, eventuelt spart litt lenger hvis ikke lokale / kirke osv. allerede er booket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh håper jeg kan joine denne gjengen! Sambo må bare fri først ;)

Men tror ikke det blir aaalt for lenge til.

Hvor lang tid mener dere man trenger for å planlegge et bryllup? holder det med 1 år?

1 år kan funke kjempe bra det, kommer bare helt an på hvor stort bryllup man vil ha, hvor mange man skal invitere samt hvor mye man er villig til å spare hver måned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har mulighet til å spare opp ganske mye penger pr år, fordi sambo jobber mye offshore i utlandet. Og 1 mnd i Nigeria feks gjør at vi kan spare masse på en mnd. Vi holder på på den måten nå også fordi vi skal pusse opp til sommeren :)

Men jeg har lyst å gifte meg på stranda I Afrika :D feks her http://www.iboisland.com/

Gifte meg på stranda med kun nærmeste familie rundt... ha en uke i litt luksus med familien og så gjerne 4 uker bryllupsreise bare jeg og min mann, det er drømmen min :D Bruke alle pengene på oss to, ikke en stor fest i Norge. Jeg har lyst å dra på safari, og jeg har lyst å dykke... *kribler i magen* :D

Hvor populært det blir for min svært kristne svigermor og svigermormor(?) er en helt annen ting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har mulighet til å spare opp ganske mye penger pr år, fordi sambo jobber mye offshore i utlandet. Og 1 mnd i Nigeria feks gjør at vi kan spare masse på en mnd. Vi holder på på den måten nå også fordi vi skal pusse opp til sommeren :)

Men jeg har lyst å gifte meg på stranda I Afrika :D feks her http://www.iboisland.com/

Gifte meg på stranda med kun nærmeste familie rundt... ha en uke i litt luksus med familien og så gjerne 4 uker bryllupsreise bare jeg og min mann, det er drømmen min :D Bruke alle pengene på oss to, ikke en stor fest i Norge. Jeg har lyst å dra på safari, og jeg har lyst å dykke... *kribler i magen* :D

Hvor populært det blir for min svært kristne svigermor og svigermormor(?) er en helt annen ting :P

Wow, det høres jo kjempe fint ut! :) Syns dere skal kjøre på og gjøre akkurat hva dere vil jeg! Min svigermor har også en drøss av meninger og innvendinger om vårt bryllup, men det gir jeg blanke i. Det skal jo være deres dag og dere setter reglene

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, det høres jo kjempe fint ut! :) Syns dere skal kjøre på og gjøre akkurat hva dere vil jeg! Min svigermor har også en drøss av meninger og innvendinger om vårt bryllup, men det gir jeg blanke i. Det skal jo være deres dag og dere setter reglene

Tusen takk :rodmer:

Nå håper jeg han bare får ut fingern og frir snart :P Vi har vært sammen 5 år i Juli, jeg holder en knapp på den datoen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Gummiloppa, gjør det som DERE vil, ikke hva andre ønsker og forventer!

Får håpe han frir snart da ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk :rodmer:

Nå håper jeg han bare får ut fingern og frir snart :P Vi har vært sammen 5 år i Juli, jeg holder en knapp på den datoen ;)

Vi får krysse fingrene :D

Her fridde han også på vår 5 årsdag i desember:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi har planlagt å gifte oss august/september 2015 i Spania! Jeg på min side har en utrolig stor familie, og på denne måten kunne jeg invitere alle, og alle de som har tid og råd til å reise er velkommen. Hvis det er noen som ikke har mulighet til å reise, så kommer vi til å ha et kaffe/kake besøk når vi kommer tilbake.

Vi skal gifte oss i sjømannskirken, og mest sannsynlig leie et lokale helt med stranden. Gleder oss utrolig mye! Fikk også vite i går av min far at han vil betale for brudekjolen, og han snakker om at han vil ta meg med på en weekend tur til London for å se på kjoler der! Er så utrolig takknemlig, for dette kutter nesten bryllupbudsjettet i to! Phu...

Gøy å høre andre sine planer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal gifte oss i slutten av juni 2015, og vi har bestilt kirke og lokalet :) Vi venter med det andre nærmere sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Melder meg inn her, skal gifte meg 1. august 2015 :bryllup: .

Jeg er 25 og han er 27, og på bryllupsdagen har vi vært sammen i akkurat 10 år (!). Vi har akkurat begynt å planlegge, og er rimelig forvirret av hele prosessen egentlig :daane: Så jeg henger meg på alle bryllupstråder her på kg og suger til meg all info jeg kan :fnise:

Endret av Momseguri
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her, skal gifte meg 1. august 2015 :bryllup: .

Jeg er 25 og han er 27, og på bryllupsdagen har vi vært sammen i akkurat 10 år (!). Vi har akkurat begynt å planlegge, og er rimelig forvirret av hele prosessen egentlig :daane: Så jeg henger meg på alle bryllupstråder her på kg og suger til meg all info jeg kan :fnise:

Gratulerer :)

Du er ikke den enste som er forvirret skal jeg i deg, er masse å forholde seg til :P Nå blir det jo brått kanskje ikke mulig å gifte seg i kirka lenger heller, hva gjør vi da liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2015-bryllup på meg også. :bolledeig:

Vi har ikke bestemt noe, bortsett fra at det skal være i juli. Vi greier ikke bestemme oss for om det skal være på mitt eller hans hjemsted. Noen som har forslag til hvordan vi kan bestemme oss? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...