Gå til innhold

Hår nedentil


Modent

Anbefalte innlegg

Gjest Evans

 

Greier folk å slikke skikkelig når du har full busk da? Vanlig sex er jo greit, men slikking med full busk er kvalmende...

Anonymous poster hash: b9deb...171

 

 

Funker helt fint for min del. Syns ikke det er kvalmende i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Greier folk å slikke skikkelig når du har full busk da? Vanlig sex er jo greit, men slikking med full busk er kvalmende...

Anonymous poster hash: b9deb...171

Nå er det slik at hårene er plassert utenpå. Klitoris er hårløs, så det skal gå greit å komme til selv om man har busk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det slik at hårene er plassert utenpå. Klitoris er hårløs, så det skal gå greit å komme til selv om man har busk.

 

Joda, men du dytter jo nesen og hele trynet ned i busken..

Anonymous poster hash: b9deb...171

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men du dytter jo nesen og hele trynet ned i busken..

Anonymous poster hash: b9deb...171

Og hvorfor skal det gjøre det vanskelig å slikke?
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Jeg klarer ikke å være helt glattbarbert. Det føles skittent, klamt og ekkelt. 

Føler meg mye renere når jeg stusser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det er feil å stelle seg litt for partneren?

Anonymous poster hash: b9deb...171

Nei, jeg gjør det jo selv. Like påvirket som alle andre av dagens kultur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Joda, men du dytter jo nesen og hele trynet ned i busken..

Anonymous poster hash: b9deb...171

 

Det er jo en del av den fantastiske opplevelsen det er å utføre oral på en naturlig kvinne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg gjør det jo selv. Like påvirket som alle andre av dagens kultur

Hvis noen først begynner å la det gro,og vise seg frem hårete så kan kanskje denne trenden snu av seg selv...?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det slik at hårene er plassert utenpå. Klitoris er hårløs, så det skal gå greit å komme til selv om man har busk.

Kan skrive under på at det går meget greit ja ;) Og man får nyte den myke,deilig kilende busken i ansiktet mens man holder på...! Herlig !! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg var trist. Leit at man føler seg presset/at det er nødvendig å barbere seg for at den andre parten skal ønske seksuellomgang med en.

Jeg syns det er flott med hår og har absolutt ingen probelemer med at kvinner ikke barbere seg.

Er sååå enig med deg ! Hår er kjempeflott :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Busk på damer er bare fysj og æsj. Tror alle seksuelt aktive barberer og stusser nå for tiden.



Anonymous poster hash: 600a2...223
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne aldri latt det gro, føler meg urenslig og møkkete etter bare noen dager uten barbering..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke enig med deg. :ler: Jeg liker det helst glattbarbert, men kan til nøds takle en stripe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greier folk å slikke skikkelig når du har full busk da? Vanlig sex er jo greit, men slikking med full busk er kvalmende...

Anonymous poster hash: b9deb...171

Helt sykt å lese utspill fra paradise hotel-generasjonen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Busk på damer er bare fysj og æsj. Tror alle seksuelt aktive barberer og stusser nå for tiden.

Anonymous poster hash: 600a2...223

 

Kan avkrefte denne påstanden med en gang. Det er mange seksuelt aktive som lar være å barbere og stusse, det finnes voksne mennesker som ikke syns kroppshår er ekkelt.

 

Regner med at du er helt glattbarbert selv også forresten, siden det er så utrolig ekkelt med hår?

Anonymous poster hash: f790b...e4a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått et langt hår i munnen mellom tenna etter et besøk der nede på en mann. Derfor ordner jeg meg der nede.... Hår i maten er usexy i min verden, men hva andre gjør er opp til dem.



Anonymous poster hash: ebf46...311
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har fått et langt hår i munnen mellom tenna etter et besøk der nede på en mann. Derfor ordner jeg meg der nede.... Hår i maten er usexy i min verden, men hva andre gjør er opp til dem.

Anonymous poster hash: ebf46...311

 

Folk er så forskjellige...:) Jeg er veldig glad i å slikke,og noe av det beste er å kjenne lange,myke hår kile lekent i ansiktet mens jeg koser meg der nede !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er så forskjellige... :) Jeg er veldig glad i å slikke,og noe av det beste er å kjenne lange,myke hår kile lekent i ansiktet mens jeg koser meg der nede !

Hva ??????

Anonymous poster hash: 600a2...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...