Gå til innhold

Bruder i 2015


Hvitløk

Anbefalte innlegg

En mulighet er å ha middag med nærmeste på et hjemsted, og fest på den andres hjemsted. 😊

Anonymous poster hash: 8e92d...c97

Det ble til at vi trakk lodd! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble plutselig 2015-brud i påsken. Vi skal gifte oss i juli 2015. Føler plutselig at jeg er med i et kappløp med alle andre bruder om kirke og selskapslokale.

Tror at vi har fått ting på plass nå, men ... oioioi. Dette er stress. Samboeren min skjønner ikke hvorfor jeg er så stressa for det er jo mer enn et år til. Han skjønner ikke at mye allerede er booket. (Begynner å få litt mer sympati nå da.Han har forstått at jeg ikke overdriver :fnise: )

Gleder meg til kirke og selskapslokale er ferdig booket. Da kan jeg vel puste litt. Eller?

Er det andre som stresser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir bryllupp i 2015, hvis mannen får ut fingeren og frir da, ha ha. Nei spøk til side. Vi er enige om å stikke til utlandet for å gifte oss på en ambassade. Vi har begge vært gift før og ønsker å gjøre dette kun for oss. Vi tar kun med oss våre barn. De er gamle nok til å være vitner.

Så blir mannen 50 neste år, en perfekt anledning til å lage skikkelig fest med venner og familie etterpå. Og vi har grendahus hvor vi bor så lokalet er i boks :-D

Endret av Helene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble plutselig 2015-brud i påsken. Vi skal gifte oss i juli 2015. Føler plutselig at jeg er med i et kappløp med alle andre bruder om kirke og selskapslokale.

Tror at vi har fått ting på plass nå, men ... oioioi. Dette er stress. Samboeren min skjønner ikke hvorfor jeg er så stressa for det er jo mer enn et år til. Han skjønner ikke at mye allerede er booket. (Begynner å få litt mer sympati nå da.Han har forstått at jeg ikke overdriver :fnise: )

Gleder meg til kirke og selskapslokale er ferdig booket. Da kan jeg vel puste litt. Eller?

Er det andre som stresser?

Jeg stresser ikke helt enda, men fikk booket kirke i går og fått typen til å ordne lokalet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det verdt å betale 250.000 for å gifte seg på hotell, ha all mat og drikke der, slippe å lage til noe, slippe å rydde opp noe...?

Klarer ikke helt bestemme oss, og vi må nesten signere kontrakten snart....Altså vi HAR pengene, men vil vi bruke så mye på bryllup?
Vet bare ikke hvordan vi ellers skal gjøre det.

Vi skal ha over 100 gjester vi vil ikke gå ned.
vi vil ikke ha festen på grendahus eller andre steder det man må lage til alt både før og etter, for vi er ikke gode på å planlegge, vi har heller ingen her med oss som kan hjelpe til - og vi vil ikke slite ut våre nære og kjære!
Hva gjør vi....?
Poster fortsatt som anonym her jeg altså... :sjenert:




Anonymous poster hash: ee8c6...a7d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt råd, ikke ønsket å redusere antall gjester, ikke ønsket å ha mye styr og arbeid selv, så ville jeg gått for full pakke på hotell. Faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal gifte oss i juni 2015. Har lokalet klart, en veldig fin låve. Forlover har jeg også ordna. Resten står fortsatt åpent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, vet ikke helt. Vi har jo nada i boks enda :fnise: Blir jo aldri enige med oss selv hvordan vi vil ha ting. Men ville kanskje kontaktet aktuelle fotografer ganske snart for å forhøre om pris, hva de tilbyr og om de har ledig når dere skal gifte dere slik at dere vet litt hva dere har å forholde dere til. Er det få å velge i vil det sikkert lønne seg å være tidlig ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kontaktet en fotograf vi vil ha allerede, hun tar egentlig ikke imot bookinger før i januar men skulle ta kontakt med oss når den tid kommer sa hun :) Så det er mer eller mindre i boks.

Det jeg lurer på er når man skal booke frisør / makeup?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Jeg vil henge med dere i planleggingen frem til den store dagen. Vi skal gifte oss 15 august 2015.

Bare kirka er booka og er nå på leit etter det perfekte lokale..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, tror jeg dauer... Vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. Er jo umulig og velge kjole, ikke før har man bestemt seg før man finner en enda penere!!

Også årstiden for bryllup! Vi har booket både kirke, lokale og fotograf for bryllupet vår 14.02.2015, men nå ble jeg plutselig sugen på sommerbyllup... Blæ....

Gir opp, i alle fall kjole letingen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har begynt å forhøre meg om pris nå og om fotografer i området vi skal gifte oss er ledig :) Så kan vi heller være supertidlig ute og få den fotografen vi aller helst vil ha. Vi skal kun ha fotograf i en times tid til å ta bryllupsbildene. Har flere dyktige hobbyfotografer (en holder til og med kurs i det), som kan ta bilder resten av dagen. I tillegg er min kommende mann noe kamerasky, så han skal slippe å ha en fotograf som fotfølger oss hele dagen, hehe.

Angående kjole. Jeg stikker til utlandet og kjøper den jeg. Etter å ha fått tips om Polen, og googlet masse, så ser jeg at man kan få alle de store merkene der nede (Justin Alexander :rodmer:) til en særdeles hyggelig pris. Det lønner seg faktisk å ta en weekendtur da hotell og mat er skambillig og Norwegian jevnlig kjører tilbudsbilletter. Eneste jeg syns er trist med det er at jeg gir opp House of Mooshki-drømmen min i London, sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken rekkefølge booker dere ting i???

Foreløbig bare kirka som er booka hos meg.

Når å man tenke på å få booka alt annet???

Dere som har dato til neste sensommer, hvor langt har dere kommet i planleggingen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt grønn på det der selv, men booker tidlig for å være sikret å få det vi ønsker. Lokalet ble booket nå i helga som var og da var det allerede en del som var booket. Så, tror folk ca. booker ett år i forkant +/- (vårt bryllup er slutten av juni, som flere har kalt "bryllupshelga", så føler det brenner litt under føttene våres).

Her er våres rekkefølge:

Mat (vi har booket kokken, menyen er halvveis spikret)
Lokale (booket)
Fotograf (har reservert dato, og tror vi skal gå for dem)

Make-up-artist (er i snakk med ei, tror det blir henne)

Resten gjør jeg ikke før på nyåret. Skal gifte oss borgelig og kan ikke reservere dato før i desember/på nyåret. Er heldig og får giftet oss samme dag som selve bryllupet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvilken rekkefølge booker dere ting i???

Foreløbig bare kirka som er booka hos meg.

Når å man tenke på å få booka alt annet???

Dere som har dato til neste sensommer, hvor langt har dere kommet i planleggingen???

Vi gifter oss juli neste år. Har så langt booket vielse og lokale. Har mat og fotograf som er reservert. :) føler jeg er enormt tidlig ute da, men er kanskje ikke det. Kommer vel litt an på hvor man all gifte seg også, hvor raskt ting blir booket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gifte megvi august neste år.

Når skal en ordne med blomster? Tror dere blomsterforhandlerne har peoner i begynnelsen av august?

Anonymous poster hash: 8e92d...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wæææ, er det bare jeg som ikke har booket kirke og lokale enda? Vi tenkte 1. august!

Må få gjort det snart, men gidder ikke å tenke på det før jeg er ferdig med de fleste eksamenene mine....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wæææ, er det bare jeg som ikke har booket kirke og lokale enda? Vi tenkte 1. august!

Må få gjort det snart, men gidder ikke å tenke på det før jeg er ferdig med de fleste eksamenene mine....

Da bør du skynde deg, vi måtte endre dato for å få lokalet vi ville ha. De var booket hele august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...