Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Divergent. Helt grei YA-film, men ble litt opphengt i at hovedrolleinnehaveren og hennes bror spilte sammen i The Fault in our Stars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A perfect world. En god film, jeg ble ganske imponert av skuespillerprestasjonen til kevin costner. Jeg syns dette var en av hans beste roller. Dette er en ren klassiker som jeg anbefaler alle å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noah. Den var absolutt severdig, men er jammen ikke sikker på hva jeg synes. Selve historien er jo egentlig ganske teit (no offense, fundamentalister), og ærlig talt fremstilles Gud som ganske umoralsk etter moderne standarder. På den annen siden var den velspilt og velregisstert, og hadde et visuelt uttrykk som var veldig fascinerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noah. Den var absolutt severdig, men er jammen ikke sikker på hva jeg synes. Selve historien er jo egentlig ganske teit (no offense, fundamentalister), og ærlig talt fremstilles Gud som ganske umoralsk etter moderne standarder. På den annen siden var den velspilt og velregisstert, og hadde et visuelt uttrykk som var veldig fascinerende.

Den gammeltestamentlige guden VAR umoralsk etter moderne standarder. Så det er i det minste historisk korrekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste del av Hobbiten. Herlig i stor sal med god lyd og 3D, spesielt når man ikke har penger og finner igjen et gavekort fra jul i fjor der det akkurat er nok penger til å få den beste mulige opplevelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The maze runner.

Hva syntes du om filmen?

Jeg såg den ikveld og synes den var alright, ikke en film jeg kommer til å se flere ganger.

Edge of Tomorrow, bra film. IMDB ga den 8 og synes det er en fortjent score.

Endret av -Leon-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Strandet

For A Few Dollars More (1965) Western, Clint Eastwood & Lee Van Cleef

Har sett denne flere ganger før, går aldri lei.

Endret av Strandet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...