Gå til innhold

Hår nedentil


Modent

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hva mener du ?

Mener at det høres helt vilt ut....!!

Anonymous poster hash: 600a2...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er ganske latterlig at normen nå er å være barbert. Jeg barberte meg hele tiden før, men etter hvert som jeg har blitt eldre gjør jeg det ikke like regelmessig. Jeg foretrekker hvordan det er cirka en uke etter jeg har fjernet alt. Kjæresten min er heller ikke opptatt av dette, så lenge jeg friserer er han fornøyd. Men jeg tar gjerne full barbering annenhver uke og litt småfrisering innimellom. Det passer for meg.

Anonymous poster hash: b1197...dcf

 

Høres fornuftig ut. Det er da ikke så svart hvitt, at det ene er ekkelt og det andre er fantastisk. Det viktigste er at det er velstelt. Synes selv glatt er finest og deiligst, men i det praktiske liv er det tull å være besatt av dette. Har aldri mistet lysten av å se kjønnshår, tvert i mot ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mener at det høres helt vilt ut....!!

Anonymous poster hash: 600a2...223

 

Jeg vet...jeg må være en raring ut av en annen verden som liker sånt..Men kan ikke noe for det :( Hadde vært mye lettere å likt barberte damer,da hadde jeg vært innenfor normalen og på linje med mine jevnaldrende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barberer meg fordi jeg synes det ser finest ut og synes det er mere behagelig enn å ha masse hår.

Hvorfor er det mer behagelig da ?

Anonymous poster hash: 600a2...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fryktelig beskjeden hårvekst, så her kommer det bare litt "skjegg" helt sporadisk. Et hår der og ett hår der. Er ikke interessert i at musa mi skal se ut som en ribbet høne eller haka til en tenåringsgutt, så da fjerner jeg like godt alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok de aller feste yngre kvinner i dag barberer seg, men det varierer litt om man tar alt. Selv synes jeg ikke det er så nøye, og synes egentlig det er fint med litt forandring på "sveisen" innimellom. I tidligere tråder om dette temaet har det blitt postet bilder av høysåter som sprer seg utover både lår og mage. Det synes jeg IKKE er lekkert, men jeg tror ikke det er så veldig vanlig at det er såpass voldsomme mengder. jeg synes det beste er med litt hår, enten det er stripe, trekant eller noe annet. Det absolutt verste som finnes er skjeggstubber der nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Avocado

Folk er forskjellige. Jeg har også en tilstand med ekstra mye kroppshår (kvinne 30), og har reagert med å fjerne bare det som er ekstra. Jeg har alltid spurt mine sexpartnere og alle har svart at de ikke bryr seg så lenge det ikke stikker.

 

Min nåværende synes det er mye mer sexy med kjønnshår enn glatt. Vi er veldig seksuelt aktive og har mye oralsex. Ikke noe problem! Det er jo aldri så lenge siden sist vi dusja, og jeg trimmer ned i lengden så det ikke skal bli med hår inn.. Han går ned på meg med stor iver uansett.

 

Har prøvd å glattbarbere meg nedentil noen ganger, men synes det var klamt, ekkelt og så teit ut. Svett og følte meg møkkete. Liker det mer luftig og kommer aldri til å barbere glatt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barberer eller stusser stort sett ikke, kun hvis jeg skulle få et innfall, det skjer sånn ca hvert annet år eller noe. Bortsett fra bikinilinjen om sommeren, den tar jeg alltid.

 

Aldri opplevd at det er et problem for partnere, men nå er jeg veldig tydelig på at jeg liker busken min slik den er om spørsmålet skulle komme opp. Aldri opplevd å bli avvist av den grunn, heller ikke oralt.

 

Derimot har jeg opplevd noen ganger at menn har spurt om jeg vil de skal barbere eller gro, virker som flere er usikre rundt dette. Kanskje litt fordomsfullt av meg men jeg finner usikkerhet avtennende, mye mer sexy med en mann som er stolt av seg selv enten han er barbert, stusset eller full busk.

 

Syns det er litt trist at det skal ha så mye å si for mange, men sånn er det vel da...

 

 



Anonymous poster hash: 57258...042
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fryktelig beskjeden hårvekst, så her kommer det bare litt "skjegg" helt sporadisk. Et hår der og ett hår der. Er ikke interessert i at musa mi skal se ut som en ribbet høne eller haka til en tenåringsgutt, så da fjerner jeg like godt alt.

 

Så heldig du er! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Barberer eller stusser stort sett ikke, kun hvis jeg skulle få et innfall, det skjer sånn ca hvert annet år eller noe. Bortsett fra bikinilinjen om sommeren, den tar jeg alltid.

 

Aldri opplevd at det er et problem for partnere, men nå er jeg veldig tydelig på at jeg liker busken min slik den er om spørsmålet skulle komme opp. Aldri opplevd å bli avvist av den grunn, heller ikke oralt.

 

Derimot har jeg opplevd noen ganger at menn har spurt om jeg vil de skal barbere eller gro, virker som flere er usikre rundt dette. Kanskje litt fordomsfullt av meg men jeg finner usikkerhet avtennende, mye mer sexy med en mann som er stolt av seg selv enten han er barbert, stusset eller full busk.

 

Syns det er litt trist at det skal ha så mye å si for mange, men sånn er det vel da...

 

 

Anonymous poster hash: 57258...042

 

Liker holdningen din ! Mange flere av damene skulle vært glade i busken sin :) Jeg barberer/stusser aldri og synes det er finest med full busk på meg selv også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker den tiden da endel kvinner på strendene om sommeren fortsatt hadde veiviser,verden har sannelig forandret seg



Anonymous poster hash: 600a2...223
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Nå er det slik at hårene er plassert utenpå. Klitoris er hårløs, så det skal gå greit å komme til selv om man har busk.

Busk går greit for min del...bare den er stellt. Fullt ugress som når meg til ørene når jeg har ansiktet begravet der nede gjør ting litt mer uapetittelig etter min mening. Og i tillegg liker jeg svært godt å slikke de yttre kjønnsleppene + lysken også, så syntes hele opplevelsen er mye mye bedre om det er hårløst rundt der. En dott eller flystripe på venusberget er bare kledelig og sexy syntes jeg :)

Og vi klipper jo og steller både hodet/skjegg og allt annet på kroppen, så hvorfor er det så pes å ta litt stell på tissen også om man vet det behager partneren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Busk går greit for min del...bare den er stellt. Fullt ugress som når meg til ørene når jeg har ansiktet begravet der nede gjør ting litt mer uapetittelig etter min mening. Og i tillegg liker jeg svært godt å slikke de yttre kjønnsleppene + lysken også, så syntes hele opplevelsen er mye mye bedre om det er hårløst rundt der. En dott eller flystripe på venusberget er bare kledelig og sexy syntes jeg :)

Og vi klipper jo og steller både hodet/skjegg og allt annet på kroppen, så hvorfor er det så pes å ta litt stell på tissen også om man vet det behager partneren?

Du kan så si. Men for min del ender det gjerne med kløe, irritasjon, kviser og nupper, så jeg føler meg bedre med en velholdt busk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan så si. Men for min del ender det gjerne med kløe, irritasjon, kviser og nupper, så jeg føler meg bedre med en velholdt busk.

Det skulle vært flere som deg,Petra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det må gjerne være hår der nede for min del, men liker at det er "trimmet", og ikke jungel. Der er jeg og min kjære helt på bølgelengde, så jeg klipper vekk det verste selv innimellom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må gjerne være hår der nede for min del, men liker at det er "trimmet", og ikke jungel. Der er jeg og min kjære helt på bølgelengde, så jeg klipper vekk det verste selv innimellom. :)

Det er bra,viktigste er jo at man er på bølgelengde,uansett om man liker det ene eller det andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan så si. Men for min del ender det gjerne med kløe, irritasjon, kviser og nupper, så jeg føler meg bedre med en velholdt busk.

Hva mener du med velholdt busk ? Vil det si en liten trekant ?

Anonymous poster hash: 600a2...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra,viktigste er jo at man er på bølgelengde,uansett om man liker det ene eller det andre :)

 

Sant nok. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...