Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest imperio

Jippi, da er jeg på sesong 28. Bare 658 episoder så er jeg "i mål". :fnise:
Jeg startet på Sesong 1, Episode 1 for 3 år siden. Men så har jeg hatt en del pauser, da det er dyrt å kjøpe seg tilgang til sumo hele tiden :fnise:
Men hva skal jeg gjøre når jeg er ferdig :sjokkert:
Skal ihvertfall tilbake og se de sesongene med Scott Wallace :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var ikke sikker på om noen ville vite det da. Men sangen heter: Howl av Florence + The Machine :)

Beklager skrev feil sang.. Det var: A Stutter av Olafur Arnalds

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva faen er dette for noe jævla kliss? herregud, dette er ikke hotel cæsar! det er jo en kjærlighetsnovelle :S :kvalm::kvalm::kvalm::kvalm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

hva faen er dette for noe jævla kliss? herregud, dette er ikke hotel cæsar! det er jo en kjærlighetsnovelle :S :kvalm::kvalm::kvalm::kvalm:

Enig. Dagens episode var fryktelig klissete. Håper ikke dette blir standarden fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Håper virkelig ikke det! :P Litt kjærlighet er ok, men dagens episode var jo bare kliss! Juni og gabriel er jo litt søte da, men er så lei Line og Knut! Håper på litt skikkelige intriger og drama snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest imperio

Hmm det er noe som ikke stemmer. Goggen er russ og er midt i russetiden virker det som... Men Cathrine fødte nettopp, og hun hadde termin i slutten av Mars.
Er det slik at Russen faktisk starter så tidlig i Oslo? Med russefester osv? Her jeg bor starter det 1.Mai...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm det er noe som ikke stemmer. Goggen er russ og er midt i russetiden virker det som... Men Cathrine fødte nettopp, og hun hadde termin i slutten av Mars.

Er det slik at Russen faktisk starter så tidlig i Oslo? Med russefester osv? Her jeg bor starter det 1.Mai...

Har hørt om at noen starter i April. Men syns at det blir tidligere og tidligere jeg.

Ellers var det bare en glipp fra produsentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Synes det er teit jeg, at russen på død og liv skal starte 3 måneder i forveien. Da blir jo ikke russetiden noe spesielt lengre, det skal jo vare i 17 dager og that's it.

Nå har Torgeir Reiten kommet inn i serien, men ikke som Edvin men som Sverre, sykt god skuespiller :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæææ? Hvorfor snakker dere om Goggen og Cathrine?? Er ikke de ute av serien for leengst? :vetikke: :vetikke:

Kommer han som spilte Edvin tilbake som en annen? :fnise: (Altså ikke samme personen nei, men skal han liksom spille en annen person? :vetikke: )

Haha herregud så sjalu Knut er :fnise: Han virker som en utrolig slitsom og idiot av en kjæreste (med tanken på all den gjelden osv)
Tipper Line faller for Storm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Hæææ? Hvorfor snakker dere om Goggen og Cathrine?? Er ikke de ute av serien for leengst? :vetikke: :vetikke:

Kommer han som spilte Edvin tilbake som en annen? :fnise: (Altså ikke samme personen nei, men skal han liksom spille en annen person? :vetikke: )

Haha herregud så sjalu Knut er :fnise: Han virker som en utrolig slitsom og idiot av en kjæreste (med tanken på all den gjelden osv)

Tipper Line faller for Storm

Jeg er på sesong 28, så henger litt etter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den gamle Jenny stinket!

Den nye Jenny spiller bra! Anonymous poster hash: 4dd03...ea2

Jenny en en ufordragelig, bortskjemt,egoistisk drittunge. Er så dritt lei av det vesenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Drittlei Jenny jeg også. For en ufordragelig fjortis! Skuespilleren er ganske flink da, men karakteren Jenny er rett og slett uspiselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble riham av? Skulle han ikke jobbe for storm eller som bilparkerer mer?

Anonymous poster hash: 1d65d...698

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest imperio

Jeg liker ikke Pelle! fader for en irriterende fyr! Det som irriterer meg mest er dere "innsugingen" av luft når han ler. Får lyst til å slå ned skjermen vær gang han gjør det, syyykt irriterende!
https://youtu.be/KsvoD17PGrk?t=1m1s

og Juni. Klarer ikke Juni, omg får vondt inni meg av å se på hun på skjermen.
Finner ikke et eksempel på youtube, men når hun.. aner ikke hva hun prøver på, men sperrer opp øynene, og når hun gir et lite nikk i det hun sier hei eller hade. Pc'en er på vei ut vinduet vær bidige gang.

Må nevne at jeg aner ikke hvordan "juni" og "pelle", altså skuespillerne, er i virkeligheten. Så det kan være slik som de er, eller om det bare er skuespill, men lell så irriterer det meg nå inni granskogen!

Endret av imperio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Juni er jo fantastisk! Jeg digger Juni, hun er dødskul! Har alltid vært min favoritt i serien. Og hun og Gabriel er søtere enn sukker! Er ikke så romantisk av meg, men blir helt varm om hjertet av disse to, hehe. :) Liker Pelle også jeg da. Har ikke merket noe til den innsugingen av luft når han ler. Blir litt flau av Pelle noen ganger, men han er jo god også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Oooomg Vannessa, for en karakter, Men farlig lik hvordan tenåringer faktisk er.
Nå klikket hun i vinkel fordi de måtte selge TV'n og si opp Internetten. Det er jo akkurat slik en bortskjemt tenåring er jo :skratte:

Bare å følg med på Pelle, han gjør det vær gang han ler. Får vondt inni meg av det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Vanessa var fææææl i starten med bloggen og det pisset der, men blir mer voksen etterhvert. Tålte henne ikke først, men likte henne på slutten. Vet ikke hvor langt du har kommet, har Runa blitt syk enda?

Hehe, skal prøve å huske å legge merke til det neste gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...