Gå til innhold

Er kvinnfolk for lette på tråden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For meg er "løs" = frigjort. Er kvinner for frigjorte her i Norge? Helt klart: nei! Vi har en veldig konservativ kultur her i Norge som fortsatt undertrykker kvinner i stor grad. Vi er for eksempel det eneste landet i Norden hvor assistert befruktning for single kvinner er et stort nei-nei (Sverige vil innføre det i løpet av året). Hvorfor? Fordi vi har et ekstremt konservativt syn på at en familie MÅ bestå av to personer. Det er til og med helt utenkelig for oss å ha noen som helst form for familie med bare mamma-barn. I Norden ellers, derimot, er det helt naturlig.

For meg er dette et så godt eksempel på hvor innsnødd vi er i hvordan alt SKAL være, fordi sånn har det alltid vært og sånn skal det være. Vi er veldig konservative her i Norge.

Derfor har vi et så ekstremt konservativt syn på kvinner og sex. En kvinne som ikke lider under noen form for skam for hennes egen seksualitet, hennes egne seksuelle tanker, lyster, og måte å leve ut sin seksualitet på, blir av oss sett på som en "hore".

Vi er så forbanna konservative her i Norge...



Anonymous poster hash: b08a2...36a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg er "løs" = frigjort. Er kvinner for frigjorte her i Norge? Helt klart: nei! Vi har en veldig konservativ kultur her i Norge som fortsatt undertrykker kvinner i stor grad. Vi er for eksempel det eneste landet i Norden hvor assistert befruktning for single kvinner er et stort nei-nei (Sverige vil innføre det i løpet av året). Hvorfor? Fordi vi har et ekstremt konservativt syn på at en familie MÅ bestå av to personer. Det er til og med helt utenkelig for oss å ha noen som helst form for familie med bare mamma-barn. I Norden ellers, derimot, er det helt naturlig.

For meg er dette et så godt eksempel på hvor innsnødd vi er i hvordan alt SKAL være, fordi sånn har det alltid vært og sånn skal det være. Vi er veldig konservative her i Norge.

Derfor har vi et så ekstremt konservativt syn på kvinner og sex. En kvinne som ikke lider under noen form for skam for hennes egen seksualitet, hennes egne seksuelle tanker, lyster, og måte å leve ut sin seksualitet på, blir av oss sett på som en "hore".

Vi er så forbanna konservative her i Norge...

Anonymous poster hash: b08a2...36a

Løs betyr at man har sex med alle...

Anonymous poster hash: fa098...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løs betyr at man har sex med alle...

Anonymous poster hash: fa098...25c

Nei, "løs" betyr at noen ønsker å undertrykke en kvinnes seksualitet.

Anonymous poster hash: b08a2...36a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, "løs" betyr at noen ønsker å undertrykke en kvinnes seksualitet.

Anonymous poster hash: b08a2...36a

Nei..............

Anonymous poster hash: fa098...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

hvorfor e det ingen som svara i denn tråden lenge?



Anonymous poster hash: fa098...25c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier det som om det var noe negativt...

Anonymous poster hash: b08a2...36a

Det er det

Anonymous poster hash: fa098...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er "løs" = frigjort. Er kvinner for frigjorte her i Norge? Helt klart: nei! Vi har en veldig konservativ kultur her i Norge som fortsatt undertrykker kvinner i stor grad. Vi er for eksempel det eneste landet i Norden hvor assistert befruktning for single kvinner er et stort nei-nei (Sverige vil innføre det i løpet av året). Hvorfor? Fordi vi har et ekstremt konservativt syn på at en familie MÅ bestå av to personer. Det er til og med helt utenkelig for oss å ha noen som helst form for familie med bare mamma-barn. I Norden ellers, derimot, er det helt naturlig.

For meg er dette et så godt eksempel på hvor innsnødd vi er i hvordan alt SKAL være, fordi sånn har det alltid vært og sånn skal det være. Vi er veldig konservative her i Norge.

Derfor har vi et så ekstremt konservativt syn på kvinner og sex. En kvinne som ikke lider under noen form for skam for hennes egen seksualitet, hennes egne seksuelle tanker, lyster, og måte å leve ut sin seksualitet på, blir av oss sett på som en "hore".

Vi er så forbanna konservative her i Norge...

Anonymous poster hash: b08a2...36a

Nei, Norge er ikke konservativt. Norge er veldig liberalt. Norske kvinner opplever langt mindre stigma rundt sex enn i andre land. Det er heller ikke noe mål at folk skal ta altfor lett på sex, da det blir et problem at mange blir gravide utenfor forhold, sykdommer florerer osv. Ideellt sett kan man bruke beskyttelse, men der er nordmenn lite flinke. Folk må ta ansvar, og deretter evt. klage på sin rett til å ligge rundt.

Dette med assistert befruktning for single kvinner er en HELT annen diskusjon. Det handler om barnets beste, ikke kvinners "rett" til noe som helst.

Anonymous poster hash: 3c72b...66c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor måtte jeg bumpe tråden så mange ganger før noen kommengterte igjen?



Anonymous poster hash: fa098...25c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Hvorfor måtte jeg bumpe tråden så mange ganger før noen kommengterte igjen?

Anonymous poster hash: fa098...25c

Dette spørsmålet om kvinners seksualmoral versus menns er en gjenganger, et perpetuum mobile. Man blir lei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette spørsmålet om kvinners seksualmoral versus menns er en gjenganger, et perpetuum mobile. Man blir lei.

Men jeg kom med stadfesta proof

Anonymous poster hash: fa098...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Da er norske mannfolk også for lette på tråden. Ser liksom ikke helt forskjellen på at en kvinne vil ha sex, og at en mann vil ha sex. De er jo to om det.

Anonymous poster hash: 6aab7...85e

Med mindre det kun er en håndfull menn i Norge som har seg med ALLE disse damene 😜

Anonymous poster hash: 64cf2...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Det tar to å danse tango.

Kvinner burde heller ikke knulle rundt med menn utenfor forhold (så fremt de ikke er villige til å ta abort) og ende opp som alenemor - hvilket er en av konsekvensene av "frigjorte kvinner".

Mengden alenemodre er en av konsekvensene av vår nye seksualmoral - begge er ansvarlige. Og alle lider.

SÅ enig med deg!

Anonymous poster hash: a949c...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...