Gå til innhold

barbering av kvinners underliv

335 stemmer

1. 1. barbere, trimmet eller naturlig hårvekst?

• glattbarbert
      206
    • trimmet
      96
    • naturlig
      33

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror nok svarene er noe skjevfordelt her. Mange unge her, og mange som er svært opptatt av dette, virker det som.

Når jeg er i fellesdusjer, ser jeg svært sjelden glattbarberte kvinner. Noen trimmet, men de fleste naturlige.

Hva slags fellesdusjer er du i? I svømmehallen og der jeg trener ser jeg sjelden naturlige. De fleste er glattbarbert eller har stubber.

Anonymous poster hash: 2d842...10f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bare må spørre. Hvor gamle er dere som liker naturlig?

Jeg er 32 :)

AnonymBruker
Skrevet

kvinne 45, har barbert bort alt en gang i mnd eller annenhver mnd i snart 30 år

fordi jeg har veldig lite hår mellom bena, bare litt på sidene og under ellers er det hårløst, umulig å lage dusk eller stripe, og krøll finnes ikke - det er pinnstritt

under armene og på leggene er jeg også naturlig hårløs

og jeg finnes ikke redd for å se ut som et barn for det gjør jeg definitivt ikke med hengemage og strekkmerker

og men skal ha glatte baller og stake om han vil at de skal besøkes av tunga og leppene og ellers kortklipt i rundt om han er hårete ellers på kroppen, han kan vere glatt om han har veldig lite kroppsbehåring

Anonymous poster hash: 638ba...bcb
  • Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Gjør ikke meg noe med litt hår der nede. Bare det er stellt litt kan du si ;)

Men en glattbarbert er bedre å se på, det må jeg innrømme.

(OBS! link til kvinnelige kjønsorganer!)

img2.you-sex-tube.com/thumbs/446/446328.jpg

Dette er hva jeg mener er et noenlunde velstellt underliv, selv om det er hårete. Fint å se på.

damplips.com/wp-content/uploads/2013/03/shaved-pussy-19.jpg

Dette taler for seg. Ser jo mer estetisk flott og ryddig ut etter min mening.

s18.motherlessmedia.com/dev399/0/529/577/0529577541.jpg

Denne varianten er etter mitt skjønn litt i overkant. Da "gjemmer" man bort litt for mye i allt håret. Ikke et grusomt syn...men litt stell bør inngå ;)

• Liker 1
Gjest Riskjeks
Skrevet

Hvilken aldersgruppe er de ca i? 30 år og oppover?

Anonymous poster hash: b8fc9...8f4

:ler:

For når man er 30 er man jo eldgammel, selvsagt!

Merker at snittalderen er lav her...

I alle aldersgrupper av voksne, i alle fall (dvs ca 20 og oppover). Tenåringene vet jeg ikke, alle dusjer jo i badetøy uansett...

28. Dvs steingammel i følge de fleste i denne tråden :fnise:

• Liker 1
Gjest Riskjeks
Skrevet

Hva slags fellesdusjer er du i? I svømmehallen og der jeg trener ser jeg sjelden naturlige. De fleste er glattbarbert eller har stubber.

Offentlige svømmehaller.

Skrevet

Lurer på hvor mange av dere som stemmer på glattbarbert faktisk har prøvd full busk...det er nemelig noe helt annet,og mye mer befriende enn man kanskje skulle tro. Prøv det folkens :)

Jeg hadde full busk i mange år, før jeg fant ut at trimmet var bedre. Etter noen år til hvor jeg trodde jeg kom til å føle med som en jentunge hvis jeg var glattbarbert, så testet jeg dette, og siden har jeg hatt det glatt, evt max en liten stripe igjen. Og jeg har aldri følt meg mer vel der nede :) Så det er mulig det er befriende for noen, men for min del føles det mye mer hygienisk og rent å være glatt. Når jeg hadde full busk følte jeg ofte det luktet fordi om jeg var nyvasket, og det satt størknet utflod igjen i hårene etter en dag. Nå er ikke det noe problem.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde full busk i mange år, før jeg fant ut at trimmet var bedre. Etter noen år til hvor jeg trodde jeg kom til å føle med som en jentunge hvis jeg var glattbarbert, så testet jeg dette, og siden har jeg hatt det glatt, evt max en liten stripe igjen. Og jeg har aldri følt meg mer vel der nede :) Så det er mulig det er befriende for noen, men for min del føles det mye mer hygienisk og rent å være glatt. Når jeg hadde full busk følte jeg ofte det luktet fordi om jeg var nyvasket, og det satt størknet utflod igjen i hårene etter en dag. Nå er ikke det noe problem.

Nei, nå blir jo den størknede utfloden smurt rundt i trusa og på huden i underlivet i stedet... Det er ikke mer hygienisk ikke å ha kjønnshår. Utflod har man uansett, den forsvinner ikke, og fester den seg ikke i hår, fester den seg andre steder. Status quo med andre ord...

Anonymous poster hash: 4758a...409

• Liker 2
Gjest HarryDotter
Skrevet

:ler:

For når man er 30 er man jo eldgammel, selvsagt!

Merker at snittalderen er lav her...

I alle aldersgrupper av voksne, i alle fall (dvs ca 20 og oppover). Tenåringene vet jeg ikke, alle dusjer jo i badetøy uansett...

28. Dvs steingammel i følge de fleste i denne tråden :fnise:

Hehe....har skjønt det jeg også nå...At man har blitt 30 eller nærmer seg betyr jo at rulatoren og gamlehjemmet nærmer seg med lynets hastighet :hoho:

Man er da fortsatt ung og sprek i den alderen ;)

Skrevet

Nei, nå blir jo den størknede utfloden smurt rundt i trusa og på huden i underlivet i stedet... Det er ikke mer hygienisk ikke å ha kjønnshår. Utflod har man uansett, den forsvinner ikke, og fester den seg ikke i hår, fester den seg andre steder. Status quo med andre ord...

Bedre utfloden sitter i trusa enn at hårene satt limt fast i trusa. ;)

Jeg føler det er bedre. Sier ikke at du synes det.

Skrevet (endret)

Hehe....har skjønt det jeg også nå...At man har blitt 30 eller nærmer seg betyr jo at rulatoren og gamlehjemmet nærmer seg med lynets hastighet :hoho:

Man er da fortsatt ung og sprek i den alderen ;)

Jeg som har passert 40 skal gå å finne rullatoren og kamferdropsene i stedet for å sitte her... :trist:

Endret av smilo
AnonymBruker
Skrevet

Kan godt hende du føler det er mer hygienisk - poenget mitt er at det ikke er det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 20.

Men nå er jeg såpass heldig at jeg ikke har så mye hår der nede.

Anonymous poster hash: 3e03c...f89

Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg som har passert 40 skal gå å finne rullatoren og kamferdropsene i stedet for å sitte her... :trist:

Jeg syntes det er MYE MYE koseligere om du dropper gåstolen og heller gir oss andre "gæmliser" noen flere gullkorn ;)

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig å ha SÅ mye utflod da? Jeg har litt av og til, og da er det jo bare å bytte truse.

Skrevet

Jeg orker virkelig ikke å shave meg glatt. For det første er det litt jobb og for det andre så klør det noe helt jævlig etterpå.

Det jeg derimot gjør, er å la det være naturlig helt nederst og så napper jeg resten. Og Så lar jeg det gro helt ut igjen. Napping er nok mye mer arbeid, men da kan jeg ligge ihvertfall :-p

Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg orker virkelig ikke å shave meg glatt. For det første er det litt jobb og for det andre så klør det noe helt jævlig etterpå.

Det jeg derimot gjør, er å la det være naturlig helt nederst og så napper jeg resten. Og Så lar jeg det gro helt ut igjen. Napping er nok mye mer arbeid, men da kan jeg ligge ihvertfall :-p

Har dere ikke mannfolk til å gjøre jobben for dere da damer? Personlig syntes jeg det er en alright tidtrøyte å gjøre det for damen. Da kan hun ligge stille å lese en bok eller noe sånt imens om hun kjeder seg :fnise: .

Skrevet

Det høres ut som forferdelig mye jobb....?

Skrevet

Har dere ikke mannfolk til å gjøre jobben for dere da damer? Personlig syntes jeg det er en alright tidtrøyte å gjøre det for damen. Da kan hun ligge stille å lese en bok eller noe sånt imens om hun kjeder seg :fnise: .

En utmerket løsning som i tillegg gjør at du får det akkurat som du vil :-) ja siden hun leser en bok mener jeg :-)

AnonymBruker
Skrevet

Om du får smurt størknet utflod rundt i hele underlivet har du enten en rimelig slett hygiene eller en ganske seriøs infeksjon i sjeden.

Anonymous poster hash: d57e9...bb4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...