Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

*jeg tror vi er over det verste*

:ninja: <----- en ikke helt overbevist Hoppe...som alikevel velger å tro på at høsten er på vei.

Det bør den helst være, for jeg har, optimistisk nok, pakket vekk sommerklær og hentet frem ullplagg, støvler og tykke jakker. Veldig klar for vinter og snø nå, men skal passe på å nyte høsten også. Det er jo en flott årstid med fine farger og frisk luft :)

Vekk med seg, dumme sommer! *føyser bort* :jolie:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en sommerlig liten bordvifte i full sving og rettet mot meg as we speak...

Har liksom vennet meg til å høre på surrelyden og kjenne at jeg lever i nordavind fra alle kanter, midt i stua mi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er siste krampetrekning av sommer nå denne uka. Snart september, da skal sommeren bort. :)



Anonymous poster hash: 2dd7c...37f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på å dø når jeg våknet i dag (Oslo).

Anonymous poster hash: a19ab...6f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 grader är perfekt :) Tror TS är skapt för svalbard kanske :D

Tror det er du som skal finne deg en annen tråd kanskje :)

Anonymous poster hash: 2a554...9ed

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men for i helvete da! Trodde sommeren og den hersens varmen var over, men neida! Her steker solen og ikke et vindpust, umulig å bevege seg uten at svetten siler :sur:

Anonymous poster hash: 91466...7fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er "gladsaken" på Dagbladet også. Tipper avisene har store gule soler på forsiden i morgen. Neste gang noen snakker om å nyte den korte sommeren vi har i Norge, slår jeg.



Anonymous poster hash: 2dd7c...37f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra! :strix:

For et nydelig høstbilde du hadde i signaturen :)

Anonymous poster hash: 2dd7c...37f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også begynt å tåle varme mindre, når jeg var liten elsket jeg varmen. Kan det også ha noe med fettprosent å gjøre?

Endret av Ferie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også begynt å tåle varme mindre, når jeg var liten elsket jeg varmen. Kan det også ha noe med fettårpsent å gjøre?

Regner med du mener prosent, og man skulle jo tro det hadde noe å si. Samtidig kjenner jeg flere tjukkaser som elsker sol og varme. Jeg kjenner strengt tatt ingen som ikke elsker sol og varme, så det er godt å finne likesinnede i denne tråden.

Anonymous poster hash: 2dd7c...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Regner med du mener prosent, og man skulle jo tro det hadde noe å si. Samtidig kjenner jeg flere tjukkaser som elsker sol og varme. Jeg kjenner strengt tatt ingen som ikke elsker sol og varme, så det er godt å finne likesinnede i denne tråden. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f

Ja, skrivefeil.

Det er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at avisene surrer veldig når det gjelder værmelding. Frem og tilbake, opp og ned; jeg tror at det går sakte mot høst og de veldig varme tilstandene er bak oss fra nå av. Kanskje finnes det ennå noen lokale plasser som får en varm dag eller to, men det verste er i fortid. Det tror jeg fullt og fast på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det siste august, dere!

:danse::blomst::icon_lol::kalle::biggrin::ler::bolledeig:

Anonymous poster hash: 2dd7c...37f

Her var jeg nesten to timer lykkelig troende på at høsten skulle begynne. Men neida. 37 grader på t-banen i dag, og der satt folk i tykke vinterjakker med alle vinduer lukket :sjokkert:

Jeg begynner å lure på om vi i denne tråden er et utvalgt folk som skal varsle kloden om en kommende katastrofe. Som at solen er i ferd med å lande på jorden? Sånn kjennes det i hvert fall ut nå..... :grine:

Anonymous poster hash: 2dd7c...37f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og langtidsvarselet iser oppmot 20grader langt ut i neste uke. Er vi ikkje kommet til midten av september da? :-( ser ikke ut for at det blir høst med sjal og kaffekopp med det første...

Anonymous poster hash: 90853...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...