Gå til innhold

Det å suge kuk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Øving gjør mester sies det. Jeg måtte selv ta et par runder før jeg lærte meg å ikke bruke tenner...



Anonymous poster hash: af69a...1d2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heartbeat

Å suge et varmt lem er bare fantastisk deilig ;) Noe av det beste jeg vet, og bare tanken på den deilige sæden gjør det enda deiligere. Kan godt lukte litt kjønn, trenger ikke å være så nyvasket at det lukter såpe.

Mmmm, nå må jeg suge typen igjen før han drar på jobb :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å suge et varmt lem er bare fantastisk deilig ;) Noe av det beste jeg vet, og bare tanken på den deilige sæden gjør det enda deiligere. Kan godt lukte litt kjønn, trenger ikke å være så nyvasket at det lukter såpe.

Mmmm, nå må jeg suge typen igjen før han drar på jobb :fnise:

Rakk du det?

Anonymous poster hash: 10feb...7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på joggetur akkurat nå. I gårkveld ønsket hun at jeg skulle binde henne fast og pule henne i munnen. Hun har fri og ungene er på skolen. Kanskje skal jeg gjøre det når jeg kommer hjem ?



Anonymous poster hash: a3a22...06e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg peronlig liker ikke å suge, men jeg gjør det uansett. Jeg blir heeelt våt av å suge, så forstår ikke helt?



Anonymous poster hash: 79d66...f39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kvinneline

Elsker å suge mannen! Det er lite som gjør meg mer kåt enn å tilfredsstille han, og i tillegg elsker jeg sæden både i munnen eller på meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker også å suge, og praktiserte sist i lunsjpausen i dag når kjæresten min kom innom jobben min med matpakken til meg! Dro ham med meg ned på et rom som er under oppussing, og koste ham i mål. Hadde det ikke vært for at jeg har uken, hadde jeg nok lettet på skjørtet i tillegg.......:-)



Anonymous poster hash: 40407...80b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine erfaringer fra ungdomsårene er at ca. 90 prosent av de "peneste" unge (15 - 19) jentene sugde. Basert på 50 + partnere frem til tidlig i 20 årene. Av disse var det et stort flertall som syntes det var greit å ta satsen i munnen mens litt over halvparten svelget alt uten å spytte ut. Kameratene mine på den tiden var av samme oppfattning når vi snakket om det.

Men langt ifra alle likte det, selv om de ikke hadde noe imot å gjøre det.

Sikkert ikke særlig annerledes blant dagens unge jenter.

Men det er alltid noen som liker det veldig godt.

Husker en søndag morgen hvor jeg hadde drukket litt for mye kvelden i forveien.

Den 15 år gamle jenta fortalte meg at hun var frustrert over at jeg hadde sovnet fra henne.

Men hun hadde sugd meg langsomt i over en time mens hun hadde fingret seg selv.

Og det var så mye sperm at hun måtte svelge to ganger.

Og en annen en på litt over tyve, som ble dritsur for at jeg ikke rakk å få snabben raskt nok inn i munnen hennes, når det gikk for meg mens vi knullet. For hun hadde gitt klar beskjed om at hun ville ha det i munnen. Hun kunne plutselig "forlange" å få suge meg i bilen mens vi kjørte fordi hun hadde lyst på sperm.

Helt på toppen er det med de som har lært seg "deepthroating",, det kjennes ikke så veldig annerledes ut, men å se på ei deilig jente som svelger en stor stake helt inn til roten som den mest naturlige ting i verden,,, ahhh, det er til å få kåteslag av.....

Aller beste orgasmen for meg er med snæbben langt inne i den varme munnen hennes, og hvor hun suger langsomt og forsiktig i noen minutter til, etter å ha svelget.

Viktig å pusse tennene etterpå, da sperm er alkalisk og tærer på tannemaljen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Flink jente

Anonymous poster hash: 10feb...7fc

:laugh:

Mine erfaringer fra ungdomsårene er at ca. 90 prosent av de "peneste" unge (15 - 19) jentene sugde. Basert på 50 + partnere frem til tidlig i 20 årene. Av disse var det et stort flertall som syntes det var greit å ta satsen i munnen mens litt over halvparten svelget alt uten å spytte ut. Kameratene mine på den tiden var av samme oppfattning når vi snakket om det.

Men langt ifra alle likte det, selv om de ikke hadde noe imot å gjøre det.

Sikkert ikke særlig annerledes blant dagens unge jenter.

Men det er alltid noen som liker det veldig godt.

Husker en søndag morgen hvor jeg hadde drukket litt for mye kvelden i forveien.

Den 15 år gamle jenta fortalte meg at hun var frustrert over at jeg hadde sovnet fra henne.

Men hun hadde sugd meg langsomt i over en time mens hun hadde fingret seg selv.

Og det var så mye sperm at hun måtte svelge to ganger.

Og en annen en på litt over tyve, som ble dritsur for at jeg ikke rakk å få snabben raskt nok inn i munnen hennes, når det gikk for meg mens vi knullet. For hun hadde gitt klar beskjed om at hun ville ha det i munnen. Hun kunne plutselig "forlange" å få suge meg i bilen mens vi kjørte fordi hun hadde lyst på sperm.

Helt på toppen er det med de som har lært seg "deepthroating",, det kjennes ikke så veldig annerledes ut, men å se på ei deilig jente som svelger en stor stake helt inn til roten som den mest naturlige ting i verden,,, ahhh, det er til å få kåteslag av.....

Aller beste orgasmen for meg er med snæbben langt inne i den varme munnen hennes, og hvor hun suger langsomt og forsiktig i noen minutter til, etter å ha svelget.

Viktig å pusse tennene etterpå, da sperm er alkalisk og tærer på tannemaljen.

Mmmm, minner meg om ungdomsårene mine der jeg fikk opp øynene for suging og sæd. Var 15 jeg og da jeg sugde en gutt for første gangen og har siden bare ELSKET det :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg tror vi sier det såpass enkelt som at gjensidig høy grad av oral legning har alltid vært en sikker vinner her i gården.

En mann som kjenner motvilje eller vegring mot min orale legning... han er ikke noe for meg.

Og finner man en som også smaker bare digg så er det jo p®ikk perfekt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men altså... Nå bare lurer jeg her.. Liker alle menn at kvinner svelger? Eller er det noen som ikke liker det?

Jeg svelger i 90-95% av tilfellene..

WomanWoman?

Anonymous poster hash: 5f3e0...ea8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine erfaringer fra ungdomsårene er at ca. 90 prosent av de "peneste" unge (15 - 19) jentene sugde. Basert på 50 + partnere frem til tidlig i 20 årene. Av disse var det et stort flertall som syntes det var greit å ta satsen i munnen mens litt over halvparten svelget alt uten å spytte ut. Kameratene mine på den tiden var av samme oppfattning når vi snakket om det.

Men langt ifra alle likte det, selv om de ikke hadde noe imot å gjøre det.

Sikkert ikke særlig annerledes blant dagens unge jenter.

Men det er alltid noen som liker det veldig godt.

Husker en søndag morgen hvor jeg hadde drukket litt for mye kvelden i forveien.

Den 15 år gamle jenta fortalte meg at hun var frustrert over at jeg hadde sovnet fra henne.

Men hun hadde sugd meg langsomt i over en time mens hun hadde fingret seg selv.

Og det var så mye sperm at hun måtte svelge to ganger.

Og en annen en på litt over tyve, som ble dritsur for at jeg ikke rakk å få snabben raskt nok inn i munnen hennes, når det gikk for meg mens vi knullet. For hun hadde gitt klar beskjed om at hun ville ha det i munnen. Hun kunne plutselig "forlange" å få suge meg i bilen mens vi kjørte fordi hun hadde lyst på sperm.

Helt på toppen er det med de som har lært seg "deepthroating",, det kjennes ikke så veldig annerledes ut, men å se på ei deilig jente som svelger en stor stake helt inn til roten som den mest naturlige ting i verden,,, ahhh, det er til å få kåteslag av.....

Aller beste orgasmen for meg er med snæbben langt inne i den varme munnen hennes, og hvor hun suger langsomt og forsiktig i noen minutter til, etter å ha svelget.

Viktig å pusse tennene etterpå, da sperm er alkalisk og tærer på tannemaljen.

Glem dette. Sæd må være surt for å kunne gjøre særlig skade. Siden den er svakt basisk, hever den heller ph verdien i munnhulen og beskytter dermed mot karies (omtrent slik som melk gjør).

Anonymous poster hash: 5f3e0...ea8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingenting imot suging.
Jeg liker det aller best om mannen liker det x)

Han jeg har nå består ofte med forspill som består av suging, så rir jeg han eller han tar meg bakfra..Eller hva vi finner ut og har lyst på..Så etter jeg har kommet så avbryter jeg og suger han ferdig x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det pleier da bare å smake salt..?

Anonymous poster hash: 42859...c6f

Det har aldri smakt salt fra noen av mine menn, i hvert fall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...