Gå til innhold

barbering av kvinners underliv

335 stemmer

1. 1. barbere, trimmet eller naturlig hårvekst?

• glattbarbert
      206
    • trimmet
      96
    • naturlig
      33

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det høres ut som forferdelig mye jobb....?

Nja, både og. Tidsfordriv ihvertfall xD

Videoannonse
Annonse
Gjest HarryDotter
Skrevet

En utmerket løsning som i tillegg gjør at du får det akkurat som du vil :-) ja siden hun leser en bok mener jeg :-)

:nigo:...Jeg skulle selvfølgelig aller helst sett at hun kunne finne dette litt pirrende selv da, at jeg gjør det for henne...Sånn at hun var "med" på hele greia kan du si :) Men antar at kvinner kjeder seg rundt sånt....En ipod og bok er da et glimrende alternativ .

Jeg får jo det jeg vil ha uansett....full utsikt :nigo: Også har jo jeg bedre oversikt...slik at ingenting blir glemt bort. Blir så flott atte :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du får smurt størknet utflod rundt i hele underlivet har du enten en rimelig slett hygiene eller en ganske seriøs infeksjon i sjeden.

Anonymous poster hash: d57e9...bb4

Men det har ikke hun jeg svarte som fikk størknet utflod i kjønnshårene...? Alle kvinner har forskjellig mengde utflod, og så lenge fargen og lukten er normal, er det normalt. Mengden varierer også i menstruasjonssyklusen. Man trenger heller ikke ha mye utflod for at den skal henge seg fast i hårene/bli smurt utover. Poenget mitt var bare selve mengden utflod ikke endrer seg med barbering! Man vil ha en like stor/liten mengde utflod uansett hvordan man friserer seg. Har man mye kjønnshår, vil utflod ofte henge seg fast i hårene. Det er faktisk en av funksjonene til kjønnnshår! Hvis man glattbarberer seg, må altså utfloden havne et annet sted, siden hårene ikke lengre er der. Dermed blir den smurt rundt på kjønnsdeler/i trusa.

Anonymous poster hash: 4758a...409

• Liker 4
Skrevet

:nigo:...Jeg skulle selvfølgelig aller helst sett at hun kunne finne dette litt pirrende selv da, at jeg gjør det for henne...Sånn at hun var "med" på hele greia kan du si :) Men antar at kvinner kjeder seg rundt sånt....En ipod og bok er da et glimrende alternativ .

Jeg får jo det jeg vil ha uansett....full utsikt :nigo: Også har jo jeg bedre oversikt...slik at ingenting blir glemt bort. Blir så flott atte :fnise:

Tror de fleste vil synes at det er pirrende at kjæresten gjør det. Og om ikke så får da du og andre menn være fornøyd med at det da er dere som bestemmer "sveisen" :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Men det har ikke hun jeg svarte som fikk størknet utflod i kjønnshårene...? Alle kvinner har forskjellig mengde utflod, og så lenge fargen og lukten er normal, er det normalt. Mengden varierer også i menstruasjonssyklusen. Man trenger heller ikke ha mye utflod for at den skal henge seg fast i hårene/bli smurt utover. Poenget mitt var bare selve mengden utflod ikke endrer seg med barbering! Man vil ha en like stor/liten mengde utflod uansett hvordan man friserer seg. Har man mye kjønnshår, vil utflod ofte henge seg fast i hårene. Det er faktisk en av funksjonene til kjønnnshår! Hvis man glattbarberer seg, må altså utfloden havne et annet sted, siden hårene ikke lengre er der. Dermed blir den smurt rundt på kjønnsdeler/i trusa.

Anonymous poster hash: 4758a...409

Jeg siterte ditt innlegg fordi det var nyest.

Anonymous poster hash: d57e9...bb4

Skrevet

Nja, både og. Tidsfordriv ihvertfall xD

Hehe :P

Skrevet

Hehe :P

En annen fordel er at det klør svært lite og holder seg lenger enn når man barberer :-)

Skrevet

En annen fordel er at det klør svært lite og holder seg lenger enn når man barberer :-)

Ja...men hvor stor del napper du egentlig da ? :P

Skrevet

Ja...men hvor stor del napper du egentlig da ? :P

Nesten helt ned til kjønnsleppene, der gjør det altfor vondt å nappe :-p

AnonymBruker
Skrevet

Det er da vel kun gamle kjerringer som er ubarbert. Ingen får da vel sex med jungel der nede

Anonymous poster hash: f453b...766
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er da vel kun gamle kjerringer som er ubarbert. Ingen får da vel sex med jungel der nede

jeg er modell og har naturlig hårvekst der nede for tiden.

Anonymous poster hash: ee900...502

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg er modell og har naturlig hårvekst der nede for tiden.

Anonymous poster hash: ee900...502

Æsj....

• Liker 1
Skrevet

Æsj....

Herregud, skjerp deg!

Skrevet (endret)

Æsj....

Hvorfor sier du æsj.

Forundrer meg over ordforråd og manglende evne til å argumentere for synet man har.

Æsj er ikke et argument!

Endret av lillbilly
Skrevet

Skjønner ikke folk som sier æsj,ekkelt osv med hår...Hår er skikkelig sexy det ! Flott og feminint med naturlig busk :)

Gjest Riskjeks
Skrevet

Haha, du vet lite om livet, ser jeg.

Så man barberer seg kun for å "få sex"? :hoho: Høres jo unektelig selvstendig ut, gitt.

Dagens ungdom... :grine:

AnonymBruker
Skrevet

Lurer litt på hva som egentlig er "normal" vekst der nede,hvor mye hår kan det bli ?

Skrevet

Hår på fitta er bare deilig. Bare litt trimming, sånn at det ikke ligner på Mari Maurstad.

Skrevet (endret)

Let it groooow, let it groooow, can't hold it back anymoooore

Endret av ohdeergod
Skrevet

Hår på fitta er bare deilig. Bare litt trimming, sånn at det ikke ligner på Mari Maurstad.

:skratte::skratte::skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...