Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere som mener det alltid er urinrester og andre mystiske greier (som ingen ennå har satt ord på) i kjønnshår - er det slik at dere ikke pleier å dusje så ofte?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ha ekstra hår på brystet, på armene og magen, anser ikke jeg som normalt på en kvinne :) Å ha hår nedentil, er noe helt annet :)

er da mange kvinner som har behørig andre steder enn nedentil,så det er ikke noe unormalt jeg er slettes ikke enig med deg der altså... La det gro,og vær sexy
Skrevet

Jeg har trimmet og full busk; det et jævlig fette bra for meg.

Skrevet

Spørs litt om det ser velstelt ut eller ikke.

Men selv - foretrekker jeg hår i noen perioder. Og andre ganger helt uten. Sånn visuellt sett er det aller best med hår, om mannen ikke er 25 og speeda på utallige porrfilmer.

Jeg møter mange nakne damer og det er bare å konstatere at svært få dukker opp med hår i skritt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig sparsomt behåret nedentil og ser egentlig litt ruskete ut når hårene begynner å bli lange. Så jeg barberer under ca 1 gang i uka og det på toppen trimmes når det begynner å bli så langt at det blir 'fjonete' (ca hver 2/3 uke)

Jeg liker altså hår selv, men da skulle det gjerne vært litt tettere! Armhulene barberes hver gang jeg dusjer, leggene barberes om jeg skal på noe spesielt i bekledning som viser leggene.

Menn kan gjerne ha hår for min del. Nakne menn er skikkelig rart og uvant! Ballene er hyggelig om er litt korttrimmet om jeg skal ha noe ansikt eller tunge borti.

Anonymous poster hash: 2988a...1ac

Skrevet

er da mange kvinner som har behørig andre steder enn nedentil,så det er ikke noe unormalt jeg er slettes ikke enig med deg der altså... La det gro,og vær sexy

Vel, JEG synes ikke det er pent. Og til syvende og sist, så er det jo jeg som skal være fornøyd og komfortabel i min egen kropp.... :) Så da fjerner jeg det jeg ikke vil ha :)

Gjest norah
Skrevet

Om folk vil ha akademikerfitte er det jo et fritt valg.

Jeg foretrekker uansett trimmet/stusset.

Anonymous poster hash: b4466...bb3

Akademikerfitte? :hoho:

Jeg er akademiker og har det glatt. Det tør jeg påstå gjelder de fleste akademikerkvinner jeg kjenner(altså ganske pyntet eller glatt).

Skrevet

Vel, JEG synes ikke det er pent. Og til syvende og sist, så er det jo jeg som skal være fornøyd og komfortabel i min egen kropp.... :) Så da fjerner jeg det jeg ikke vil ha :)

du må ikke misforstå meg... Det eneste som betyr noe er jo at du selv er fornøyd og komfortabel,og bare du vet hva som er riktig for deg
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker hårløs både på kvinner og menn, og da hele kroppen. Er det selv også

Anonymous poster hash: add06...c37
Skrevet

du må ikke misforstå meg... Det eneste som betyr noe er jo at du selv er fornøyd og komfortabel,og bare du vet hva som er riktig for deg

Da er vi enige ja :)

Skrevet (endret)

Science; you're doing it wrong, brah. Ignorance is piss; go figure, SMH, LMFAO :grinele:

Du trur altså at papir klarer å fjerne alle urinrester fra lange kjønnshår? Hah!

Endret av StineN
Skrevet

Du trur altså at papir klarer å fjerne alle urinrester fra lange kjønnshår? Hah!

Dusjing er jo ikke et universelt fenomen da. :P

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker best å være helt glatt. Er 23. Barbert meg siden 13 års alderen fordi "Alle andre gjorde det", nå gjør jeg det fordi kjæresten liker det, og fordi jeg også syns fitter ser mer sexy ut barbert. En trekant eller en strek er dog også sexy.

Om mannen er barbert bryr meg lite. Syns det er sexy med masse hår på han. (vært i et fast forhold i 7 år) jeg barberer han innimellom da, for han syns det er så digg 😆

Skrevet

Kjenner jeg gruer meg til fremtidige partnerer. Jeg er for å barbere meg eller stusse, men å hele tiden være silkeglatt er vanskelig! Har aldri opplevd at noen bryr seg særlig om det. Altså, jeg får høre av alle: foretrekker det og det, men er ikke så himla nøye.

Gjest Godjente
Skrevet

Samma her :) Setter enormt pris på en barbert mus, må ikke gjemme kvinnens deiligste kroppsdel bak masse hår ;)

Enig der ☺ :)
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar brasiliansk selv, men faktisk synes jeg det er penere og mer sexy med hår, både på menn og kvinner. Sikkert siden barbert har blitt normen, og derfor er blitt kjedelig.

Anonymous poster hash: 8d29e...600

Skrevet

For å svare på TS sitt spørsmål (jeg gadd ikke lese hele tråden for jeg vet akkurat hvilke innlegg som er her), så er det nok stor sjanse for at en mann i 20-årene i dag aldri har sett kjønnshår i full blomst.

Har inntrykk av at "alle" i min generasjon barberer/vokser seg, til og med de som liker å ha litt busk tar jo bikinilinja og alt under, og stusser gjerne hekken litt på toppen og.

Vi er jo vokst opp med dette her, jeg klarer ikke å la det gro selv om jeg har tenkt tanken flere ganger (særlig når jeg leser tråder som dette hvor naturlig behåring får så mye tyn, dagens 20-åringer burde nesten se en med hår). Det er en vane og et ytre press jeg har internalisert eller hva man skal si.

Og det har dere andre også, vi gjør dette for mannens skyld eller pga ytre press uansett hva dere tror. Det gjelder også dere som innbiller dere at dere gjør det for dere selv fordi det føles mer hygienisk eller hva det nå skal være. Nei, det stemmer ikke, det er en overfladisk skikk og ikke minst et stort ork å barbere og hadde ikke "samfunnet" kommet på at vi skulle gjør det så hadde du levd ekstremt bra med full busk.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Mann 37

Har ikke sett kjønnshår i full blomst på noen kvinner i min generasjon heller så at det er kun ungdommen dette gjelder tviler jeg på

Anonymous poster hash: c0646...64e

AnonymBruker
Skrevet

Greier folk å slikke skikkelig når du har full busk da? Vanlig sex er jo greit, men slikking med full busk er kvalmende...

Anonymous poster hash: b9deb...171
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For å svare på TS sitt spørsmål (jeg gadd ikke lese hele tråden for jeg vet akkurat hvilke innlegg som er her), så er det nok stor sjanse for at en mann i 20-årene i dag aldri har sett kjønnshår i full blomst.

Har inntrykk av at "alle" i min generasjon barberer/vokser seg, til og med de som liker å ha litt busk tar jo bikinilinja og alt under, og stusser gjerne hekken litt på toppen og.

Vi er jo vokst opp med dette her, jeg klarer ikke å la det gro selv om jeg har tenkt tanken flere ganger (særlig når jeg leser tråder som dette hvor naturlig behåring får så mye tyn, dagens 20-åringer burde nesten se en med hår). Det er en vane og et ytre press jeg har internalisert eller hva man skal si.

Og det har dere andre også, vi gjør dette for mannens skyld eller pga ytre press uansett hva dere tror. Det gjelder også dere som innbiller dere at dere gjør det for dere selv fordi det føles mer hygienisk eller hva det nå skal være. Nei, det stemmer ikke, det er en overfladisk skikk og ikke minst et stort ork å barbere og hadde ikke "samfunnet" kommet på at vi skulle gjør det så hadde du levd ekstremt bra med full busk.

Så det er feil å stelle seg litt for partneren?

Anonymous poster hash: b9deb...171

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...