Gå til innhold

Dine beste spoilere for The Walking Dead, sesong 5?


Mann 42

Anbefalte innlegg

Kom på en ting. Man ser nesten aldri barn som walkers, noen som vet hvorfor??

Kanskje det har kommet sterke reaksjoner da barn har blitt myrdet tidligere?

Man trenger jo ikke akkurat være et skuespillertalent for å gå sakte og skjevt, så burde jo være enkelt å få tak i barneskuespillere til de rollene.

Kanskje barna blir for skremt på settet/av seg selv?

Men det er litt rart ja...

Anonymous poster hash: 7b007...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det har kommet sterke reaksjoner da barn har blitt myrdet tidligere?

Man trenger jo ikke akkurat være et skuespillertalent for å gå sakte og skjevt, så burde jo være enkelt å få tak i barneskuespillere til de rollene.

Kanskje barna blir for skremt på settet/av seg selv?

Men det er litt rart ja...

Anonymous poster hash: 7b007...5c3

Noen barnezombier har jo vært. Men personlig så syns jeg det er greit at de ikke er med på en slik serie. Jeg er fascinert av zombier på tv, men blir livredd hvis jeg ser folk som har kledd seg ut spm zombie.

Anonymous poster hash: a084d...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det har kommet sterke reaksjoner da barn har blitt myrdet tidligere?

Man trenger jo ikke akkurat være et skuespillertalent for å gå sakte og skjevt, så burde jo være enkelt å få tak i barneskuespillere til de rollene.

Kanskje barna blir for skremt på settet/av seg selv?

Men det er litt rart ja...

Anonymous poster hash: 7b007...5c3

De trenger nok ikke å ha noe spesielt skuespillertalent, men de må nok absolutt være flink siden zombiene må gå zombieskole først. Er nok ikke nok å bare gå litt sakte og skjeivt.

Anonymous poster hash: 56867...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en ting. Man ser nesten aldri barn som walkers, noen som vet hvorfor??

Du har jo datteren til Carole blant annet. Hun ble jo zombie, vagga ut av låven med bamsen i hånda. Og når det har kommet sånne store mengder med walkers har det vært noen barn der. Også har du datteren til The Gouvenor, hun hadde jo blitt walker, og han "passa" på henne. Helt Michonne kom og myrdet henne.

Anonymous poster hash: 80d1d...321

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo datteren til Carole blant annet. Hun ble jo zombie, vagga ut av låven med bamsen i hånda. Og når det har kommet sånne store mengder med walkers har det vært noen barn der. Også har du datteren til The Gouvenor, hun hadde jo blitt walker, og han "passa" på henne. Helt Michonne kom og myrdet henne.

Anonymous poster hash: 80d1d...321

Ja jeg husker disse barna. Men når en stor bøling med walkere kommer er det jo aldri barn der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg husker disse barna. Men når en stor bøling med walkere kommer er det jo aldri barn der.

Kanskje det ikke blir nok igjen av barna til at det er noe som kan gjenoppstå når de blir angrepet av zombier.

I en del zombielitteratur er zombiene farligere jo yngre de var da de døde. Den som fikk ideen til den vrien begrunnet det med at hjernene deres på en eller annen måte er mer plastiske eller motstår viruset bedre, og derfor så bevarer de mer intelligens, og er også raskere enn "voksne" zombier. Barnezombier åpner dører og kan løpe. Og de husker ting.

Jeg vet ikke om dere husker den aller første episoden av Walking Dead, der Rick er i sheriffuniform og kommer til en rasteplass som ser ut til å ha fungert som leir. Han er på jakt etter bensin. Alle i leiren er døde, men så hører han en subbing. Legger seg ned og ser langs bakken under en bil. Der ser han føttene til en jente som går forbi på den andre siden, og som stopper for å plukke opp en teddybjørn. Han forsøker å få kontakt med henne, men når hun snur seg, ser man at halv ansiktet hennes er tygget av, og hun er helt klart ikke levende. Men hun har altså bamsen sin. Og så begynner hun å løpe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har jo datteren til Carole blant annet. Hun ble jo zombie, vagga ut av låven med bamsen i hånda. Og når det har kommet sånne store mengder med walkers har det vært noen barn der. Også har du datteren til The Gouvenor, hun hadde jo blitt walker, og han "passa" på henne. Helt Michonne kom og myrdet henne.

Anonymous poster hash: 80d1d...321

Sophia vagga ikke. Hun kom ut litt forsiktig og nesten sjenert, og det var det aller mest hjerteskjærende ved hele scenen. Det var nesten som om det var noe igjen av henne.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gud, en voksen zombie ville jo ikke drasset på en kjær eiendel. Dette betyr jo barnezombiene har en form for intelligens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gud, en voksen zombie ville jo ikke drasset på en kjær eiendel. Dette betyr jo barnezombiene har en form for intelligens.

Jeg hadde en lang periode da jeg lastet ned den ene zombieboka etter den andre. Amazon solgte dem for en slikk og ingenting. Kvaliteten var så som så, rent litterært, men artig var det lell. Anyway, i flere av bøkene gikk overleverne store omveier for å unngå barneskoler og slikt, fordi de var redde for at de skulle være fulle av barnezombier.

En av dem hadde et par kapitler med barnezombier som fortsatt fulgte læreren sin, selv om HUN var levende enda. Hun ledet dem til steder der de kunne finne mat. Hvilken dedikasjon til lærergjerningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg husker disse barna. Men når en stor bøling med walkere kommer er det jo aldri barn der.

Dette var i første sesong når de enda var på denne motorveien, når det kom store grupper med walkers da, så var det 2-3 barn blant de, men aldri små barn.

Anonymous poster hash: 80d1d...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...