Gå til innhold

Det å suge kuk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg svelger ikke, men syns det er utrolig tennende å suge!

Lær deg å svelge, så vil det være enda mer tennende.

Det er jo under orgasmen fyren er mest øm på kuken, så hva er vell bedre enn å kjenne munnen og leppene over mens man kommer, samt 5-10 sekunder etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker det å suge, men er ikke så keen på å svelge. Mest fordi det smaker skikkelig.. eh.. vel, dere som har prøvd vet det jo. Og så kommer det jo noen ganger på tennene eller andre steder i munnen, og det er skikkelig ubehagelig etterpå. Greiest de gangene det bare går rett ned liksom. :)

Vet ikke om sugingen i seg selv gjør meg kåt(ere), men å høre at han nyter det gjør det deff.

Men. Jeg må ha kontrollen, hele tiden. Har opplevd at han blir så opphisset at han bare mister litt kontrollen og begynner å pushe, noe som er sykt ekkelt mtp at du faktisk får et svært objekt inn i munnen/halsen og får vansker med å puste, begynner å brekke deg, og begynner å trille tårer uten at det kan gjøres noe med det. (Naturlig reaksjon på kvelningsfare, tenker jeg?)



Anonymous poster hash: ec4e7...b38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lær deg å svelge, så vil det være enda mer tennende.

Det er jo under orgasmen fyren er mest øm på kuken, så hva er vell bedre enn å kjenne munnen og leppene over mens man kommer, samt 5-10 sekunder etterpå?

Brukes mest til forspill her

Anonymous poster hash: 3731a...457

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså... Nå bare lurer jeg her.. Liker alle menn at kvinner svelger? Eller er det noen som ikke liker det?

Jeg svelger i 90-95% av tilfellene..

Hva er det å ikke like ved det? Sinnsykt tennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Men altså... Nå bare lurer jeg her.. Liker alle menn at kvinner svelger? Eller er det noen som ikke liker det?

Jeg svelger i 90-95% av tilfellene..

Jeg elsker det! Det finnes ikke en ting som kan gjøre meg mer tent enn hvis jeg suger!

Blir søkkvåt etter bare få minutter, så det er en grei måte å starte forspillet på for min del.

Kan gi BJ flere ganger daglig uten problemer ;)

Men det er viktig at det er rent da.

Innboksen din på KG må være stappefull alle slags tilnærmelser. Hvordan får du tid til å lese alle? :sjokolade:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker å se mannens reaksjoner da jeg suger, spesielt om han virkelig gir uttrykk for å like det.

Derimot blir jeg ikke spesielt kåt av det, sliten og lei. Samboeren er ikke alltid den som kommer raskest, og ikke alltid det blir noe mer etterpå, tror det at det ikke alltid blir noe mer ødelegger for meg. Blir litt mindre forventninger og spenning da..

Anonymous poster hash: 2747c...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså... Nå bare lurer jeg her.. Liker alle menn at kvinner svelger? Eller er det noen som ikke liker det?

Jeg svelger i 90-95% av tilfellene..

Jeg liker det ikke nødvendigvis pga jenta svelger. Jeg syns det bare er utrolig mye bedre å faktisk bli sugd under orgasmen samt små lek med tunge og munn der litt etterpå, fremfor å "avbryte" når det på en måte er "lift-off". Det er faktisk litt skuffende når jenta trekker seg unna om jeg sier jeg er i ferd med å fyre av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innboksen din på KG må være stappefull alle slags tilnærmelser. Hvordan får du tid til å lese alle? :sjokolade:

Jeg har fire øyne, så det går fort å lese alt!

haha, neida.. Innboksen min er ganske så tom den ;)

Men alltid hyggelig å få PM'er da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså... Nå bare lurer jeg her.. Liker alle menn at kvinner svelger? Eller er det noen som ikke liker det?

Jeg svelger i 90-95% av tilfellene..

Lol.

Anonymous poster hash: d8e11...1e8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det ikke nødvendigvis pga jenta svelger. Jeg syns det bare er utrolig mye bedre å faktisk bli sugd under orgasmen samt små lek med tunge og munn der litt etterpå, fremfor å "avbryte" når det på en måte er "lift-off". Det er faktisk litt skuffende når jenta trekker seg unna om jeg sier jeg er i ferd med å fyre av.

Akkurat slik tenker jeg også.. Nå er jo ikke jeg mann da, så jeg vet jo ikke egentlig hvordan det føles. Men man ser jo virkelig hvordan menn liker det at man suger til han er helt tom liksom, og da har jeg sjeldent lyst å ta i fra han den nytelsen :)

Det er jo så opphissende å både suge og svelge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det å ikke like ved det? Sinnsykt tennende!

Nei altså, jeg spurte av ren nyskjerrighet :laugh: Har alltid lurt på hva menn tenker om det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat slik tenker jeg også.. Nå er jo ikke jeg mann da, så jeg vet jo ikke egentlig hvordan det føles. Men man ser jo virkelig hvordan menn liker det at man suger til han er helt tom liksom, og da har jeg sjeldent lyst å ta i fra han den nytelsen :)

Det er jo så opphissende å både suge og svelge...

Arrhghg.. Please stop! :buss:

Kan kanskje sammenlignes med slikking det da vil jeg tru? Om mannen skulle kaste seg av og la deg føre deg selv de siste få meterne før "mål".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arrhghg.. Please stop! :buss:

Kan kanskje sammenlignes med slikking det da vil jeg tru? Om mannen skulle kaste seg av og la deg føre deg selv de siste få meterne før "mål".

Skal holde opp... ;)

Oh.. Da hadde jeg, ehm.. stanget hodet i veggen? :klo:

Har tenkt på den sammenligningen selv... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Men altså... Nå bare lurer jeg her.. Liker alle menn at kvinner svelger? Eller er det noen som ikke liker det?

Jeg svelger i 90-95% av tilfellene..

Jeg må ærlig innrømme at jeg skjønner ikke at noen damer kan like å svelge...med tanke på konsistensen og smaken på det.....MEN det gjør noe med det mentale, når en dame så åpenbart liker det og tenner på og gjør det....det må jeg da være ærlig å si. Det tenner meg at damen liker det....og sånn er det vel med alle andre ting rundt sex også......Jeg liker å se og høre at hun koser seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei altså, jeg spurte av ren nyskjerrighet :laugh: Har alltid lurt på hva menn tenker om det..

Merkelig at du ikke vet hva menn tenker/føler om dette dersom du alltid gjør det? Har det noen gang - av alle ganger du har gjort det - blitt gitt inntrykk av at de ikke liker det nevneverdig?

Anonymous poster hash: 1ecd6...7b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal holde opp... ;)

Oh.. Da hadde jeg, ehm.. stanget hodet i veggen? :klo:

Har tenkt på den sammenligningen selv... :vetikke:

Trenger egentlig ikke det. ;)

Jepp, det kan nok føles slik for oss også. Føles ut som om man får hold rett før avslutningen, og det kan legge en grei demper på det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at du ikke vet hva menn tenker/føler om dette dersom du alltid gjør det? Har det noen gang - av alle ganger du har gjort det - blitt gitt inntrykk av at de ikke liker det nevneverdig?

Anonymous poster hash: 1ecd6...7b4

Ja, jeg har fått blandede reaksjoner rundt det. Og det med samme mann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har fått blandede reaksjoner rundt det. Og det med samme mann ;)

Da vet du at det er blandede reaksjoner da :)

Anonymous poster hash: 1ecd6...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vet du at det er blandede reaksjoner da :)

Anonymous poster hash: 1ecd6...7b4

Mulige blandede størrelser på orgasmene, med tilhørende blandede reaksjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...