AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #61 Skrevet 18. mai 2015 Jeg er ikke 100% glatt.. Får så mye merkelig problemer med å fjerne alt som er. Jeg liker derimot å ha det jeg engang leste som "frisert" gressplen. Det samme liker jeg hos menn. Synes ikke det er pent med full busk, men forstår også de som velger det Anonymous poster hash: 0b240...148
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #62 Skrevet 18. mai 2015 Jeg vil bare si at jeg har så utrolig stor respekt for de damene som velger å holde det naturlig - og ikke gir etter for alt det fokuset og presset som har bredt seg over samfunnet de siste årene! Anonymous poster hash: dcd21...f95 3
Modent Skrevet 18. mai 2015 Forfatter #63 Skrevet 18. mai 2015 Jeg vil bare si at jeg har så utrolig stor respekt for de damene som velger å holde det naturlig - og ikke gir etter for alt det fokuset og presset som har bredt seg over samfunnet de siste årene! Anonymous poster hash: dcd21...f95 For min del ble det til at jeg tok bort håret nedentil,ble litt lei av og oppleve at menn ble negativt overrasktet og faktisk ikke ønsket intim omgang. Som alle andre har jeg et behov, og da måte jeg la håret falle.
volvo22 Skrevet 31. mai 2015 #64 Skrevet 31. mai 2015 Jeg har ekstra kroppshår p.g.a en sykdom jeg har. Og jeg liker det ikke, så jeg velger å barbere meg stort sett overalt . Jeg skjønner. Sett fra mitt ståsted så er det jo synd at du ikke kan se det flotte og pene i det ekstra kroppshåret ditt,og være stolt av din frodige hårvekst istedet..... 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #65 Skrevet 31. mai 2015 Om folk vil ha akademikerfitte er det jo et fritt valg. Jeg foretrekker uansett trimmet/stusset. Anonymous poster hash: b4466...bb3
Gjest Evans Skrevet 31. mai 2015 #66 Skrevet 31. mai 2015 For min del ble det til at jeg tok bort håret nedentil,ble litt lei av og oppleve at menn ble negativt overrasktet og faktisk ikke ønsket intim omgang. Som alle andre har jeg et behov, og da måte jeg la håret falle. Det syns jeg var trist. Leit at man føler seg presset/at det er nødvendig å barbere seg for at den andre parten skal ønske seksuellomgang med en. Jeg syns det er flott med hår og har absolutt ingen probelemer med at kvinner ikke barbere seg.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #67 Skrevet 31. mai 2015 Det syns jeg var trist. Leit at man føler seg presset/at det er nødvendig å barbere seg for at den andre parten skal ønske seksuellomgang med en. Jeg syns det er flott med hår og har absolutt ingen probelemer med at kvinner ikke barbere seg. Det handler jo om hva man tenner på. Mange er f.eks. ekstremt hygieneopptatt og at partner må være nydusja for å ha sex med han/henne. Det synes JEG er trist, fordi jeg mener at helt vanlig kroppslukt er noe som er helt naturlig. Jeg snakker ikke om folk som er direkte skitten og som lukter stygt. Jeg må derimot respektere den som faktisk har det slik, på samme måte som jeg hadde respektert det om kjæresten min tente mer på om jeg var glatt. Selvsagt hadde jeg barbert meg glatt om kjæresten hadde syntes dette var best. Seksualitet og forhold er snakk om å se den andres behov like mye som dine egne. Anonymous poster hash: b4466...bb3 1
Mardina Skrevet 31. mai 2015 #68 Skrevet 31. mai 2015 . Jeg skjønner. Sett fra mitt ståsted så er det jo synd at du ikke kan se det flotte og pene i det ekstra kroppshåret ditt,og være stolt av din frodige hårvekst istedet..... Å ha ekstra hår på brystet, på armene og magen, anser ikke jeg som normalt på en kvinne Å ha hår nedentil, er noe helt annet
Gjest Castielz Skrevet 31. mai 2015 #69 Skrevet 31. mai 2015 Jeg har stoppet ett ONS pga hår nedentil. Liker det ikke. Kunne nok til nøds hatt sex med ei med busk, men munnen hadde ikke nærmet seg området. Og ja, jeg friserer/barberer selv.
Berentsens Skrevet 31. mai 2015 #70 Skrevet 31. mai 2015 Det er da helt naturlig at kvinner har hår nedentil. Personlig har jeg ingen problemer med at kvinner har hår nedentil. Det endrer ikke sexlivet på noen som helst måte. Det viktigste er hygiene, og det gjelder uavhengig av hårmengden nedentil eller andre steder på kroppen. 1
lillehavfruen Skrevet 31. mai 2015 #71 Skrevet 31. mai 2015 Jeg er selv alltid "stelt" der nede, dvs. jeg barberer meg bak og på undersiden der hvor kjønnsleppene er, og etterlater enten en stripe eller liten trekant på venusberget, da jeg synes det er finest. Mest av "praktiske" grunner at jeg barberer bort mesteparten, fordi skal typen gå ned på meg er det jo greit at han ikke får masse hår i munnen. Men å ha hår på venusberget er helt greit, det er ikke der han skal slikke. Dere damer som lar det gro naturlig: Hva er deres forhold til å motta oralsex? Og får dere oralsex?
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #72 Skrevet 31. mai 2015 Foretrekker å ha kjønnshår jeg, da jeg har en rar fettpose (er ikke overvektig) over penis som får det til å se veldig kvinnelig ut. Anonymous poster hash: 53dec...e70
Gjest Evans Skrevet 31. mai 2015 #73 Skrevet 31. mai 2015 Jeg er selv alltid "stelt" der nede, dvs. jeg barberer meg bak og på undersiden der hvor kjønnsleppene er, og etterlater enten en stripe eller liten trekant på venusberget, da jeg synes det er finest. Mest av "praktiske" grunner at jeg barberer bort mesteparten, fordi skal typen gå ned på meg er det jo greit at han ikke får masse hår i munnen. Men å ha hår på venusberget er helt greit, det er ikke der han skal slikke. Dere damer som lar det gro naturlig: Hva er deres forhold til å motta oralsex? Og får dere oralsex? Både gir og får mengder av oralsex
Gjest HarryDotter Skrevet 31. mai 2015 #74 Skrevet 31. mai 2015 Fin sexy liten flystripe der nede er det aller beste! Går fint helt raket og glatt også altså, men foretrekker en liten trimmet dott over klittstammen....deilig å stryke hånden gjennom også
Berentsens Skrevet 31. mai 2015 #75 Skrevet 31. mai 2015 Dere damer som lar det gro naturlig: Hva er deres forhold til å motta oralsex? Og får dere oralsex? Både gir og mottar. Ikke noe problem med oralsex. 1
DeLorean Skrevet 31. mai 2015 #76 Skrevet 31. mai 2015 Ja takk til å være glattbarbert både hos kvinner og menn, Har barbert meg siden tenårene og er nå 42. Barberer meg fortsatt helt glatt Samma her Setter enormt pris på en barbert mus, må ikke gjemme kvinnens deiligste kroppsdel bak masse hår 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #77 Skrevet 31. mai 2015 Jeg er helt glatt med en stripe. Jeg er ikke interessert i å ha full busk.Anonymous poster hash: 6fa1f...2ff
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 31. mai 2015 #78 Skrevet 31. mai 2015 Jeg tror mange ville følt skam ved å gå rundt med full busk,særlig nå til sommerenAnonymous poster hash: 600a2...223 Kvifor? Er det noko å skamme seg over?
Capricae Skrevet 31. mai 2015 #79 Skrevet 31. mai 2015 Jeg tror mange ville følt skam ved å gå rundt med full busk,særlig nå til sommeren Anonymous poster hash: 600a2...223 Hm, takk for ideen.
Capricae Skrevet 31. mai 2015 #80 Skrevet 31. mai 2015 (endret) Jeg har trimmet og full busk; det et jævlig fette bra for meg. Mhm sista, "beauty bush" FTW foreva, schizo <3 Endret 31. mai 2015 av PepperMøja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå