Gjest Coolaid Skrevet 19. oktober 2014 #101 Skrevet 19. oktober 2014 Men altså... Nå bare lurer jeg her.. Liker alle menn at kvinner svelger? Eller er det noen som ikke liker det? Jeg svelger i 90-95% av tilfellene.. Hun trenger ikke å svelge for min del Det er vel ikke så viktig. Alternativene for en vellykket avsluttning er jo flere så det ene er ikke bedre enn det andre. Syns selv det er deilig å komme mellom puppene hennes eller at hun bare lar det renne nedover pikken. Pearl necklace er også en flott avsluttning
Worcy Skrevet 19. oktober 2014 #102 Skrevet 19. oktober 2014 Hei! hvordan er følelsen nå dere jenter suger penis? Er det bare deilig? Blir dere kåte av det? Er det litt ekkelt? Anonymous poster hash: a6923...933 Jeg vil helst at han skal være barbert, men jeg blir opphisset av det! Jeg elsker å bli donimert, men jeg skal love jeg blir bra fuktig av å styre rundt på han og gi han oralsex hardt og lenge.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #103 Skrevet 19. oktober 2014 Nå er jeg av typen som synes at sex bare er mas. Det har aldri gitt meg noe, og er vel bare bitter fordi jeg alltid har måtte gitt og gitt, og aldri fått noe tilbake. Så nei, jeg blir ikke kåt av å suge, og jeg ligger bare å tenker på om han snart er ferdig.Anonymous poster hash: 6895b...380 Drømmedame.Anonymous poster hash: d551e...d79
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #104 Skrevet 20. oktober 2014 Jeg syntes bare det er ekkelt...Hater å suge pikk. Anonymous poster hash: fcd92...a54 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #105 Skrevet 20. oktober 2014 Jeg syntes bare det er ekkelt...Hater å suge pikk.Anonymous poster hash: fcd92...a54 Lesbe?Anonymous poster hash: d551e...d79
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #106 Skrevet 20. oktober 2014 Lesbe?Anonymous poster hash: d551e...d79 Er nok ikke det, nei. Virker som jeg tydeligvis er den eneste her som har den meningen også. Flaks for gutta da, som har så mange som er villige til å suge dem, hehe Anonymous poster hash: fcd92...a54
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #107 Skrevet 20. oktober 2014 Lær deg å svelge, så vil det være enda mer tennende. Det er jo under orgasmen fyren er mest øm på kuken, så hva er vell bedre enn å kjenne munnen og leppene over mens man kommer, samt 5-10 sekunder etterpå? Jeg liker det ikke nødvendigvis pga jenta svelger. Jeg syns det bare er utrolig mye bedre å faktisk bli sugd under orgasmen samt små lek med tunge og munn der litt etterpå, fremfor å "avbryte" når det på en måte er "lift-off". Det er faktisk litt skuffende når jenta trekker seg unna om jeg sier jeg er i ferd med å fyre av. Man må ikke trekke seg unna selv om man ikke svelger. Jeg gjør alt det uten å svelge. Anonymous poster hash: a5188...2c0
Timza Skrevet 20. oktober 2014 #108 Skrevet 20. oktober 2014 Man må ikke trekke seg unna selv om man ikke svelger. Jeg gjør alt det uten å svelge. Anonymous poster hash: a5188...2c0 Ja da har du oppdrag vell utført.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #109 Skrevet 20. oktober 2014 Jeg må ærlig innrømme at jeg skjønner ikke at noen damer kan like å svelge...med tanke på konsistensen og smaken på det.....MEN det gjør noe med det mentale, når en dame så åpenbart liker det og tenner på og gjør det....det må jeg da være ærlig å si. Det tenner meg at damen liker det....og sånn er det vel med alle andre ting rundt sex også......Jeg liker å se og høre at hun koser seg Jeg synes det smaker helt greit så lenge man holder seg unna mat som setter sterk smak på det(løk f.eks.)Anonymous poster hash: b100a...fa4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #110 Skrevet 20. oktober 2014 Er nok ikke det, nei. Virker som jeg tydeligvis er den eneste her som har den meningen også. Flaks for gutta da, som har så mange som er villige til å suge dem, hehe Anonymous poster hash: fcd92...a54 Og kjipt for deg! Er ikke mange som holder ut med deg i lengden, med mindre du suger kukk allikevel da, eller godtar at andre suger typen din.Anonymous poster hash: d551e...d79
AnneSuss Skrevet 20. oktober 2014 #111 Skrevet 20. oktober 2014 Hadde alltid trodd at det å suge skulle være ekkelt og noe jeg bare ville få unnagjort, men viste seg at jeg tok feil! Fyren jeg sugde første gang visste det var min første gang, så han var veldig forsiktig, presset ikke på og lot meg velge hvor han skulle komme. Første gang kom han på brystet mitt, andre gang i munnen og ja, jeg svelget. Jeg var veldig spent på smaken, men smakte ingenting egentlig. Precum smakte forsåvidt ikke godt, så salt og surt på en gang. Og ja, jeg blir kåt av å suge så synes det er litt kjipt å avslutte sånn med mindre jeg allerede er "ferdig". Samtidig er det ganske tilfredsstillende å få han til å komme
Gjest Lykkeee Skrevet 20. oktober 2014 #112 Skrevet 20. oktober 2014 Må si meg enig i at det er tennende å suge! Blir våt når jeg suger, ettersom det er kjekt å se nytelsen min kjæreste får av det
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #113 Skrevet 20. oktober 2014 Suging, veldig pirrende for meg. Svelging derimot, nei takk! Men igjen så er det veldig individuelt om jenter liker det eller ikke. Kjenner flere som ikke gjør det, fordi de ble presset til det. Så lenge jenta selv får ha kontrollen på hvor langt inn og når det skal skje, tror jeg de fleste ville likt det. Anonymous poster hash: 4330d...099
Rimmern Skrevet 16. november 2014 #114 Skrevet 16. november 2014 Jeg synes det er turn-off med damer som IKKE svelger. Jeg er bortskjemt, jeg vet, men slik er det. Hadde ei god venninne en gang i tyveårene, som jeg hadde mye oral- og analsex med. Ulempen var at hun alltid løp ut på badet og spyttet og freste etter at jeg hadde kommet i munnen hennes. Jeg foreslo at hun kunne trekke den ut idet jeg kom, men neida - hun hadde ikke noe imot at jeg kom i munnen hennes, bare hun slapp å svelge. Selv hadde jeg helt klart foretrukket at hun trakk den ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå