Gå til innhold

barbering av kvinners underliv

335 stemmer

1. 1. barbere, trimmet eller naturlig hårvekst?

• glattbarbert
      206
    • trimmet
      96
    • naturlig
      33

Fremhevede innlegg

Skrevet

Helt enig ! Vi må vise respekt og forståelse for de som har andre preferanser enn oss selv,det er det viktigste :)

Da er vi enige da ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi enige da ;)

Ja visst er vi det ;) Må bli enige vettu :)

AnonymBruker
Skrevet

Nææææ, det burde være ett statlig anliggende.

Jeg trodde det var sånn? De som har personnummer som slutter på oddetall må barbere, mens de som ender på partall skal ha busk. Det var i hvert fall det den statlige inspektøren som kom på døra mi i fjor fortalte meg.

Anonymous poster hash: 837c8...f10

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker noen ganger glatt, noen ganger trimmet, fint med litt variasjon, fint er det uansett ;)

Skrevet

Jepp. Så når du merker midtlivskrisa nærmer seg, så er det bare å finne frem høvelen.

Nå har jeg barbert av meg absolutt alt håret på hele kroppen, men jeg syntes ikke jeg merker noen forskjell :vetikke:

Hjelper det å se en tegnefilm?

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg barbert av meg absolutt alt håret på hele kroppen, men jeg syntes ikke jeg merker noen forskjell :vetikke:

Hjelper det å se en tegnefilm?

Tror det. Og ta med en pose med barnetvgodteri. Det må funke.

Skrevet

Jeg trodde det var sånn? De som har personnummer som slutter på oddetall må barbere, mens de som ender på partall skal ha busk. Det var i hvert fall det den statlige inspektøren som kom på døra mi i fjor fortalte meg.

Anonymous poster hash: 837c8...f10

Crap. Får vel begynne å spare da..

AnonymBruker
Skrevet

Har noen av dere som er naturlige prøvd å bruke balsam der nede ? Blir veldig mykt og godt av det :)

Anonymous poster hash: f453b...766
Skrevet

Så bra at noen liker det naturlig !! :) Vi er visst ikke så mange,skal vi tro det som kommer frem her

Må du ta helt av i absolutt alle tråder om kjønnshår?

• Liker 3
Skrevet

Må du ta helt av i absolutt alle tråder om kjønnshår?

Jeg beklager hvis det plager deg,du får bare hoppe over innleggene mine så slipper du den lesningen

Gjest Riskjeks
Skrevet

Så bra at noen liker det naturlig !! :) Vi er visst ikke så mange,skal vi tro det som kommer frem her

Tror nok svarene er noe skjevfordelt her. Mange unge her, og mange som er svært opptatt av dette, virker det som.

Når jeg er i fellesdusjer, ser jeg svært sjelden glattbarberte kvinner. Noen trimmet, men de fleste naturlige.

Skrevet

sålangt har omtrent 200 i tråden stemt. veldig bra og gir gode nøyaktige tall på hva den enkelte foretrekker.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig synes at dette

wiki.voyeurweb.com/images/thumb/b/b6/Trimmed_Pussy_2.jpg/350px-Trimmed_Pussy_2.jpg

er bedre og penere å se på. Og definitivt bedre å kose seg med enn dette

ut06.xhcdn.com/t/486/320/8_1551486.jpg

Anonymous poster hash: 44c4e...171
Skrevet

Tror nok svarene er noe skjevfordelt her. Mange unge her, og mange som er svært opptatt av dette, virker det som.

Når jeg er i fellesdusjer, ser jeg svært sjelden glattbarberte kvinner. Noen trimmet, men de fleste naturlige.

Det var overraskende ! Stemmer dårlig med det innrtrykket man får her iallefall.

Skrevet

de av dere som barberer kropp og underliv, hvorfor tar dere ikke laserbehandling og blir kvitt alt håret engang for alle?

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken aldersgruppe er de ca i? 30 år og oppover?

Anonymous poster hash: b8fc9...8f4

• Liker 1
Skrevet

de av dere som barberer kropp og underliv, hvorfor tar dere ikke laserbehandling og blir kvitt alt håret engang for alle?

Er ikke det; dyrt, smertefullt, må gjøre mange behandlinger og ikke en garanti for å bli vellykket.

Gjest lurven
Skrevet

Glattbarbert er helt klart finest, men litt hår går bra

Skrevet

Er ikke det; dyrt, smertefullt, må gjøre mange behandlinger og ikke en garanti for å bli vellykket.

dyrt tja 30 000 kr for hele kroppen pakke eller 8000-9000 kr for enkelt behandling. man sparer helt klart på kroppspakka og da får man garanti også. de jentene som har gjort det sier det er smertefullt og tar lang tid, men de ble fornøyde med resultatet. laserbehandling er kun et alternativ for de med svart kroppshår.

Skrevet

Jeg bare må spørre. Hvor gamle er dere som liker naturlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...