Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Dårlige tilbud av håndverkere. Står kun et par oppgaver og en skyhøy pris. Så for å finne ut om det er noe hold i tilbudet, bortsett fra å sammenligne med andre tilbud (som vi fortsatt venter på) må vi finne ut hva materiale koster og se om det er noen lunde realistisk pris.

(Evans og dama skal pusse opp…)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som kamuflerer det å være frekk og jævlig mot andre, med at "de er bare ærlige og det må man tåle".

ÅH! Den står høyt her også! :jepp: :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Helt enig men håper ikke du ender opp med å slette deg selv pågrunn av de frekke ab-ene

Neida, skal mer til enn som så før jeg sletter meg. :) Er såpass sta at jeg lar ikke en feig, nebbete AB jage meg ut. Men irriterende er det. Syns det er utrolig feigt å ikke tørre å vise nicket sitt når man først skal angripe andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, skal mer til enn som så før jeg sletter meg. :) Er såpass sta at jeg lar ikke en feig, nebbete AB jage meg ut. Men irriterende er det. Syns det er utrolig feigt å ikke tørre å vise nicket sitt når man først skal angripe andre.

Jeg skulle virkelig ønske ab funksjonen ble fjernet fra film og tv serie delen av forumet. Ser ikke hvorfor man skal være anonym der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Jeg skulle virkelig ønske ab funksjonen ble fjernet fra film og tv serie delen av forumet. Ser ikke hvorfor man skal være anonym der...

Helt enig. Ser ikke vitsen med at man skal være anonym der jeg heller. Fører ikke noe godt med seg i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har mye å bære på og alt innhold i veska og poser må endevendes og tømmes ut, før jeg finner nøkkelen der jeg trodde den var i utgangspunktet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plastfolie som kleber seg før du har fått dekt det du skal.

Når folk lager sånn smattelyd når de fjerner mat mellom tennene med tungen

Snorking!!!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At volumet på videoer på Dagbladet.no står på fullt som utgangspunkt og dessuten begynner å spille av seg selv så høytalerne nesten sprenges!

Det som er enda mer provoserende er at de har en slags kø-ordning hvor neste video starter av seg selv så fort den første er ferdig - og selvfølgelig nok en gang med volumet på full guffe!! :kjefte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

At volumet på videoer på Dagbladet.no står på fullt som utgangspunkt og dessuten begynner å spille av seg selv så høytalerne nesten sprenges!

Det som er enda mer provoserende er at de har en slags kø-ordning hvor neste video starter av seg selv så fort den første er ferdig - og selvfølgelig nok en gang med volumet på full guffe!! :kjefte:

Er så enig. Jeg er rett og slett jævla drittlei av den "vask rumpa med vann dassen for det er best" reklamen.

Og jeg må alltid på do etterpå. Hvorfor må de ha bakgrunnslyd av vann som renner!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At "homo" fortsatt er et utbredt skjellsord og at homo/homsete/gay blir brukt som et negativt ord.

Jeg og kjæresten har et lite jubileum for antall år sammen i dag. Det irriterer meg at jeg så meg nødt til å skrive et innlegg i dag hvor det måtte påpekes hvor feil det er å bruke legningen vår som et skjellsord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heterofile menn som er medlem på gaysir for å sjekke opp kvinner (som lesbisk er dette veldig irriterende. Det burde være unødvendig å skrive i profilen sin på et skeiv nettsted at man ikke er interessert i menn...).

Folk som ikke klarer å lese profiler.

Folk som har så mye (fritids)problemer at de lager falske profiler på datingsider.



Anonymous poster hash: 3ece7...584
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heterofile menn som er medlem på gaysir for å sjekke opp kvinner (som lesbisk er dette veldig irriterende. Det burde være unødvendig å skrive i profilen sin på et skeiv nettsted at man ikke er interessert i menn...).

Folk som ikke klarer å lese profiler.

Folk som har så mye (fritids)problemer at de lager falske profiler på datingsider.

Anonymous poster hash: 3ece7...584

Husker til det fra min tid på gaysir også. Signerer på at det er irriterende! :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heterofile menn som er medlem på gaysir for å sjekke opp kvinner (som lesbisk er dette veldig irriterende. Det burde være unødvendig å skrive i profilen sin på et skeiv nettsted at man ikke er interessert i menn...).

Folk som ikke klarer å lese profiler.

Folk som har så mye (fritids)problemer at de lager falske profiler på datingsider.

Anonymous poster hash: 3ece7...584

Husker til det fra min tid på gaysir også. Signerer på at det er irriterende! :/

Noen menn tror faktisk i fullt alvor at et lesbisk par ville elsket at en mann krøp opp i sengen sammen med dem. Helt utrolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At "homo" fortsatt er et utbredt skjellsord og at homo/homsete/gay blir brukt som et negativt ord.

Jeg og kjæresten har et lite jubileum for antall år sammen i dag. Det irriterer meg at jeg så meg nødt til å skrive et innlegg i dag hvor det måtte påpekes hvor feil det er å bruke legningen vår som et skjellsord.

Jeg så det, det irriterte meg også noe inni granskauen.

Det irriterer meg også når "feminin" eller "ikke ekte mann" brukes som nedsettende beskrivelser av menn, eller som stempel på uønskede handlinger og egenskaper hos menn. Å bruke "homsete" på den måten trodde jeg faktisk ingen gjorde lengre, men da har jeg tydeligvis overvurdert Ola Dunk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det, det irriterte meg også noe inni granskauen.

Det irriterer meg også når "feminin" eller "ikke ekte mann" brukes som nedsettende beskrivelser av menn, eller som stempel på uønskede handlinger og egenskaper hos menn. Å bruke "homsete" på den måten trodde jeg faktisk ingen gjorde lengre, men da har jeg tydeligvis overvurdert Ola Dunk.

Signere bruken av "myke ord" om menn, ment negativt. Behovet for å sette i bås, og skape negativitet rundt de som ikke passer inn i båsen en har laget, virker som noe som bare eskalerer.

Leste for en stund siden at "homo" fortsatt var ett av de mest brukte skjellsordene i skolegården. Virker som det er helt greit i følge mange dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nordmenns forbruk og egoistiske holdninger.

At det er så stort press på klær og kropp.

Mobbing.



Anonymous poster hash: b5bad...819
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt sikkert nevnt flere ganger, men ingen skyvedører åpner seg raskt nok!! :kjefte:

Jeg hater snurredører! De bruker strøm, og slipper sikkert inn masse kald luft, de sinker trafikken, jeg er redd for å bomme, skummelt om man har med bagasje, og noen moroklumper vil nesten alltid presse på den for å få den til å gå fortere, noe som selvfølgelig får den til å stoppe opp. Jeg prøver å unngå dem, men det er ikke alltid at det finnes en normal dør ved siden av, eller den er låst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...