Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må man svare på sånn?

Ja, dessverre... Skulle ønske jeg kunne sitere noe av det kundene har skrevet. Kan informere om at vi får noe lignende minst en gang i uka!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, dessverre... Skulle ønske jeg kunne sitere noe av det kundene har skrevet. Kan informere om at vi får noe lignende minst en gang i uka!

Hva svarer man på sånn egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FY fffffff....... Jeg fikk nettopp opp på feeden at noen av mine venner hadde kommentert på et (offentlig) bilde av rumpa til en liten baby. Som lå på stellebordet. Med hele stussen innsmurt i bæsj.

"Folk legger jo ut alt mulig rart på facebook, så hvorfor ikke?" var teksten som den morsomme far hadde postet. Enkelte mennesker burde ikke ha formert seg, og hvertfall ikke hatt tilgang til internett.

:kvalm:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

FY fffffff....... Jeg fikk nettopp opp på feeden at noen av mine venner hadde kommentert på et (offentlig) bilde av rumpa til en liten baby. Som lå på stellebordet. Med hele stussen innsmurt i bæsj.

"Folk legger jo ut alt mulig rart på facebook, så hvorfor ikke?" var teksten som den morsomme far hadde postet. Enkelte mennesker burde ikke ha formert seg, og hvertfall ikke hatt tilgang til internett.

:kvalm:

Usj, denne var ille!
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, denne var ille!

Heldigvis er bildet borte nå, så noen har vel vært fornuftige og sagt ifra! Men rakk å se at mora til ongen hadde likt bildet........ Verden er et sjukt sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familiemedlemmet er tilbake.. Hun skriver på statusen at hun har lyst til å dø, at hun ikke har noe å leve for (da pga "kinahoran" og eksmann). Det er selvfølgelig trist, men kommentarfeltet var bare latterlig. Hun filosoferer over hva hun bør gjøre, skriver at hun må "kempe" videre, hvorpå en retter på "kempe" og skriver "kjempe*" uten noe mer.. So wrong.

Anonymous poster hash: 7700d...8f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Familiemedlemmet er tilbake.. Hun skriver på statusen at hun har lyst til å dø, at hun ikke har noe å leve for (da pga "kinahoran" og eksmann). Det er selvfølgelig trist, men kommentarfeltet var bare latterlig. Hun filosoferer over hva hun bør gjøre, skriver at hun må "kempe" videre, hvorpå en retter på "kempe" og skriver "kjempe*" uten noe mer.. So wrong.

Anonymous poster hash: 7700d...8f4

Huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sålenge ølen er slått inn før 20 så går det vel an å fullføre salget, kassen stopper deg vel ikke på det? Om du da manuelt sier "nei sorry, nå bikket kl. 20 før du rakk å taste pinkoden"...da synes jeg du gjør det hele svært mye vanskeligere enn det må være. Ja man skal følge reglene, men man trenger ikke å forsøke å være mer rigid enn nødvendig.

:klo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei på facebooken min som la ut bilde av at datteren hennes hadde tisset igjennom bleien og på henne. Hun klagde deretter over at bleien ikke holdt nok tiss og at datteren hennes bare bæsjet én gang om dagen.

Fint bilde å spise frokost til.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei på facebooken min som la ut bilde av at datteren hennes hadde tisset igjennom bleien og på henne. Hun klagde deretter over at bleien ikke holdt nok tiss og at datteren hennes bare bæsjet én gang om dagen.

Fint bilde å spise frokost til.

Så hun skifter ikke bleie når det bare er tiss i den? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke oversharing, men rar oppførsel på FB.

En dame i 60 årene tar dette med gratulasjoner på veggen MEGET alvorlig. Alle som ikke poster gratulasjoner, blir slettet som venn. Og den lista tynnes mer og mer ut...

Anonymous poster hash: d30a9...bfd

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke oversharing, men rar oppførsel på FB.

En dame i 60 årene tar dette med gratulasjoner på veggen MEGET alvorlig. Alle som ikke poster gratulasjoner, blir slettet som venn. Og den lista tynnes mer og mer ut...

Anonymous poster hash: d30a9...bfd

:fnise:

Anonymous poster hash: 69fe8...208

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en på facebook som før jul meldte fra om at han skulle på en liten "ferie". For et par dager siden kom en ny status med "hallo frihet", og noen kommentarer fra han og forskjellige andre med hvilke cellenr de har hatt, insattnr ++

:murvegg:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Har en på facebook som før jul meldte fra om at han skulle på en liten "ferie". For et par dager siden kom en ny status med "hallo frihet", og noen kommentarer fra han og forskjellige andre med hvilke cellenr de har hatt, insattnr ++

:murvegg:

Costa del Ilseng..... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gundagrynte

Hehe, flere som har vedkommende ser jeg :fnise:

Neida har ikke vedkommende på min liste, men har bekjente som har hatt *ferie* akkurat der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er medlem av en Kjøp og salg gruppe på facebook.

Der er det en jente som flere ganger daglig ber om at folk skal gi henne vesker og klær. Hun selger også klespakker til blodpriser og skriver sånt som "Håper noen kan kjøpe denne å hjelpe meg litt med økonomien min".

"Noen som har noen bukser å gi bort? Har kun tights og må ha råd til mat" osv..

Sikkert synd på henne, men jeg kjenner jeg blir megaflau på hennes vegne. Men får da være måte på klaging og masing.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, nå vil hun som gnåler til seg penger til mat bytte støvlettet mot rosa ipad3 cover!? Jeg lar meg provosere kjenner jeg. Hva faen sitter du der med ipad3 når du sitter å tigger på facebook?!

Har selv gått et halvår f.eks uten mascara fordi jeg ikke tok meg råd til det. Tigget jeg på facebook?! Nei, jeg brukte pengene mine fornuftig

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...