Gå til innhold

Dine beste spoilere for The Walking Dead, sesong 5?


Mann 42

Anbefalte innlegg

Det er bare å hoppe over neste ukes episode. I vanlig TWD stil blir det en episode der de bygger opp stemningen før alt skjer i siste episode og det ender opp med en clifdhanger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare å hoppe over neste ukes episode. I vanlig TWD stil blir det en episode der de bygger opp stemningen før alt skjer i siste episode og det ender opp med en clifdhanger

Er det én eller to episoder igjen før pausen?

Anonymous poster hash: 1e3f6...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 episoder. Tenker det ikke kommer til å skje noe viktig i neste, men i siste blir det vel full krig i sykehuset og vi får endelig se om Beth overlever eller ikke. (Det har vært rykter)

ELLER, de kjører på i neste og redder alle, og bruker siste episode til å legge opp de nye utfordringene som venter etter pausen. (Jeg håper på denne).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 episoder. Tenker det ikke kommer til å skje noe viktig i neste, men i siste blir det vel full krig i sykehuset og vi får endelig se om Beth overlever eller ikke. (Det har vært rykter)

ELLER, de kjører på i neste og redder alle, og bruker siste episode til å legge opp de nye utfordringene som venter etter pausen. (Jeg håper på denne).

Whaaat? Drit i ryktene. Hvorfor skulle Beth dø?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke, bare vært snakk om rykter som sagt; at hun har utspilt sin rolle, at minst en hovedkarakter dør hver sesong, at hun ikke kan beskytte seg, bla bla bla. Sant nok har hun hatt lite karakterutvikling i det siste, men styrket vennskapet med Daryl. Jeg tror virkelig hun har potensiale til å bli bedre, så håper hun blir med videre.

En ting håper jeg da: at det blir Rick som tar seg av hun politidama. Hun irriterer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke, bare vært snakk om rykter som sagt; at hun har utspilt sin rolle, at minst en hovedkarakter dør hver sesong, at hun ikke kan beskytte seg, bla bla bla. Sant nok har hun hatt lite karakterutvikling i det siste, men styrket vennskapet med Daryl. Jeg tror virkelig hun har potensiale til å bli bedre, så håper hun blir med videre.

En ting håper jeg da: at det blir Rick som tar seg av hun politidama. Hun irriterer meg.

Sånne rykter er verdiløse. Folk dør til stadighet i The Walking Dead, men det er ikke akkurat noen forpliktelse de har påtatt seg om å drepe en hovedperson i hver sesong. Det ville jo også gjort det hele ganske forutsigelig. Det JEG lurer på, er når Morgan Jones dukker opp. Vi har ikke sett ham siden episode èn, men vi vet jo at han er ett eller annet sted der ute. Det er helt merkelig at han skulle holde seg skjult for dem så lenge. Han kjenner jo Rick, så hvis han har kommet til hektene, så burde han jo ta kontakt snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånne rykter er verdiløse. Folk dør til stadighet i The Walking Dead, men det er ikke akkurat noen forpliktelse de har påtatt seg om å drepe en hovedperson i hver sesong. Det ville jo også gjort det hele ganske forutsigelig. Det JEG lurer på, er når Morgan Jones dukker opp. Vi har ikke sett ham siden episode èn, men vi vet jo at han er ett eller annet sted der ute. Det er helt merkelig at han skulle holde seg skjult for dem så lenge. Han kjenner jo Rick, så hvis han har kommet til hektene, så burde han jo ta kontakt snart.

Nei, det bruker å være sant, det var jo serieskaperne som hintet om at hun skulle dø, akkurat som at darryl er homofil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det bruker å være sant, det var jo serieskaperne som hintet om at hun skulle dø, akkurat som at darryl er homofil

Er Daryl homofil?? Uansett så digger jeg han like mye, homofil eller ikke; han er bare best! :wow:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Daryl homofil?? Uansett så digger jeg han like mye, homofil eller ikke; han er bare best! :wow:

Dem sa det er ikke sikkert darryl er heterofil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det bruker å være sant, det var jo serieskaperne som hintet om at hun skulle dø, akkurat som at darryl er homofil

Når skjedde det, da? Ville være veldig uvanlig at de skulle komme med noen slike hint. Tror ikke noe på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om det er slik eller sånn, så gleder jeg meg til neste episode :-) Håper ingen av dem dør jeg, selv om jeg vet at det er fånyttes. Det er alltid noen som dør i denne serien, så det hører med.

Vet ikke helt om jeg tror på at Daryl er homofil, og jeg vet ikke om jeg tror på at Beth dør heller. Det jeg vet er at det var MYE spekulasjoner og rykter før seriestart om at Bob ble "førstemann ut", og det stemte jo.

Og jeg er litt spent på om Abrahams gruppe reiser tilbake eller hva. I tegneserien så reiser de vel videre, men da avslører vel heller Eugene ikke hemmeligheten før de er fremme? Er forresten sikker på at Maggie er gravid, hun virket så rar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett om det er slik eller sånn, så gleder jeg meg til neste episode :-) Håper ingen av dem dør jeg, selv om jeg vet at det er fånyttes. Det er alltid noen som dør i denne serien, så det hører med.

Vet ikke helt om jeg tror på at Daryl er homofil, og jeg vet ikke om jeg tror på at Beth dør heller. Det jeg vet er at det var MYE spekulasjoner og rykter før seriestart om at Bob ble "førstemann ut", og det stemte jo.

Og jeg er litt spent på om Abrahams gruppe reiser tilbake eller hva. I tegneserien så reiser de vel videre, men da avslører vel heller Eugene ikke hemmeligheten før de er fremme? Er forresten sikker på at Maggie er gravid, hun virket så rar.

I tegneserien avsløres Eugenes bløff mens de enda er på veien, med omtrent de samme reaksjonene, selv om det skjer på en litt annen måte. Den fremstillingen som ble valgt i TV-serien var på mange måter bedre, for der velger Eugene å avsløre seg selv for å unngå et totalt sammenbrudd i gruppen som ville endt med åpen konflikt og at han ble tvunget til å reise videre gjennom landskap som virker ganske risikabelt. At han velger å ta risikoen på at Abraham tilter, når alle alternativer er så dårlige, er helt i tråd med hans overlevelsesmotivasjon.

Hvor skal Abraham reise tilbake til? Han har ikke noe å reise til. Nå har han jo sin Rosita og en slags tilhørighet til Ricks gruppe, hvis han kommer seg etter sjokknyheten om at det ikke fins noen kur.

Bobs exit var kanskje ikke så merkelig. Noen måtte dø for at de skulle kunne følge opp den ekstra groteske kannibalhistorien fra tegneserien, der gruppen ble jaktet på etter at de fant kirken.

Jeg satser på at det bare blir Bob som dør i denne sesongen, at Beth slipper fra det med livet, og at Carol sparker Dawn ned i heissjakten med sin signaturreplikk "I'm not here, and neither are you!" Hvis hun sier det en gang til, så kommer den til å danke ut Schwartzeneggers "Get to da chopper!" for all fremtid.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, ok, da er det jeg som har miaforstått, trodde Eugene ikke sa noe før de var fremme, men da er det jo ikke så langt unna serien da.

Sant sant! For Abraham er det vel ingen annen vei enn fremover. Selv om Glenn og Maggie kanskje vil tilbake.

Men gruppen til Rick følger vel etter til slutt. Men det hadde vel på mange måter vært lurere å bare ta over sykehuset. Ikke at de forsåvidt trenger det, Rick virker jo ikke interessert i å redde andre lenger, så de trenger vel ikke all den plassen. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Virker som det er noen få damer som syns han er hot

He he, regner nesten med at denne var ironisk, for det er ikke akkurat få damer som synes han er hot gitt ;) Han er helt utrolig sexy...utseende, væremåten...ja alt :rodmer::wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, ok, da er det jeg som har miaforstått, trodde Eugene ikke sa noe før de var fremme, men da er det jo ikke så langt unna serien da.

Sant sant! For Abraham er det vel ingen annen vei enn fremover. Selv om Glenn og Maggie kanskje vil tilbake.

Men gruppen til Rick følger vel etter til slutt. Men det hadde vel på mange måter vært lurere å bare ta over sykehuset. Ikke at de forsåvidt trenger det, Rick virker jo ikke interessert i å redde andre lenger, så de trenger vel ikke all den plassen. :vetikke:

Jeg tror ikke du skal avskrive Rick Grimes som bygger av grupper riktig enda. DET ville være å ta fullstendig farvel med hovedmotivet i serien. Men jeg tror heller ikke at de kommer til å kolonisere sykehuset. Det ligger tross alt midt i en millionby, og det er jo noe av et drawback.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...