Gå til innhold

Nautika prøver igjen


Nautika

Anbefalte innlegg

Jippi! Jeg må dra til legen om litt over en time, og da går det fort halvannen time før jeg er tilbake igjen. Og vips er det kakespising og vinlotteri ;)

Jeg klarte faktisk å forsove meg en time i dag, men klarte å være på jobb bare 10 min forsinket ;) Da slipper jeg å sitte her ekstra lenge også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ferie! :hoppe::sol:

Planen er å dra opp på hytta i morgen, så vi får slappet litt av i dag. Jeg begynner å få bihulebetennelse kjennes det ut som, så vi får se hvordan det utvikler seg.

Jeg tok EL-test i går som var blendahvit. Jaja, det var vel like greit, siden jeg vil ha vårbarn hvis jeg kan bestemme selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var 40 EL-tester og 10 graviditetstester bestilt fra ebay av den nette sum 60 kr ;)

Her kommer testetøsa! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke, men jeg har noen tester fra billige-tester.no liggende, så sånn sett klarer jeg meg. På billige-tester har de vel en pakke med 21 EL+ 5 GT til 200 kr, så det lønner seg å kjøpe på ebay. Kan ikke si noe om kvaliteten er like bra da, tror jeg kjøpte fra Kina på ebay ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt å følge med på om man kjøper fra f.eks. Kina eller fra England. Sendingstid fra England er visst bare et par dager, men de jeg kjøpte fra Kina tror jeg brukte rundt en uke. Kan selvsagt ha vært andre ting som påvirket forsendelsen som jeg ikke vet om, men det er min erfaring i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En uke fra kina var jo ganske rast, da :jepp: De to gangene jeg har bestilt fra Ebay så har det tatt tre uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi kommet ned fra fjellheimen igjen. Vi hadde to dager med sol, og det har vel blitt noen få fregner på nesa :)

Planen er å få gjort litt ting i hagen. Måle opp terrassen som vi forhåpentligvis skal bygge, og begynne så smått på grønnsakshagen.

Jeg lurer på om jeg hadde EL på tirsdag. Jeg observerte litt slim, men fikk ikke testet fordi vi var på hytta. Stikningene som jeg hadde noen dager før har gått over nå, så vi får se om jeg får TR om et par uker eller ikke :)

Ha en fortsatt fin påske til dere som stikker innom :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært litt husmor, og det er litt deilig ;)

Andre klesvasken ble nettopp ferdig, det gjenstår bare å slenge det over i tørketrommelen. I tillegg har jeg fått testet ut pyro-funksjonen på stekeovnen (det var jammen på tide) og plantet noen mais-frø som skal ut i grønnsakshagen etterhvert.

Har også fått bestilt tid til dekkskift (og kjøpt nye dekk), det var bare noen få timer ledig i løpet av neste uke, så jeg var heldig med den ;) Prisen var ikke så avskrekkende heller. 4200 for nye dekk pluss montering, 800 kr under budsjett ;) I fjor sommer var det ett av dekkene som lakk luft, så det er fullstendig nedslitt (og ulovlig å kjøre med :sjenert:) Jeg håper det er selve dekket det er noe feil med, og ikke med felgen/ventilen. Det hadde jo være typisk hvis et av de nye dekkene hadde begynt å lekke også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønnsakhagen er igang! Har plantet masse gulrøtter ut i en pallekarm i dag. Satser på at de overlever ;)

Ser på facebook-sidene til oppdretteren at det har blitt født et kull hos dem også! Det er enda et kull på vei, så jeg vet ikke hvilket kull vi får fra. Egentlig vil jeg ha fra det neste kullet, fordi innavlsgraden på det første kullet ikke var helt optimal. Hvis vi blir tilbudt valp fra det kullet vil jeg høre med oppdretteren først, kan være det er bevisst avl mtp egenskaper de ønsker. To av besteforeldrene på hver side er kullsøsken, men i det kullet er det veldig mange fine hunder, så derfor tenker jeg at det kan være bevisst. Time will show! :hund:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å starte dagen med å spise frokost ute i sola! :sol:

Har fått unna litt klesvask og ryddet litt. Jeg får besøk av ei venninne til middag i dag, så da er det greit at det er noenlunde ryddig.

Har fått bestilt meg concealer(e) i dag, merker at huden begynner å bli mer uren etter p-pilleslutten. Det var jo som forventet, så fremover er det å prøve å behandle/dekke over så godt det lar seg gjøre :) Bestilte en concealer fra iherb, så da ble det til at jeg slang med litt te og en dusjsåpe i samme slengen ;) Er så moro å få pakke i posten! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som om du har hatt en fin påske Nautika :sol:

Hva slags concealer bestilte du? Finner aldri noen jeg er fornøyd med og merker at jeg også begynner å få mer uren hud nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fra Elf og en fra ebay som jeg ikke husker navnet på :P Skal gi tilbakemelding når jeg har testet ut. Må komme meg litt inn i hudsminke-verdenen merker jeg. Altfor bortskjemt med plettfri hud når jeg har gått på pilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Nå har det dukket opp noen kviser, noe jeg ikke har hatt på lenge. Men det mest irriterende er at jeg har fått fet hud..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jammen tungt å komme tilbake på jobb etter ferie! Hjelper ikke akkurat når det føles ut som jeg har vært mer våken enn jeg har sovet i natt. Sånn er det når man vet man må stå opp tidlig neste dag :gjespe:

Har vært greit å være på jobb i dag, har fått jobbet noen timer med et annet prosjekt, og da går tida litt fortere ;) Fremdeles en del som ikke har kommet tilbake fra ferie, så det er rolige forhold i landskapet hvis man ser bort fra han irriterende kollegaen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dager inkl påske tok det å få EL- og graviditetstester tilsendt fra Kina ;) Nå er jeg sikra for noen måneder fremover. :humpe:

Jeg tror IKM er om en uke, hvis jeg hadde eggløsning mens jeg var på hytta. Det blir spennende å se! Håper at syklusen blir stabil med en gang, men man vet jo aldri... Etter huden min å dømme er det ihvertfall noen hormoner i sving. Andre symptomer jeg har hatt før EL: Høyere sexlyst uka før EL, stikninger i eggstokk på høyre side og det jeg tror var EL-slim. Høres vel bra ut dette? :lur:

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Vi får satse på det ;)

I dag er jeg tidlig på'n. Skal skifte dekk etter jobb i dag, så derfor måtte jeg kjøre. Dro hjemmefra 06.10 for å slippe unna rush, og var på jobb 15 min senere. Hvis trafikken hadde vært sånn hver dag hadde jeg glatt kjørt bil i stedet for å ta toget til jobb. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...