Gå til innhold

Hår nedentil


Modent

Anbefalte innlegg

Mulig det er best for den naturlige floraen, men at det er mest hygienisk er jeg veldig skeptisk til.... :wink:

Hvordan er det uhygiensisk? Altså hvorfor tror du det vokser hår der? :P

Anonymous poster hash: b0bc0...c69

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det sånn at dere damer som liker å være hårløse liker det best på menn også ?

Ja. :)

Anonymous poster hash: 1c697...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at dere damer som liker å være hårløse liker det best på menn også ?

Nei. Jeg barberer meg nedentil. Men liker best menn med hår (i moderate mengder selvfølgelig) på kroppen. Menn som er totalt barbert over hele kroppen (som gjerne er skallet også), er turn-off for meg! Menn skal ha kroppshår :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er kvinne på 38 som etter at jeg ble skilt, har møt endel yngre menn 20-30 år. Og de blir svært overrasket at jeg er helt naturlig nedentil, dvs. ikke barbert, Er det slik at storparten av yngre kvinner velger og barbere seg, og i tilfelle hvorfor. Jeg lurer og litt på hva menn synes om å møte slik som meg som er naturlig nedentil. Blir litt lei meg når jeg har møt menn som synes det er ekkelt at jeg har valgt å beholde mine kroppshår.

Ja, flesteparten av yngre kvinner barberer seg. De som gjør det synes det er penere, og noen synes hår er ekkelt. Det blir bedre å ha oralsex. Det er litt uakseptert å ikke gjøre det føler jeg. Jeg føler meg finere når jeg har barbert meg. Får ofte positive kommentarer om hvor fint, glatt og deilig det er å ta på. Jeg er midt i 20-årene og gjort det siden jeg fikk hår, og det samme har alle vennene mine gjort. Mange menn i tjue- og tredveårene tar det egentlig for gitt at man gjør det. Har hørt flere menn si det er uaktuelt å ha sex med noen om de ikke er barbert. Selv liker jeg også at menn barberer seg.

Jeg synes du skal gjøre akkurat som du vil Ts, og ikke bli lei deg over at noen menn synes det er ekkelt. De er egentlig ganske umodne som ikke tåler litt hår.

Anonymous poster hash: 1c697...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk til å være glattbarbert både hos kvinner og menn, Har barbert meg siden tenårene og er nå 42. Barberer meg fortsatt helt glatt :)

Ja men du er jo slik en fin og fjong dame.

Anonymous poster hash: 8c3ac...e68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vokser ca 1 gang i måneden. Tar da oftest bort alt, hender det blir en liten stripe igjen. Begynte å frisere og deretter barbere i tenårene, og liker det i grunn best bart. Har ikke hatt soppinfeksjon etter jeg begynte å vokse.



Anonymous poster hash: d8a97...0e1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 46 år og barberer skrittet en gang i mnd da syns jeg hårene er for lange og tar de,har lite hårvekst og områder jeg aldri har hatt hår på der

leggene barberer jeg ca 15 mai ,20 juni og 30 juli så sommeren har ikke leggene mine "tre hår og midtskill"

under armene har jeg ikke hår

og på menn - ikke full bush, liker det kort og frisert om mannen har mye hår på kroppen, er mannen hårløs på kroppen kan det vere glattbarbert i skrittet også, men så har jeg sansen for "gorillaer" da Anonymous poster hash: 0452e...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er kvinne på 38 som etter at jeg ble skilt, har møt endel yngre menn 20-30 år. Og de blir svært overrasket at jeg er helt naturlig nedentil, dvs. ikke barbert, Er det slik at storparten av yngre kvinner velger og barbere seg, og i tilfelle hvorfor. Jeg lurer og litt på hva menn synes om å møte slik som meg som er naturlig nedentil. Blir litt lei meg når jeg har møt menn som synes det er ekkelt at jeg har valgt å beholde mine kroppshår.

Det er ikke noe å være lei seg for. Du er jo helt naturlig når du ikke tar vekk hårene på kjønnet, og jeg liker det!

Det er bare så deilig å la snurrebassen få leke seg litt med kjønnshårene til dama, før jeg trenger inn :) Og personlig synes jeg det ER sexy med hår :) Det er riktignok mange delte meninger om akkurat det.

Hele greia er nok at alle sitter og ser på, og runker til "nakne" mus på internett, og da tror de at alle er uten kjønnshår til en hver tid.

Eneste stilling som det stikker litt på skaftet, er de gangene vi har ligget i skje og musa er fullt behåret. Men nytelsen er for stor til at det er noe å henge seg opp i ;):P:)

Du treffer nok en mann en dag som elsker hele deg....MED hår :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er best for den naturlige floraen, men at det er mest hygienisk er jeg veldig skeptisk til.... :wink:

Det er mest hygienisk fordi hår virker som et filter for å beskytte slik at bakterier ikke kommer opp i vagina. Litt på samme måte som flimmerhår i halsen beskytter luftrør og lunger mot bakterier.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er kvinne på 38 som etter at jeg ble skilt, har møt endel yngre menn 20-30 år. Og de blir svært overrasket at jeg er helt naturlig nedentil, dvs. ikke barbert, Er det slik at storparten av yngre kvinner velger og barbere seg, og i tilfelle hvorfor. Jeg lurer og litt på hva menn synes om å møte slik som meg som er naturlig nedentil. Blir litt lei meg når jeg har møt menn som synes det er ekkelt at jeg har valgt å beholde mine kroppshår.

Jeg tror dette er helt individuelt. Noen vil ha busk, andre vil ha glatt. Jeg har prøvd de fleste varianter, selv foretrekker jeg å trimme det, så det ikke er fullstendig "jungel", men heller ikke helt glatt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28, og pleide å barbere meg helt nedentlig de første årene jeg hadde sex. Men da jeg var sånn ca rundt 20-22 syntes jeg det var ekkelt å være helt naken der nede, følte meg som en stor baby, så helt siden da har jeg foretrukket å bardere leppene/sprekken og ha ellers hår oventil - OGSÅ når jeg hadde one-night stands.. Virket ikke som noen av mine tidligere partnere klaget over dette, og flere fant det mer sexy.

Mannen min nå foretrekker det litt naturlig, men han blir glad om det er helt glattbarbert også (som skjer svært sjeldent). ;)

Jeg tror at det er mer press på yngre jenter enn eldre over hvor mye hår man har der nede. Yngre menn/gutter snakker jo så mye om glattbarbering! Mens eldre menn TROR jeg har det helt greit med litt naturlig der nede :)



Anonymous poster hash: 64c92...877
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske at flere menn fjernet hårene nedentil. Jeg synes det er ekkelt. Jeg har opplevd å få hår i munnen mange ganger under oralsex (hår som har falt av). Jeg regner med at hårene faller av like ofte/lett hos kvinner som hos menn, så dette vil være grunn nok for meg til å fjerne det. Jeg synes uansett at mye hår er lite stas. Hva med oralsex? De hårene som ikke har falt av må jo være litt i veien skulle man tro.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg barberer meg nedentil. Men liker best menn med hår (i moderate mengder selvfølgelig) på kroppen. Menn som er totalt barbert over hele kroppen (som gjerne er skallet også), er turn-off for meg! Menn skal ha kroppshår :)

Enda godt det da hehe. Selv om jeg skulle ønske at flere kvinner også kunne se det vakre i kroppshår på seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er ikke jeg bland de hårløse damene, men jeg liker ikke hårløse menn...... Anonymous poster hash: 0092f...756

Full busk du også da ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror mange ville følt skam ved å gå rundt med full busk,særlig nå til sommeren



Anonymous poster hash: 600a2...223
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tilnærmet glatt hele tiden, og liker best at mannen er det også. Kjæresten tar alt utenom ballene, som for så vidt er greit så lenge han ikke forventer at jeg da skal være i nærheten av de med munnen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enda godt det da hehe. Selv om jeg skulle ønske at flere kvinner også kunne se det vakre i kroppshår på seg selv :)

Jeg har ekstra kroppshår p.g.a en sykdom jeg har. Og jeg liker det ikke, så jeg velger å barbere meg stort sett overalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker, on 30 Apr 2015 - 21:29, said:

Ja, flesteparten av yngre kvinner barberer seg. De som gjør det synes det er penere, og noen synes hår er ekkelt. Det blir bedre å ha oralsex. Det er litt uakseptert å ikke gjøre det føler jeg. Jeg føler meg finere når jeg har barbert meg. Får ofte positive kommentarer om hvor fint, glatt og deilig det er å ta på. Jeg er midt i 20-årene og gjort det siden jeg fikk hår, og det samme har alle vennene mine gjort. Mange menn i tjue- og tredveårene tar det egentlig for gitt at man gjør det. Har hørt flere menn si det er uaktuelt å ha sex med noen om de ikke er barbert. Selv liker jeg også at menn barberer seg.

Jeg synes du skal gjøre akkurat som du vil Ts, og ikke bli lei deg over at noen menn synes det er ekkelt. De er egentlig ganske umodne som ikke tåler litt hår.

Anonymous poster hash: 1c697...9e6

hvorfor blir oral bedre uten hår? Stemmer ikke her. jeg merker ikke noe forskjell, og mannen bryr seg ikke om jeg er barbert eller ikke. Anonymous poster hash: 0092f...756
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...