Gå til innhold

barbering av kvinners underliv


pinkytalks

  

335 stemmer

  1. 1. barbere, trimmet eller naturlig hårvekst?

    • glattbarbert
      206
    • trimmet
      96
    • naturlig
      33


Anbefalte innlegg

Hehe, sorry Volvo22, den eneste grunnen til at jeg tidvis er ubarbert er KUN pga avstandsforhold+latskap.

Når vi er i samme land er det bort med buskaset :P

Hehe,sånn kan det gå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke de som stemmer full busk tør å si det egentlig



Anonymous poster hash: f453b...766
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig, og uten å bry meg for mte med hva andre gjør, så synes jeg at glattbarbert ser ut og føles unaturlig og minner meg om småjenter. For meg blir det litt på nakent, så jeg velger å beholde en stripe eller en trekant. Det er ikke sånn at jeg rynker på nesa og ser bort om andre er glattbarberte, men jeg foretrekker likevel at det er litt hår der.

Når det gjelder menn, så synes jeg at trimmet er mer enn nok. Glattbarberte punger ser bare rart ut for meg.. særlig om han eller har litt kraftig og mørkt hår på kroppen.



Anonymous poster hash: 5e8a0...8a9
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at jeg lurer veldig på hvem dere 7 som har stemt naturlig er...:P Ingen skriver det i kommentarene jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kombinasjon vil jeg si, så ingen av alternativene passer for meg. Glattbarbert nederst også en liten fluffy dusk på toppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kombinasjon vil jeg si, så ingen av alternativene passer for meg. Glattbarbert nederst også en liten fluffy dusk på toppen.

Ikke dumt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gi et pip dere som faktisk liker å droppe barberingen også da ! Er jo helt alene her med dette synet jeg.... :(

Har full busk nå og syns det er mye mer behagelig så du er ikke alene

Anonymous poster hash: ad033...f3a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har full busk nå og syns det er mye mer behagelig så du er ikke alene

Anonymous poster hash: ad033...f3a

Endelig ! :) hehe. Så bra at jeg ikke er helt alene da. Er det ikke befriende å bare kunne la det få vokse ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ! :) hehe. Så bra at jeg ikke er helt alene da. Er det ikke befriende å bare kunne la det få vokse ?

:danse: Oh yes

Anonymous poster hash: ad033...f3a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse: Oh yes

Anonymous poster hash: ad033...f3a

Så bra ! :) Og er busken litt stor og fluffy så ser det jo utrolig flott ut og da ;) Synd du er anonym forresten...hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barberer ikke! Hovedsakelig på grunn av at jeg ikke gidder. Ser ikke poenget :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra ! :) Og er busken litt stor og fluffy så ser det jo utrolig flott ut og da ;) Synd du er anonym forresten...hehe

:kyss2:

Anonymous poster hash: ad033...f3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barberer ikke! Hovedsakelig på grunn av at jeg ikke gidder. Ser ikke poenget :)

Så bra at det fortsatt finnes folk som velger å være naturlig på denne måten ! :) Det er jo bare skamsexy !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Glatt på meg selv. Kjæresten trimmer noe jeg synes er ok. Legger meg ikke borti hva han gjør med kjønnshårene sine, men hadde spurt om han ikke ville trimme litt om han hadde hatt full busk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er som baken,forskjellig :P



Anonymous poster hash: f453b...766
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ubarberte damer..KVALMT, Æsj



Anonymous poster hash: f453b...766
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo blitt 11 stemmer på naturlig,så det kan ikke være så fullstendig "ute" som mange skal ha det til :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mange av dere som stemmer på glattbarbert faktisk har prøvd full busk...det er nemelig noe helt annet,og mye mer befriende enn man kanskje skulle tro. Prøv det folkens :)

LOL. Jeg tror de fleste har hatt kjønnshår før de valgte å ta det vekk. Hvorfor skulle man ellers finne på å barbere seg. Det er etter min mening IKKE befriende. Det gjør også vondere med hår når jeg onanerer.

Anonymous poster hash: 1ec93...ab8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel trimmer jeg på midten og barberer på sidene. Nå har ikke jeg noen å "pynte meg" for så da går det lengre tid mellom hver gang jeg gidder å frisere.

Full dott er bare kvalmende både på kvinner og menn. Helt nakent ser utrolig teit ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...